اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گردن زدن دو نفر با شمشیر به اتهام قتل!


دو تبعه عربستان سعودی که در دو پرونده جداگانه به اتهام قتل به مرگ محکوم شده بودند، در ریاض، پایتخت عربستان با شمشیر گردن زده شدند.

واحد مرکزی خبر: دو تبعه عربستان سعودی که در دو پرونده جداگانه به اتهام قتل به مرگ محکوم شده بودند، در ریاض، پایتخت عربستان با شمشیر گردن زده شدند.

با اعدام این دو تبعه عربستان سعودی، شمار افرادی که از آغاز امسال در عربستان اعدام شده اند، به 31 نفر رسید.

وزارت کشور عربستان در بیانیه ای اعلام کرد نواف الشمری که به دنبال مشاجره با یکی از نزدیکان خود وی را با چاقو به قتل رسانده بود، گناهکار شناخته شده و به مرگ محکوم شده بود.

وزارت کشور عربستان در بیانیه دیگری که خبرگزاری رسمی این کشور آن را منتشر کرد، خاطر نشان کرد تبعه دیگر عربستانی به نام سعد الحزیمی به جرم قتل محکوم به مرگ شده بود.
برغم اینکه سازمان های دفاع از حقوق بشری اعدام در عربستان را محکوم می کنند، اعدام ها در این کشور همچنان ادامه دارد.

در ماه سپتامبر یک کارشناس مستقل که برای سازمان ملل متحد کار می کرد، نگرانی خود را درباره روند محاکمات قضایی در عربستان سعودی اعلام کرده و تعلیق اعدام ها را در این کشور خواستار شده بود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از ریاض، بر اساس قوانین شریعت اسلامی که در عربستان سعودی نسخه سختگیرانه ای از آن به اجرا گذاشته می شود، مجازات تجاوز، قتل، ارتداد، سرقت مسلحانه و قاچاق مواد مخدر اعدام است.


ویدیو مرتبط :
گردن زدن گاو تنها با یک ضربه شمشیر.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز جست وجو برای یافتن افسر سابق پلیس آمریکا به اتهام قتل ۳ نفر



آغاز جست وجو برای یافتن افسر سابق پلیس آمریکا به اتهام قتل ۳ نفر

جست وجو برای یافتن افسر سابق پلیس آمریکا که گفته می شود ۳ نفر را به قتل رسانده است، آغاز شد. به گزارش واحد مرکزی خبر، گفته می شود کریستوفر دورنر افسر سابق پلیس لس آنجلس پس از اخراج شدن از محل کار خود، عده ای را به خاطر انتقام جویی به قتل رسانده است.

نیروهای امنیتی در جنوب ایالت کالیفرنیا آمریکا اعلام کردند ردی را در اطراف خودروی سوخته این افسر پیدا کرده اند، اما این سرنخ آنها را به مخفیگاه دورنِر هدایت نمی کند. 

پلیس می گوید دورنر یکشنبه به سوی دختر یکی از سروان های سابق پلیس لس آنجلس و نامزد او تیراندازی کرده و آنها را به قتل رسانده است. 

دورنر همچنین صبح پنجشنبه با مأمور پلیسی در لس آنجلس درگیر شد و با تیراندازی او را زخمی کرد. وی سپس دو افسر پلیس ریوِرساید را در کمین خود انداخته و یکی از آنها را کشته است. 

پلیس لس آنجلس هم اکنون برخی از افسران خود را برای حفاظت از جان ۴۰ نفر از کسانی که در بیانیه اینترنتی دورنر از آنها به عنوان هدف احتمالی برای انتقام جویی نام برده شده، اعزام کرده است. افسران محافظ همچنین به اشتباه، به سمت « وانت پیکاپی »که تصور می شد همان خودروی نیسان تیتان دورنر باشد تیراندازی و دو سرنشین این خودرو را زخمی کردند./خراسان