اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گرد و خاک فتح‌الله‌زاده در جلسه اتحادیه فوتبال


مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به پرداخت نشدن مطالبات باشگاه‌ها و هم‌چنین نبود عضو از مدیران عامل در هیات رییسه فدراسیون اعتراض شدیدی را در جلسه اتحادیه فوتبال مطرح کرد.

ایسنا: مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به پرداخت نشدن مطالبات باشگاه‌ها و هم‌چنین نبود عضو از مدیران عامل در هیات رییسه فدراسیون اعتراض شدیدی را در جلسه اتحادیه فوتبال مطرح کرد.

علی فتح‌الله‌زاده در جلسه‌ی امروز اتحادیه فوتبال بیان کرد: ما از کسی که جمع و تفریق را بلد نیست می‌خواهیم ضرب و تقسیم انجام دهد. من که مدیرعامل یک باشگاه پرطرفدار ایران هستم در کار خودم مانده‌ام. ما در آزادی بازی می‌کنیم و 35 میلیون تومان هم اجاره می‌دهیم. ورزشگاه آزادی در کنار این مبلغ 35 میلیون هم از پارکینگ درآمد کسب می‌کند اما آیا آن را به من می‌دهد؟! تبلیغات هم می‌گیرد اما پولش کجا می‌رود؟ دوستان عزیز! بیایید مطالبات خودمان را بگیریم.

وی با اشاره به جلسه‌ی یک ساعت و نیم با وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: دولت چند میلیارد به باشگاه‌ها کمک می‌کند، بعد هم می‌گویند شما مدیر قدیمی هستید. من با شبکه ZDF آلمان 15 سال پیش قرارداد 12 میلیون مارکی بستم. امروز 25 میلیارد هزینه‌ی باشگاهم است اما می‌توانم 35 میلیارد درآمد داشته باشم. این در حالی است که به دنبال 8-7 میلیارد پول هستیم؛ چون همه توی سرمان می‌زنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: من از همه‌ی شما عذرخواهی می‌کنم اما خاک بر سر ما که این‌جا عابدینی، فتح‌الله‌زاده و رویانیان بر سر هم می‌زنند ولی یک نفر دیگر در هیات رییسه عضو است. چه کسی به این اعضا رای داده؟ آیا اعضای هیات رییسه را از آمریکا و انگلیس آورده‌اند؟ حالا که مدیر انگلیسی بودن هنر است، پس رییس فدراسیون را هم فرد بی ربطی بگذارید که انگلیسی را فوت آب باشد.

صادق رییسی‌کیا مدیرعامل راه آهن در پایان صحبت‌های فتح‌الله‌زاده به ادبیات او اعتراض داشت و معتقد بود این نوع صحبت، فوتبالی نیست.


ویدیو مرتبط :
رویانیان:من به فتح الله زاده گفتم جلسه را ترک کنیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در جلسه جباری با فتح الله زاده چه گذشت



 

استقلال , مجتبی جباری , فتح‌الله‌زاده

 

هافبک مصدوم استقلال سه شنبه جلسه‌ای با مدیر عامل این باشگاه برگزار کرد.

مجتبی جباری سه شنبه بعد از ظهر با فتح‌الله‌زاده جلسه داشت.

در این جلسه که بعد از تمرین استقلال برگزار شد، طرفین در مورد مسائل باشگاه استقلال صحبت کردند. همچنین جباری که مدتی از تیم دور بوده به فتح‌الله‌زاده گفت که می‌خواهد در بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتفاق عربستان بازی کند. فتح‌الله‌زاده هم از جباری در مورد پای مصدومش پرسید که مجتبی گفت وضعیتش خوب است و می‌تواند خودش را به این مسابقه برساند. او گفته حتی اگر مصدومیتش به طور کامل هم خوب نشود، باز هم می‌تواند مقابل الاتفاق بازی کند.