اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گرین کارت آقا تهرانی دیگر اعتباری ندارد


آقاتهرانی با بیان اینکه این جریان مربوط به زمانی است که وی 35 ساله بوده است، یادآور شد: تاریخ گرین‌کارت بنده نیز تمام شده است.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم باید در انتخاب کاندیداها دقت کنند، گفت: جبهه پایداری نمی‌تواند با کسانی که در برخی موارد ساکت بودند کنار بیاید.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در هرمزگان با بیان اینکه باید در بیانات مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات دقت داشته باشیم، افزود: خیلی‌ها هستند که با وجود سکوت کماکان مدعی اصولگرایی هستند و بر این عقیده‌اند که سکوتشان درست بوده است این درحالی است که رهبری بارها و بارها همه خواص را به اعلام موضع شفاف فرا خواند.

 به گفته دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی موضوع گرین‌کارت وی مربوط به زمان تحصیلش در کانادا است.

 آقاتهرانی با بیان اینکه این جریان مربوط به زمانی است که وی 35 ساله بوده است، یادآور شد: تاریخ گرین‌کارت بنده نیز تمام شده است.


منبع: فارس



ویدیو مرتبط :
کارت اعتباری Plastc، جایگزین تمام کارت های کیف پول شما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقا تهرانی: گرین کارت دارم که دارم!



آقا تهرانی: گرین کارت دارم که دارم!

شفاف: عضو ارشد جبهه پایداری به دفاع از گرین کارت خود پرداخت.

به گزارش شفاف،  آنگونه که پایگاه خبری رجا نیوز نوشته مرتضی آقاتهرانی که از چندماه پیش خبر گرین کارت داشتن وی در رسانه ها منتشر شد، در نشست داخلی اعضای جبهه پایداری با فرافکنی دراین باره گفت: «حضرت آیت‌الله مصباح گفتند بین اصولگراها، جبهه پایداری‌ها را درست‌تر می‌بینم. آن وقت طرف می‌آید می‌گوید فلانی گرین‌کارت دارد، خب! دارد. می‌خواهی چه کارش کنی؟ آیا دعوا سر این است؟ اصلا محل دعوا اینجاست؟ داری مردم را از دعوا منحرف می‌کنی. چرا کسی که آقا درباره‌اش می‌گوید اسلام‌شناس است و بعد از شهید مطهری و علامه طباطبایی، الان چشمم به وجود مبارک ایشان روشن است و جای خالی آنها را ایشان پر کرده است، نظرشان درباره جبهه پایداری این است؟ آن وقت ما می‌آییم و حرف‌هایی می‌زنیم که اینها گم بشود. دعوا این چیزهایی است که دارند می‌گویند؟ عین آمریکایی‌ها.»

آقا تهرانی پیش از این هم در آبان ماه سال گذشته به داشتن گرین کارت آمریکا اذعان کرده و گفته بود: باید از افرادی که درباره گرین کارت داشتن من سخن گفتند، پرسید که ایا اصلا کارت باطل شده من را دیده‌اند یا خیر؟ اصلا آنها می‌دانند که من در آمریکا چکار می‌کردم؟ واقعا این افراد از چه چیزی فرار می‌کنند و هدفشان چیست؟!/شفاف