اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گریه های راننده تاکسی برای بازگشت همسرش



 

گریه

 

زنی در دادگاه خانواده ونک مدعی شد که بعد از ۱۷ سال زندگی مشترک نسبت به شوهرش و ادامه زندگی با او تنفر دارد که  مرد با شنیدن این موضوع، اشک هایش جاری شد و به زن التماس کرد که بازگردد.

 

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبری فارس «توانا»، مردی با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست تمکین زن خود را به قاضی غلامرضا احمدی رئیس شعبه ۲۶۶ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این مرد در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه همسرم را طلاق نمی دهم، اظهار داشت: حدود ۱۷ سال از زندگی مشترکمان می گذرد و دو فرزند ۱۳ و ۱۴ ساله داریم که همسرم حداقل به خاطر آنها و آینده شان باید بازگردد.

وی با اشاره به اینکه من معتاد نیستم که همسرم بهانه ای برای طلاق داشته باشد، ادامه داد: راننده هستم و صبح تا شب روی ماشین کار می کنم تا جوابگوی توقعات همسر و فرزندانم باشم.

زن در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه شوهرم طی چند سال زندگی مشترک تنها کاری که یاد گرفته، کتک زدن من است، عنوان کرد: حاضر به تمکین نیستم چرا که شوهرم به غیر از کتک زدن من، خرجی نیز نمی دهد.

وی در ادامه بیان کرد: در جلسه گذشته دادگاه، تصمیم به بازگشت به خانه را داشتم ولی در این چند روز آنقدر شوهرم به خانواده ام فحاشی کرد که دیگر نسبت به او زده شدم و نمی خواهم بازگردم.

مرد بار دیگر عنوان کرد: هیچ گاه به خانواده همسرم بی احترامی نکردم و همیشه خدمتگزارشان نیز بوده ام؛ حرف های زنم ذهن مرا گمراه می کند چرا که من این کارها را انجام ندادم و عاشق زن و فرزندم هستم.

قاضی احمدی خطاب به مرد بیان کرد: چرا همسرت خانه را ترک کرده است؟

مرد در جواب عنوان کرد: من آنها را بیرون نکردم بلکه خودشان خانه را ترک کرده و مدعی شدند که من خرجی نمی دهم؛ چه طور امکان دارد که من خرجی نداده باشم ولی دو فرزندم به این سن رسیده باشند.

زن بار دیگر در حضور قاضی گفت: شوهرم مرا از خانه بیرون کرد و حتی اگر یک ویلا در نیاوران نیز برایم تهیه کند، من به خانه باز نمی گردم.

شاهد زن که زنی میانسال و همسایه آنها بود، در دادگاه خانواده حاضر شد و خطاب به مرد اظهار داشت: زنت حتی برای تهیه لباس ورزش مدرسه فرزندت از من پول قرض گرفت تا بتواند آن را خریداری کند.

وی با اشاره به اینکه تو اهل کار نیستی، ادامه داد: شما باید اختلافات خود را در مقابل چشم فرزندانتان کنترل کنید چرا که بر روحیه آنها نیز تأثیر منفی خواهد داشت.

مرد بار دیگر در برابر قاضی احمدی گفت: من برای فرزندانم چیزی کم نگذاشته ام و چنانچه همسرم مدعی است که من بیرونش کرده ام، باید بگوید که چگونه توانسته وسایلی را با خودش ببرد بنابراین این موضوع نشان می دهد که او خود خانه را ترک کرده است.

زن در حالی که از روی صندلی خود بلند می شد، بیان کرد: من هیچ پولی با خودم به همراه نبردم و شوهرم مرا از خانه بیرون انداخت.

قاضی این شعبه خطاب به شاهد پرونده عنوان کرد: شما دیدید که مرد همسرش را از خانه بیرون کند؟

شاهد گفت: من این موضوع را از فرزند ۱۴ ساله اش شنیدم که هیچ گاه دروغ نمی گوید.

در ادامه زن با بیان اینکه شوهرم پسر عمه مادرم است، اظهار داشت: شوهرم دست بزن دارد و من نمی توانم به زندگی با او ادامه دهم و نسبت به او و زندگی با او احساس تنفر می کنم.

قاضی از زن خواست که مصالحه کرده و کوتاه بیاید؛ در این حین مرد رویش را به سمت در اتاق قاضی دادگاه کرد و با پنهان کردن اشک هایش و با التماس خواست که زنش بازگردد.

مرد ادامه داد: چنانچه کوچکترین اشتباه یا انحرافی در مورد فرزندانمان پیش بیاید، مقصر من و همسرم هستیم و بنابراین از همسرم می خواهم که بازگردد و لجبازی نکند.

وی بار دیگر بیان کرد: من خانه ای مستقل دارم و حاضرم برای زندگی مان بیشتر تلاش کنم تا همسرم راضی شود.

زن در ادامه گفت: شوهرم دروغ می گوید چرا که خانه ندارد و من هیچ علاقه ای به این زندگی ندارم و باز نخواهم گشت.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات زن و مرد و پس از آماده کردن صورت جلسه، زن را محکوم به تمکین کرد.... ./ گزارش : خبرگزارى فارس



ویدیو مرتبط :
حرکت ناشایست راننده تاکسی با یک زن در اصفهان و بازداشت شدن راننده توسط پلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز به زن جوان توسط راننده تاکسی و دوستانش/ 2 هفته درمان روانی برای بازگشت به زندگی عادی



اخبار حوادث - تجاوز به زن جوان توسط راننده تاکسی و دوستانش/ 2 هفته درمان روانی برای بازگشت به زندگی عادی

به گزارش پلیس اسکاتلندیارد راننده تاکسی به همراه همدستانش به جرم تجاوز به یک زن در انگلیس دستگیر و محکوم شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ راننده تاکسی با همدستی 3تن از دوستانش در برادفورد انگلستان زنی را ربودند و او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بودند دستگیر و محکوم شدند.
 
بنابر این گزارش قاضی دادگاه برادفورد انگلیس متهم اصلی "ویرک" راننده تاکسی و 3تن از همدستانش را به دلیل سو مصرف مشروبات الکلی و در نهایت آزار و اذیت جنسی در مجموع به 68 سال زندان محکوم کرد.

همچنین قاضی گفت: حمله به زن جوان بسیار نفرت انگیز انجام شده بود و رفتار مردان بسیار وحشیانه بوده است و این زن بسیار شجاع بوده که توانسته علیه متجاوزان شکایت کند.

زن جوانی که مورد تعرض قرار گرفته می گوید: این حادثه همچون کابوسی وحشتناک در زندگی‌اش بوده است و خواهان اجرای عدالت برای متجاوزان است.

گفتنی است، زن جوان حدود 2 هفته در بیمارستان بستری بود تا با خدمات درمانی جسمی و روانی دوباره بتواند در میان مردم قدم بگذراد و زندگی عادی داشته باشد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران