اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گریم‌ عجیب "جانی دپ" در یک فیلم + عکس


«رنجر تنها» را گور وربینسکی می‌سازد که پیشتر در انیمیشن بلند «رنگو» و مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» با جانی دپ همکار بود.

 خبرآنلاین: جانی دپ در فیلم «رنجر تنها» نقش یک سرخپوست بازی می‌کند.

«رنجر تنها» را گور وربینسکی می‌سازد که پیشتر در انیمیشن بلند «رنگو» و مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» با جانی دپ همکار بود.
 
دپ در این فیلم که بازساری یک فیلم کلاسیک است، نقش شخصیت تونتو را بازی می‌کند و با هلنا بونهام کارتر و تام ویلکینسن همبازی است.
 

 
فیلم با بودجه 215 میلیون دلاری ساخته می‌شود. این فیلم ابتدا قرار بود پاییز امسال کلید بخورد، اما فیلمبرداری به خاطر مشکلات مربوط به بودجه به تعویق افتاد.

«رنجر تنها» تولید استودیو دیسنی است و سال 2013 روانه سینماها می‌شود.

دپ سه بار برای فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه»، «در جستجوی نورلند» و «سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت» نامزد دریافت جایزه اسکار بوده است.

او سال 2011 فیلم «دزدان دریایی کارائیب: روی امواج بیگانه» را روی پرده سینماها داشت.


ویدیو مرتبط :
گریم جانی دپ در دزدان دریایی کارائیب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گریم‌ عجیب بازیگران‌ یک فیلم ایرانی +عکس


«حسن معجونی» به همراه رضا فیض نوروزی و نادر سلیمانی به ‌فیلم سینمایی «تتل و راز صندوقچه» به کارگردانی وحید گلستان و تهیه‌کنندگی سعید هاشمی پیوستند.

خبرگزاری فارس: «حسن معجونی» به همراه رضا فیض نوروزی و نادر سلیمانی به ‌فیلم سینمایی «تتل و راز صندوقچه» به کارگردانی وحید گلستان و تهیه‌کنندگی سعید هاشمی پیوستند.
 


حسن معجونی

«حسن معجونی» کار خود را با تئاتر آغاز کرده و در طول 15 سال حضور،‌ در بیش از بیست نمایش نقش‌آفرینی کرده است.

وی سال 86 با بازی در فیلم‌های «کنعان» و «همیشه پای یک زن در میان است» وارد سینما شد و تا‌کنون در فیلم‌هایی چون «پاداش»، «خیابان‌های آرام» و «برف روی کاج‌ها» نقش‌آفرینی کرده است.

همچنین حسن معجونی در مجموعه تلویزیونی «مسافران» ساخته رامبد جوان حضور داشته است.



رضا فیض نوروزی

 «رضا فیض‌نوروزی» نیز که فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آریزونای آمریکا است، در سال 76 با حضور در مجموعه تلویزیونی «کاکتوس 1» ساخته محمدرضا هنرمند کارش را آغاز کرد و تاکنون در بیش از 13 مجموعه تلویزیونی از جمله «مرد هزار چهره»، «قهوه تلخ»، «کلاه قرمزی و سروناز» و «رویای ناتمام» حضور داشته است. وی همچنین با بازی در فیلم سینمایی «شبیخون» جمشید آهنگرانی وارد سینما شد و در بیش از 12 فیلم سینمایی چون مومیایی 3، علی و دنی، مربای شیرین، عشق فیلم و چهارچنگولی نقش آفرینی کرده است.



نادر سلیمانی

«نادر سلیمانی» با بازی در مجموعه تلویزیونی ساعت خوش (1373) کارش را آغاز کرد و در مجموعه‌هایی چون باغ مظفر، مرد هزار چهره و قهوه تلخ نقش آفرینی کرده است. وی همچنین با بازی در فیلم سینمای لاک پشت (1375) وارد سینما شد و تاکنون در بیش از 14 فیلم از جمله مرد عوضی، سنتوری، پیشونی سفید، دیو و دلبر و یک وجب از آسمان نقش آفرینی کرده است.

یش‌تر حضور علیرضا خمسه، حدیث فولادوند و مهران احمدی در این فیلم قطعی شده بود.
 


گریم «مهران احمدی»

فیلمنامه فیلم «تتل و راز صندوقچه» به طور مشترک توسط وحید گلستان و منصور غلامی به تحریر درآمده است.

این فیلم که در ژانر کودک و با فضای فانتزی است، در شهرهای تهران، تنکابن ، رامسر و چابهار فیلم‌برداری خواهد شد.

موضوع این فیلم درباره بزغاله‌ای است که با اشتباه خود موجب بروز یک سری مشکلات برای خود و دیگران می‌شود و تنها کسی که می‌تواند این مشکلات را برطرف کند خودش می‌باشد.



«علیرضا خمسه»

فیلم سینمایی «تتل و راز صندوقچه» که به صورت رئال و انیمیشن تولید می‌شود اولین همکاری مشترک  بنیاد سینمایی فارابی و وزارت آموزش و پرورش پس از پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.



«حدیث فولادوند»

اسامی برخی از عوامل فیلم که تا کنون حضور آنها قطعی شده است عبارتند از:

کارگردان: وحید گلستان- مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری - طراح گریم: نوید فرح مرزی - مدیر تولید: امیر پوربهشتی- برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: پیام حنفی- نویسنده: وحید گلستان و منصور غلامی - مجری طرح: یدالله کریمی-  طراح صحنه و دکور: مجید علی‌سلام، طراح لباس: ونوس ابوذری، مدیر تدارکات: جواد قاسمی، مدیرامور مالی: حسن سعیدی، مدیر بازرگانی و تبلیغات: ایمان نیک‌دل، جانشین تولید: مجتبی‌ حاج‌علی، مدیر صحنه: قاسم قاسمی، دستیار دوم کارگردان: کوروش اشرف احمدی، طراح آکساسوار: پویان ابوذری، دستیاران صحنه: امیر حاج‌حسینی و فرید مهتابی، دستیاران تدارکات: مهدی روزبهانی و محمد حیدرقلی، امور دفتری: آزاده بیننده، مشارکت: وزارت آمورزش و پرورش و بنیاد سینمایی فارابی-  تهیه‌کننده: سعید هاشمی.