اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گرد و خاک احمدی نژاد ؛ مرد جنجالی و بازداشتی، معاون احمدی نژاد شد / وزیر ارتباطات برکنار شد



گرد و خاک احمدی نژاد ؛ مرد جنجالی و بازداشتی، معاون احمدی نژاد شد / وزیر ارتباطات برکنار شد / آچار فرانسه دولت وزارت ارتباطات را هم در اختیار گرفت

در ادامه موج تغییرات دولت ، رییس جمهور محمد شریف ملک زاده را به سازمان گردشگری فرستاد ، تقی پور را از وزارت ارتباطات و فن آوری برکنار کرد و مانند گذشته آچار فرانسه دولت را به سرپرستی این وزارتخانه منصوب کرد.

تغییر تقی پور و حضور نیکزاد نشانه هایی است از احتمال جدی شدن تصمیم دولت در ادغام سه وزارتخانه راه، مسكن و ارتباطات و تشکیل وزارت امور زیربنایی و ارتباطات .

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب : در ادامه موج تغییرات دولت ، رییس جمهور محمد شریف ملک زاده را به سازمان گردشگری فرستاد ، تقی پور را از وزارت ارتباطات و فن آوری برکنار کرد و مانند گذشته آچار فرانسه دولت را به سرپرستی این وزارتخانه منصوب کرد. تغییر تقی پور و حضور نیکزاد نشانه هایی است از احتمال جدی شدن تصمیم دولت در ادغام سه وزارتخانه راه، مسكن و ارتباطات و تشکیل وزارت امور زیربنایی و ارتباطات .

دکتر ˈ محمود احمدی نژادˈ رییس جمهوری روز شنبه در حکمی ˈ محمدشریف ملک زاده ˈ را به عنوان معاون خود و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد.

متن این حکم برای شریف زاده که پیشتر بازداشت هم شده بود، به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمدشریف ملک زاده

با توجه به مراتب تعهد و تجربه و به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی به سمت ˈ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگریˈ منصوب می شوید.

امیدوارم خدمات ارزشمندی که در آن سازمان برنامه ریزی و اجرا شده است با همان قوت و قدرت ادامه یابد.

صیانت از میراث ملموس و معنوی فرهنگی و به روز سازی و معرفی آن به نسل های پی در پی و حضور فعال در ثبت ملی و جهانی آثار و همچنین توسعه صنایع دستی و گردشگری از مسئولیت های مستمر است.

امیدوارم با توکل بر خدا و تلاش روزافزون در انجام وظایف محوله موفق باشید. از خداوند متعال توفیق شما را در خدمت به فرهنگ ملت بزرگ تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) مسئلت دارم.

حکم مورخه 5/2/91 شماره 11798 مشاورت منتفی می گردد.

محمود احمدی نژاد

وزیر ارتباطات برکنار شد

همچنین ، رییس جمهور در احکام جداگانه ایی نیکزاد را با حفظ سمت بعنوان سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تقی پور را بعنوان مشاور خود در امور ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن این احکام به شرح زیر است:بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای مهندس نیکزاد نظر به تعهد و دانش و تجربیات ارزنده و به استناد اصل یکصد و سی و پنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و بر اساس این حکم با حفظ سمت بعنوان سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب می گردید. امید است با استعانت از خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید. 

محمود احمدی نژاد 

دکتر احمدی نژاد همچنین در نامه ایی از زحمات و خدمات دکتر تقی پور در مدت تصدی مسئولیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکر و قدردانی کرد. این نامه به شرح زیر است: 

جناب آقای دکتر تقی پور بدینوسیله از زحمات و خدمات جنابعالی در مدت تصدی مسئولیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکر و قدردانی می کنم. از خداوند متعال سلامتی و بهروزی و دوام توفیقات شما را در سایر عرصه های خدمت گذاری به کشور، نظام و مردم خواستارم. 

محمود احمدی نژاد 

انتصاب دکتر تقی پور بعنوان مشاور رییس جمهور در امور ارتباطات و فناوری اطلاعات رییس جمهور در حکمی دکتر تقی پور را بعنوان مشاور خود در امور ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد. 

متن این حکم به شرح زیر است: 

جناب آقای دکتر تقی پور سلام علیکم نظر به مراتب تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی بعنوان مشاور رییس جمهور در امور ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب می شوید. امیدوارم با توکل بر خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در خدمت به مردم عزیز و میهن اسلامی موفق و موید باشید. 

