اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گردان جدید داعش، برای گاز گرفتن زنان!


یک روحانی جوان در سخنرانی خود در هیأت عزاداری، مدعی شد که داعش گردانی دارد که وظیفه اعضایش، گاز گرفتن زنانی است که روبنده ندارند!

خبرگزاری ایسنا: یک روحانی جوان در سخنرانی خود در هیأت عزاداری، مدعی شد که داعش گردانی دارد که وظیفه اعضایش، گاز گرفتن زنانی است که روبنده ندارند!

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی کوتاه، به مطالب عجیب مطرح شده در یک هیأت عزاداری اشاره کرده و نوشته است:

در هیأت عزاداری امام حسین(ع) واقع در پارکینگ یک برج بلند، نشسته بودم. سخنران که روحانی جوان و محترمی بود، بلافاصله بعد از نماز و زیارت عاشورا بالای منبر رفت و صحبت خوبی در رابطه با شرایط امر به معروف و نهی از منکر کرد ولی نمی‌دانم به چه مناسبت در وسط صحبت‌ها فرمود: «می‌دانید داعش گردانی بنام "گردان گاز" دارد؟»

من اول فکر کردم مثلاً آنجا با گاز آدم‌ها را خفه می‌کنند، ولی او ادامه داد: «در شبکه‌های مجازی هست، بروید ببینید، اعضای این گردان همه زن هستند و مأموریت آنان گاز گرفتن خانم‌هایی است که روبنده نمی‌بندند! نه از این گاز گرفتن‌های معمولی؛ گازی می‌گیرند گه گوشت کنده شود.»

بعد از ایشان، مداح جوان‌تری که نوحه‌های خوبی هم می‌خواند و مجلس پرشوری ترتیب داده بود، باز نمی‌دانم چه شد که داد زد: «آهای مردم! به فرموده مقام معظم رهبری، ما هیأت سکولار نداریم. باید راجع به مسائل سیاسی حرف بزنیم!» دیدم این آقا اصلاً معنی سکولار را نمی‌داند که یعنی غیردینی و نه غیرسیاسی.


ویدیو مرتبط :
داعش با یک سِلاح جدید (گاز گرفتن زنان)هههههه-عراق-سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نحوه توجیه به بردگی گرفتن زنان از سوی تروریست‌های داعش



اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخباربین الملل - نحوه توجیه به بردگی گرفتن زنان از سوی تروریست‌های داعش

طی چند ماهی که از پیشروی های داعش در عراق و تصرف چند شهر این کشور از سوی تروریست ها می گذرد، گزارش های متعددی درباره اقدامات جنایتکارانه این گروه علیه زنان و کودکان منتشر شده است. اما یک دستورالعمل مربوط به خود این گروه که به تازگی به دست آمده، نشان از برنامه ریزی داعش برای تجاوز سیستماتیک به زنان و کودکان دارد.

به گزارش «تابناک»، گروه تروریستی داعش دستور العملی را برای به اسارت گرفتن، شکنجه و تجاوز به زنانی که از دید این گروه «کافر» خوانده می شوند، منتشر کرده است. در این دستورالعمل، مواردی درباره چگونگی استفاده از این زنان به عنوان برده جنسی مطرح و همچنین تجاوز به کودکان نیز توجیه شده است.

شبکه خبری «راشا تودی» ضمن انتشار بخش هایی از دستورالعمل مذکور، می نویسد این متن در قالب پرسش و پاسخ هایی تنظیم شده که محور آن، به اسارت گرفتن و سوءاستفاده از زنان است. این دستورالعمل در تاریخ سوم دسامبر (کمتر از ده روز پیش) از سوی «بخش تحقیق و فتوا»ی داعش منتشر شده است.

در این دستورالعمل آمده که چنین رفتاری علیه زنان اسیر گرفته شده موجه است، زیرا آن ها کافر به شمار می روند. این متن بیان می کند که تجاوز به زنان مذکور، بلافاصله پس از اسیر گرفتن آن ها هیچ مانعی ندارد. از سوی دیگر، حتی اگر دختری که اسیر گرفته شده به سن بلوغ نرسیده باشد اما برای امور جنسی مناسب تشخیص داده شود، می توان وی را مورد سوءاستفاده قرار داد.

بر اساس آنچه در دستورالعمل جدید داعش آمده، زنانی شامل احکام مذکور می شوند که از «اهل الحرب» (گروه هایی که داعش آن ها را دشمن خود می داند) به اسارت گرفته شده باشند. به عبارت دیگر، زنان عضو هر گروه و طایفه ای که اصول افراطی داعش را قبول نداشته باشند، در این طیف قابل گنجاندن هستند.

در متن دستورالعمل مذکور چنین آمده که کتک زدن زنان اسیر گرفته شده به قصد «تأدیب» آن ها هیچ گونه اشکالی ندارد. افزون بر این، در آن آمده: «فرار کردن برده زن یا مرد، از جمله بزرگترین گناهان است». گفتنی است پیش از این نیز گزارش هایی درباره به بردگی گرفتن اسرا توسط داعش منتشر شده بود، اما این نخستین بار است که این مورد با جزئیات از سوی خود این گروه مورد اشاره قرار می گیرد.

گزارش ها حاکی از آن است که داعش تاکنون 2500 زن را از مناطق تحت تصرف خود و یا دیگر مناطق ربوده است. از سرنوشت 4600 زن دیگر در این مناطق نیز اطلاعی در دست نیست. افزون بر این، شواهد حاکی از آن است که تروریست های داعش زنان «ایزدی» عراق را پس از به اسارت گرفتن، به قیمت 42 دلار خرید و فروش کرده اند.

البته این گروه قیمت زنان به اسارت گرفته شده را بر اساس سن آن ها تعیین می کند. به گونه ای که یک زنان 40 تا 50 ساله به قیمت 50 هزار دینار یا 43 دلار از سوی تروریست ها فروخته می شود؛ در حالی که این مبلغ برای دختران 10 تا 20 ساله 150 هزار دینار (125 دلار) و برای دختران زیر 9 سال، 200 هزار دینار (166 دلار) است.

به هر حال، انتشار متن دستورالعمل مذکور، ابعاد جدیدی از جنایت های فجیع و هولناک تروریست های داعش علیه همه اقوام و طوایف مخالف خود را روشن می سازد. اقداماتی که تاکنون حتی در مورد دیگر گروه های تروریستی شناخته شده نیز سابقه نداشته است.
اخبار بین الملل - تابناک