اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گریه غلامحسین پیروانی در رختکن


پیروانی در رختکن تیمش بابت شعارهایی که علیه او سردادند به شدت ناراحت بود.

غلامحسین پیروانی سرمربی صنعت نفت آبادان بعد از پیروزی تیمش مقابل مس کرمان در رختکن گریه کرد. در طول بازی تماشاگران صنعت نفت آبادان بارها علیه این مربی شیرازی شعار دادند و کاسیمیرو سرمربی فصل گذشته صنعت نفت را تشویق کردند. البته تیم آبادانی در این دیدار در ثانیه‌های پایانی به گل رسید تا سه امتیاز شیرین را کسب کند.

پیروانی اما در رختکن تیمش بابت شعارهایی که علیه او سردادند به شدت ناراحت بود. او حتی بابت اتفاقاتی که افتاد گریه کرد و این موضوع باعث تعجب بازیکنان صنعت نفت آبادان شده بود. پیروانی در حالی که روی صندلی نشسته بود می‌گفت:« من مثل آدم‌های آویزان نیستم که به هر قیمتی کار کنم. بهتر است بروند هر کسی را که دلشان می‌خواهند بیاورند.

منبع: گل



ویدیو مرتبط :
مداحی غلامحسین پیروانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غلامحسین پیروانی: پرسپولیس به رضایی نیاز ندارد



 

 

غلامحسین پیروانی: پرسپولیس به رضایی نیاز ندارد

 

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: تصور نمی کنم وقتی تیم امید در بازی های آسیایی بازی می کند باشگاه پرسپولیس به 'غلامرضا رضایی' مهاجم خود نیازی داشته باشد.

پس از آن که تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد، مسئولان این باشگاه در صحبت های گوناگون مخالفتشان را با حضور ''محمدرضا خلعتبری '' مهاجم خود در تیم فوتبال امید اعلام کردند.

مسئولان باشگاه ذوب آهن با استناد به نزدیک شذن به زمان بازی های آسیایی گوانگجو و فینال لیگ قهرمانان آسیا درخواست عدم حضور خلعتبری در تیم امید را مطرح کردند که با این درخواست مشکل سرمربی تیم فوتبال امید برای انتخاب یک مهاجم در تیم امید بیشتر شد.

غلامحسین پیروانی اظهار داشت: از همان ابتدا اعلام کرده بودیم که به غلامرضا رضایی برای حضور در بازی های گوانگجو نیاز داریم. متاسفانه رضایی در اردوی آماده سازی پرسپولیس مصدوم شد و نتوانستیم از وی در بازی های تدارکاتی استفاده کنیم.

وی با اشاره به حضور محمدرضا خلعتبری در تیم امید ادامه داد: پس از مصدومیت رضایی، از خلعتبری در بازی مقابل آفریقا استفاده کردیم اما به خاطر حضور تیم ذوب آهن در فینال لیگ قهرمانان آسیا استفاده از این بازیکن نیز تا حدودی غیر ممکن شد.

سرمربی تیم فوتبال امید یادآور شد: در صحبتی که با علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال داشتم به وی متذکر شدم که ارجحیت بازیکنان حضورشان در تیم باشگاهی است و نمی خواهم با حضور این بازیکن در ترکیب تیم امید، باشگاه ذوب آهن متضرر شود.

پیروانی تاکید کرد: پیشنهاد فدراسیون فوتبال این بود که خلعتبری پس از پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا به گوانگجو بیاید و تیم امید را همراهی کند. به نظرم این کار صحیح نیست و به همین خاطر به دنبال مهیا کردن شرایط برای به خدمت گرفتن غلامرضا رضایی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه رضایی شاگرد سابقش است ،افزود : من نمی خواهم با باشگاه پرسپولیس وارد دعوا شوم و از فدراسیون خواستم تا با مذاکره با این باشگاه، مقدمات حضور رضایی در تیم امید را آماده کند. علی دایی خود بازیکن بزرگی بوده است و تصور می کنم برای حضور رضایی در تیم امید مشکلی ندارد.

پیروانی در مورد صحبت های سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس که گفته بود دایی صد در صد مخالف حضور رضایی در تیم امید است، گفت: در جریان این صحبت ها نیستم و نمی خواهم در آستانه بازی های آسیایی وارد حاشیه شوم. زمانی که تیم امید در گوانگجو بازی می کند ، تیم پرسپولیس به رضایی نیازی ندارد و به همین دلیل می توانیم از این بازیکن استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر باشگاه پرسپولیس به رضایی اجازه حضور در تیم امید را ندهد، چه بازیکنی را به تیم دعوت می کند؟ تاکید کرد: نام بازیکن دیگری را رد نکرده ایم و به احتمال زیاد با همان دو سهمیه بزرگسالان که سید مهدی رحمتی و سید جلال حسینی هستند کارمان را آغاز خواهیم کرد.

پیروانی در ادامه صحبت هایش با قدردانی از محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی، سرمربیان تیم های سایپا و سپاهان یادآور شد: با تشکر از تمام مربیان تیم های لیگ برتر باید بگویم که تنها مایلی کهن و قلعه نویی بودند که تا پایان کار با تیم امید همکاری مناسبی داشتند و بازیکنان مورد نظر ما را در اختیارمان قرار دادند.

وی در پایان در مورد شرایط تیم امید نیز گفت: تا به حال 50 درصد تیم را در تمرینات یا بازی های تدارکاتی در اختیار نداشتیم. هم اکنون حدود 10 روز فرصت داریم تا با تمام نفرات کارمان را دنبال کنیم و به هماهنگی های لازم دست یابیم.