محمود احمدی نژاد

انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
استقبال از احمدی نژاد سال88 تبریز/احمدی نژاد کاش احمدی نژاد می ماندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه احمدی نژاد به وزیر علوم: رییس دانشگاه تهران و تربیت مدرس را برکنار کنید



اخبار,وزیر علوم,برکناری رییس دانشگاه تهران,

نامه احمدی نژاد به وزیر علوم: رییس دانشگاه تهران و تربیت مدرس را برکنار کنید

فرهاد رهبر از امضا کنندگان نامه دولتمردان سابق به رهبر معظم انقلاب در انتقاد از وضع موجود بود.

احمدی نژاد در نامه ای به وزارت علوم خواستار برکناری رییس دانشگاه تهران و تربیت مدرس شد.

به گزارش شبکه ایران متن نامه رییس جمهور به وزیر علوم بدین شرح است:

سلام علیکم

به عنوان یک دانشگاهی و وزیر به خوبی می دانید که دانشگاه بالاترین مقام علمی کشور است که اساتید فرهیخته و مومن دهه های متوالی نخبگان و زبدگان جوان این مرز و بوم را با عشق و ایمان و فداکاری تربیت کرده اند.

دانشگاهیان خدمات علمی و فناوری گسترده و افتخارآمیزی را به ملت بزرگ ایران تقدیم داشته اند که به طور مستمر شاهد به ثمر نشستن آنها هستیم . در دوره ی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همپای ملت فداکاریها کردند و هزاران شهید و جانباز والامقام سند پیوند مقدس آنان با انقلاب و ملت است.

فرزندان ملت باید در فضای متعالی علم و اخلاق ، مشق آزادی و آزادگی، وطن دوستی، خداخواهی و خدمت گزاری کنند و خود را برای فردای بهتر و زیباتر و مسئولیت بزرگ ساختن و پیشرفت و استقرار عدالت و توحید آماده کنند . فضای عمومی دانشگاه باید سرشار از امید و مهربانی و آزادی و احترام و اعتماد باشد.

متاسفانه و بر اساس اطلاعات دقیق در دو دانشگاه مهم ، دانشگاه تهران که مادر دانشگاه های کشور و پرافتخار ترین آن است و دانشگاه تربیت مدرس که تنها مرکز رسمی تربیت مدرسین کشور است فضای عمومی به گونه ی دیگری مدیریت میشود که نه تنها سازنده نیست ، بلکه تا حدودی در نقطه مقابل حرکت عمومی ملت و شئون دانشگاه و دانشگاهیان است .

رویکرد سیاست زده و غیرعلمی و یا احیانا امنیتی توسط مدیران در محیط اجتماعی ناکارآمد و تخریب کننده و در محیط دانشگاهی ناکارآمدتر و مخرب تر است .

اینجانب ضمن احترام به روسای محترم این دو مرکز مهم علمی کشور و پیرو تذکرات متعدد چندین ماهه ی اخیر انتظار دارد بدون هر گونه ملاحظه ، جز شان و ماموریت علمی و فرهنگی و ایمانی دانشگاه و جز ارزشهای انقلاب اسلامی ، وظیفه ی قانونی خود را در صیانت از حریم دانشگاه به فوریت عمل نمایید و با نصب مدیران آشناتر به ظرافت ها و الزامات کار دانشگاهی از مدیران فعلی در محل دیگری استفاده فرمایید .

به خوبی می دانید که اینجانب به جنابعالی و این عزیزان و همه همکاران دانشگاهی و جوانان برومند دانشجو و سربلندی کشور و دانشگاه عمیقا علاقه دارم.

از خداوند منان برای همگان سعادت و سلامت و برای جنابعالی و این برادر کوچک شما توفیق خدمت بیشتر و والاتر به ملت و انقلاب عظیم اسلامی تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) مسئلت دارم .

شنیده های خبرنگار ما حاکی از آن است که تذکرات مکرر مشابه هم درباره تغییر رییس دانشگاه امیرکبیر و به دلایل  مشابه فوقاز طرف رییس جمهور به وزیر علوم داده شده است. همچنین مشابه این دستورات هم برای تغییر ریاست جهاد دانشگاهی کشور که معاون سابق دانشگاه تربیت مدرس در زمان ریاست فرهاد دانشجو (رییس فعلی دانشگاه آزاد و برادر وزیر علوم ) بوده است  به دلیل ضعف عملکرد نیز از طرف رییس جمهور صادر شده است. /شبکه ایران