اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گریه پادشاه اردن بر سر مزار آتاترک! +عکس


عبدالله دوم پادشاه اردن که برای دیداری رسمی از ترکیه وارد آنکارا شده است ظهر امروز (سه شنبه) در جریان دیدار از مقبره آتاترک در آنکارا به هنگام ادای احترام گریه کرد.

 عصر ایران: عبدالله دوم پادشاه اردن که برای دیداری رسمی از ترکیه وارد آنکارا شده است ظهر امروز (سه شنبه) در جریان دیدار از مقبره آتاترک در آنکارا به هنگام ادای احترام گریه کرد.

 برخی رسانه های ترکیه  صورت گریان عبدالله دوم را منتشر کردند اما به دلیل جاری شدن اشک از چشمان پادشاه اردن به هنگام ادای احترام در مقبره آتاترک اشاره ای نشده است.



ویدیو مرتبط :
پادشاه اردن و سپاه اردن - در حال اجرای عملیات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خم‌ شدن‌ پاپ‌ در برابر همسر پادشاه‌ اردن/ عکس



خم‌ شدن‌ پاپ‌ در برابر همسر پادشاه‌ اردن/ عکس

شفقنا: پاپ فرانسیس در دیدار روزگذشته پادشاه اردن وهمسرش از واتیکان در برابر همسر پادشاه اردن خم شد در حالی که طبق سنت کلیسای واتیکان مهمانان باید در برابر پاپ خم شوند.

پاپ فرانسیس از ابتدای پذیرش این مسئولیت تلاش کرده است از "پاپ" چهره ای بدور از تشریفات رایج ارائه کند.

خم‌ شدن‌ پاپ‌ در برابر همسر پادشاه‌ اردن,همسر پادشاه‌ اردن

/انتخاب