اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گرفتن سلفی در موزه‌ های نیویورک ممنوع!


اکثر موزه‌های هنری نیویورک، انداختن عکس‌های سلفی در این مکان‌ها را ممنوع اعلام کردند.

خبرگزاری ایسنا: اکثر موزه‌های هنری نیویورک، انداختن عکس‌های سلفی در این مکان‌ها را ممنوع اعلام کردند.

طبق قانون جدیدی که موزه‌های نیویورکی وضع کرده‌اند؛ بازدیدکنندگان از آثار «کلود مونه» و «ون سان ون‌گوک» و دیگر شاهکارهای هنری دیگر نمی‌توانند در فضای موزه عکس سلفی بیندازند.

بسیاری از موزه‌های این شهر از جمله موزه هنرهای مدرن و «کوپر هویت» که محل نگهداری آثار مطرحی چون «نیلوفرهای آبی» مونه و «مزرعه گندم و درختان سرو»‌ ون‌گوک هستند، اخیرا این قانون را به اجرا درآورده‌اند.

دلیل آن‌ها برای وضع چنین ممنوعیتی، احتمال صدمه زدن به آثار هنری بوده است. با گسترش روزافروزن شبکه‌های اجتماعی،‌ این نوع عکس‌ها طرفداران بسیاری در میان مردم جهان پیدا کرده است.

این موزه‌ها همچنین حمل چوب سلفی (Selfie Sticks) برای ثبت چنین عکس‌هایی را نیز ممنوع کرده‌اند. ناگفته نماند حمل دوربین و عکاسی بدون فلش در این موزه‌ها همچنان مجاز است.


ویدیو مرتبط :
وقتی سلفی گرفتن ممنوع می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا گرفتن سلفی در جشنواره کن ممنوع شد؟



اخبار,اخبار بین الملل,اخبار سلفی

"وی همچنین گرفتن عکس سلفی را کاری بی‌نهایت مضحک و مسخره خواند..

گرفتن عکس سلفی روی فرش قرمز کن ممنوع شد.

"تیری فریمکس" رئیس جشنواره کن اعلام کرد: اگرچه تمایلی برای ممنوع کردن این عمل ندارد اما از آنجا که گرفتن عکس سلفی باعث طولانی شدن مراسم فرش قرمز می شود زمان بندی برنامه جشنواره با مشکل رو به رو خواهد شد.

 

اگر افراد حاضر در جشنواره تصمیم بگیرند هر چند قدمی که برمیدارند یه عکس سلفی بگیرند مراسم به کندی پیش خواهد رفت.

وی همچنین گرفتن عکس سلفی را کاری بی‌نهایت مضحک و مسخره خواند.

البته هیچ قانون یا کنترل خاصی برای بازیگران و هنرمندان حاظر در جشنواره گذاسته نشده تا آنها را از گرفتن سلفی منع کند اما از آنها خواسته شده تا حد امکان عکس سلفی نگیرند.

پیش از این ممنوعیت مشابه در چند موزه، جشنواره موسیقی و برخی اماکن عمومی نیز اعمال شد.

 

اخبار بین الملل - عصر ایران