اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گروگانگیری در رستوران شمال شهر



 

افتخار اصغر فرهادی اندازه هادی ساعی ارزش ندارد؟!

 

«تصور می كردم با گروگانگیری و سرقت، پولدار می شوم.بنابراین پس از شناسایی یكی از رستوران های معروف تهران، از دوستم مقداری پول قرض كرده و چند بار در آنجا شام خوردم اما هنگام اجرای نقشه، همه رؤیاهایم بر باد رفت.»

این بخشی از اعتراف های پسری جوان است كه به طمع یك شبه پولدار شدن، كارمند رستورانی را گروگان گرفته بود.

به گزارش خبرنگار ما، چند شب قبل مأموران كلانتری ۱۰۱ تجریش هنگام گشت در خیابان های شمال شهر، چند مرد را دیدند كه با فریاد «دزد، دزد» در تعقیب یك مرد فراری بودند.

مأموران بلافاصله وارد عمل شده و پسر جوان را دستگیر كردند. در بازرسی از او نیز ۹۰۰ هزار تومان پول نقد و یك كارد آشپزخانه كشف شد.

متهم در ادامه همراه مدیر رستوران به كلانتری منتقل شد و مأموران تجسس هم به سرپرستی سروان ابراهیمی، به تحقیق در این باره پرداختند.

شاكی مدیر رستوران معروف شمال تهران به افسر پرونده گفت: ساعتی قبل این مرد اشاره به متهم با شتاب وارد رستوران شد و بلافاصله هم به سوی یكی از كاركنان دوید و با تهدید كارد، او را گروگان گرفت.

بعد هم با صدای بلند فریاد زد: «اگر همین حالا مقدار زیادی پول ندهید، این مرد را می كشم!» گروگانگیر سپس خود را به صندوق رساند و حدود ۹۰۰ هزار تومان پول و تراول چك را سرقت كرد. بعد هم پا به فرار گذاشت كه كارگران رستوران به تعقیبش پرداخته و سرانجام دستگیر شد.

پسر جوان كه رؤیای پولدار شدن یك شبه را بر باد رفته می دید، همزمان با اعتراف هایش، جزئیات نقشه سرقت را فاش كرد. «چند روز قبل در حال عبور از رستوران بودم كه ناگهان نقشه سرقت از آنجا به جانم افتاد.

بنابراین برای آشنایی با موقعیت رستوران، از دوستم مقداری پول قرض گرفته و چند بار آنجا غذا خوردم. سرانجام امشب با كاردی، راهی آنجا شدم. حدود یك ساعت در اطراف رستوران پرسه زدم تا موقعیت مناسب فراهم شود.

در حالی كه تصور می كردم دست كم پنج میلیون تومان به دست می آورم، وارد آنجا شدم اما خیلی زود رؤیاهایم بر باد رفت.

سرهنگ سعید كفراشی، رئیس كلانتری ۱۰۱ تجریش با اشاره به این خبر گفت: متهم پس از بازجویی های مقدماتی برای تحقیقات بیشتر در اختیار كارآگاهان پایگاه یكم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.... / روزنامه ایران


ویدیو مرتبط :
آنونس فیلم سینمایی جنوب شهر شمال شهر بابازی بهاره افشار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افزایش اجاره بها به شمال شهر رسید!



 

 

افزایش اجاره بها به شمال شهر رسید!

 

نوسانات قیمتی ساخت و ساز مسکن و افزایش اجاره بها در تابستان امسال بر قیمت آپارتمانهای لوکس پایتخت هم تاثیرگذار بود و قیمت این واحدها را با تغییراتی روبرو کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، با نزدیک شدن به پایان دور دوم نقل و انتقالات در پایتخت، قراردادهای اجاره با قیمتهای بهار امسال و یا گاهی اوقات بیشتر از آن میان صاحبخانه ها و مستاجران به ثبت می رسد به طوریکه کارشناسان افزایش اجاره بها در تابستان امسال را بیشتر از فصل بهار اعلام می کنند.

براین اساس، خانه های بزرگ شمالی شهر هم که همیشه نسبت به آپارتمان های کوچک در مناطق جنوبی و مرکزی شهر، نوسان قیمتی کمتری داشتند، از این امر بی نصیب نماندند و در تابستان امسال با تغییرات قیمتی نسبت به قبل مواجه شدند.

در واقع هزینه های ساخت مسکن و مصالح لوکسی که در این خانه ها بکار رفته است، منجر به این شد که علاوه بر افزایش هزینه ساخت و ساز این آپارتمان ها اجاره بها هم با افزایش بیشتری مواجه شود ؛به این ترتیب تعیین اجاره بهای هر آپارتمانی که مصالح لوکس و گران قیمت تری در آن بکار رفته باشد، افزایش بیشتری هم در اجاره بها داشته است.

بنابراین افرادی که تمایل به اجاره نشینی در ویلاها و خانه های لوکس و گران قیمت شمال شهر را دارند هم باید به نسبت بهار امسال، قیمتهای بیشتری را در بازار اجاره بپردازند که حداقل بودجه برای اجاره این آپارتمان ها بیش از ۱۵۰ میلیون تومان رهن کامل است.

رهن و اجاره در آپارتمانهای لوکس شمال شهر

براساس گزارش میدانی خبرنگار مهر، آپارتمان ۲۳۰ متری در کامرانیه ۳ خوابه با ۲ پارکینگ به قیمت ۵۰ میلیون تومان رهن کامل و ماهیانه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره داده می شود و برای ۲۱۵ متری در ولنجک ۳ خوابه ۱۳۰ میلون تومان رهن کامل تعیین شده است.

آپارتمانی با ۲۱۰ متر مساحت در اقدسیه با ۳ اتاق خواب به قیمت ۱۶۰ میلیون تومان رهن داده می شود و برای آپارتمان ۲۵۰ متری و ۴ خوابه در سعادت آباد هم ۱۷۰ میلیون تومان رهن تعیین شده است.

عمارتی ۳۸۰ متری در نیاوران هم به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان رهن داده می شود و برای آپارتمانی به مساحت ۲۵۰ متر در پاسداران و ۳ خوابه ۱۷۰ میلیون تومان رهن کامل تعیین شده است، همچنین آپارتمان ۲۱۰ متری در فرشته ۴ خوابه و سوپرلوکس به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان رهن و یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ماهیانه، اجاره داده می شود.

۱۸۵ متری در فرشته، ۳ خوابه و بازسازی شده هم با ۱۴۵ میلیون تومان رهن داده می شود و برای ۱۸۵ متری در زعفرانیه ۶۰ میلیون تومان رهن با ماهیانه یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اجاره تعیین شده است. آپارتمان ۲۳۰ متری در نیاوران هم با ۱۹۰ میلیون تومان رهن کامل اجاره داده می شود..../تحلیل:مهر