اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گردن بنگاه های بزرگ زده شد!


وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در چند سال اخیر گردن بنگاههای در حال بزرگ شدن زده شد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در چند سال اخیر گردن بنگاههای در حال بزرگ شدن زده شد.

محمدرضا نعمت زاده در همایش 500 شرکت بزرگ ایران با اشاره به اینکه نگذاشتیم بنگاههای بزرگ در کشور شکل بگیرند که این معضل ریشه انقلابی، اجتماعی و تفکری دارد، گفت: در این چند سال اخیر کاملا برعکس عمل کردیم و گردن بنگاههای در حال بزرگ شدن را زدیم، کاش فقط پایشان را می زدیم.

وی افزود: طبق آمارهای ارائه شده 3.3 درصد واحدهای تولیدی ما جزو بنگاه های بزرگ هستند اما 65 درصد ارزش تولیدات صنعتی متعلق به آنهاست که این نشان دهنده اثرگذاری بالای بنگاه های بزرگ صنعتی در کشور است.

وی گفت: سال قبل 36 درصد نرخ رشد منفی ایجاد اشتغال داشتیم. امروز وزیر کار گفت اگر مراقب نباشیم تعداد زیادی از بنگاه های اقتصادی ممکن است بیکار شوند. البته چون در مراسم خبرنگار وجود دارد من رقم دقیق آن را اعلام نمی کنم.

نعمت زاده با اشاره به اینکه نباید تنها به بانکها اتکا کنیم و خودمان باید اقدام به خلق پول کنیم، افزود: عمده معوقات بانکی متعلق به بخش تولید نیست.


ویدیو مرتبط :
شیطان گردن زده خواهد شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یك قاتل در عربستان گردن زده شد



 

یك تبعه عربستان سعودی روز یكشنبه به اتهام قتل نفس گردن زده شد.وزارت كشور عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای اعلام كرد، این شخص كه «هانی البرغوثی» نام داشت، چندی پیش در اقدامی از پیش طراحی شده سامی السوات را به قتل رسانده بود و روز یكشنبه در منطقه‌ای در شهر مكه قصاص شد.



با اعدام این فرد، شمار اعدام‌شدگان با قطع گردن در عربستان سعودی از آغاز سال جاری میلادی تاكنون به ۱۳ نفر رسید.



در مجموع در سال ۲۰۰۹میلادی، ۶۷ نفر در عربستان سعودی اعدام شدند كه این رقم در سال پیش از آن ۱۰۲ نفر، سال ۲۰۰۷، ۱۵۳ نفر و ۲۰۰۶، ۳۷ نفر بود..../ جام‌جم آنلاین