اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گروگان‌ گیری در آتلانتای آمریکا


فردی در شهر آتلانتا در ایالت جورجیای آمریکا 12 تن شامل یک زن و 11 کودک را گروگان گرفت.

خبرگزاری ایسنا: رسانه‌های آمریکا اعلام کردند فردی در شهر آتلانتا امروز(سه شنبه)‌ با چاقو اقدام به گروگان گرفتن یک زن و 11 کودک کرده و بحرانی را در این شهر به وجود آورد.

یک شبکه خبری محلی گزارش داد که با ورود یک واحد نیروی ویژه واکنش سریع به محل گروگان‌گیری فرد گروگان‌گیر با چاقو خودش را مضروب کرده و این بحران پایان یافته است.

هیچ یک از کودکان گروگان گرفته شده که کم سن ترینشان یک نوزاد سه ماهه بود، در این بحران گروگان‌گیری که در هتلی در منطقه دی‌کالب رخ داد زخمی نشدند.

به دنبال این گروگان‌گیری نیروهای پلیس منطقه را مسدود کرده و شروع به مذاکره با فرد گروگان‌گیر کردند. گروگان‌گیری پس از آن پایان یافت که واحدهای نیروی ویژه پلیس آمریکا (SWAT) به دلیل عدم همکاری گروگان‌گیر با آنها مجبور به حمله به ساختمان محل گروگان‌گیری شدند. فرد گروگان‌گیر که تنها مسلح به سلاح سرد بود به بیمارستان انتقال یافته است. هنوز انگیزه فرد گروگان‌گیری مشخص نیست.


ویدیو مرتبط :
زیبا ترین آکواریوم جهان در آتلانتای آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمریکا در سیاست آزادسازی گروگان‌ها بازنگری کرد



اخبار,اخبار بین الملل , آزادسازی گروگان‌های آمریکایی

 

اخبار بین الملل - آمریکا در سیاست آزادسازی گروگان‌ها بازنگری کرد

کاسیگ سومین گروگان آمریکایی است که به دست داعش اعدام شد. پیش از وی نیز جیمز فولی و استفان ساتلوف کشته شده بودند.

در شرایطی که سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا در حال بررسی نقش شبه‌نظامیان غربی در اعدام پیتر کاسیگ هستند، باراک اوباما دستور بازنگری در برنامه رهایی گروگان‌ها را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، پیتر کاسیگ، امدادرسان آمریکایی بود که اخیراً به دست تروریست‌های داعش سر بریده شده و فیلم آن منتشر و دستور باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا 24 ساعت پس از انتشار ویدیوی سر بریدن پیتر کاسیگ اعلام شد.

کاسیگ سومین گروگان آمریکایی است که به دست داعش اعدام شد. پیش از وی نیز جیمز فولی و استفان ساتلوف کشته شده بودند. والدین پیتر کاسیگ روز دوشنبه به پسر 26 ساله خود ادای احترام کردند و گفتند، سعی می‌کنند این شبه‌نظامیان را «ببخشند».
اخبار بین الملل - ایسنا