اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گرد و خاک البرز را فرا گرفت


هواشناسی البرز دیروز از وقوع باد شدید، گرد و خاک و بارش باران در استان خبرداد.

خبرگزاری ایرنا: باد شدید همراه با گرد وخاک صبح پنج شنبه استان البرز را در برگرفت .

این پدیده جوی حدود ساعت 9:35آغاز شد و مشکلاتی به لحاظ تنفسی برای مردم به ویژه گروه های حساس به وجود آورده است.

آسمان البرز نیز اکنون ابری است و همانطور که هواشناسی استان دیروز چهارشنبه اعلام کرد بارش باران نیز آغاز شده است.

هواشناسی البرز دیروز از وقوع باد شدید، گرد و خاک و بارش باران در استان خبرداد.

وزش باد اکنون نیز (لحظه مخابره خبر 9:50) در کلانشهر کرج ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
البرز تولز - اره گرد بر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزش باد و گرد و خاک در تهران، البرز و قزوین


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی سه روز آینده در استان های تهران، البرز و قزوین وزش باد، گرد و خاک و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

خبرگزاری مهر: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی سه روز آینده در استان های تهران، البرز و قزوین وزش باد، گرد و خاک و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: با توجه به نقشه های پیش‌یابی هواشناسی امشب و فردا در برخی مناطق شمال‌غرب سواحل دریای خزر به ویژه در شرق و مرکز سواحل و ارتفاعات البرز ابرناکی، رگبار و رعد و و برق پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

به گفته وی همچنین طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان برخی مناطق استان‌های کرمان، هرمزگان و شرق فارس در ساعات بعد از ظهر ابرناکی، رگبار، رعد و برق پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: طی این مدت خلیج فارس مواج خواهد بود.

وظیفه تصریح کرد: در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق استان های تهران، البرز و قزوین، باد ، گرد و خاک و کاهش دید افقی به طور موقتی دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: فردا آسمان تهران کمی ابری، در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر در پاره ای نقاط، باد، گرد و خاک و در ارتفاعات بارش پراکنده خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ترتیب برابر ۳۸ و ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.