اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گرداندن «مهدی شاسکول» در ملاء عام


مهدی شیاس معروف به مهدی شاسکول به دلیل جرائم متعدد توسط ماموران پلیس امنیت دستگیر و در محل وقوع جرائمش گردانده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: یکی از اراذل و اوباش سابقه دار شهرستان ری به نام مهدی شیاس معروف مهدی شاسکول در شهرری چرخانده شد.

سرهنگ خلیل شهبازی سرکلانتر نهم پلیس پایتخت گفت: متهم شرور و سابقه دار منطقه دولت آباد مهدی شیاس به اتهامات مشارکت در تخریب اموال عمومی و وسائل نقلیه متعدد و ایراد صدمه عمدی با چاقو به شکات متعدد و اختلال در نظم عمومی با ایجاد هیاهو و جنجال و حرکات غیر متعارف و شرکت در سرقت و آزار متعدد و زورگیری از شکات متعدد توسط پایگاه نهم پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ دستگیر گردیده و در محل های وقوع جرم به رویت همگان رسید.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان درخواست می‌گردد جهت شناسایی وی به پایگاه پلیس امنیت واقع در شهرری مراجعه نمایند.


ویدیو مرتبط :
آیا امر به معروف باید در ملاء عام باشد یا در خفا؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"مهدی شیاس" در ملاء عام گردانده شد/ پلیس: شاکیان به پلیس امنیت شهرری مراجعه کنند+عکس



اخبار,اخبار حوادث ,اراذل و اوباش

 

اخبار حوادث - "مهدی شیاس" در ملاء عام گردانده شد/ پلیس: شاکیان به پلیس امنیت شهرری مراجعه کنند+عکس

مهدی شیاس معروف به مهدی شاسکول به دلیل جرائم متعدد توسط ماموران پلیس امنیت دستگیر و در محل وقوع جرائمش گردانده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روز گذشته یکی از اراذل و اوباش سابقه دار شهرستان ری به نام مهدی شیاس معروف مهدی شاسکول در شهرری چرخانده شد.
 
سرهنگ خلیل شهبازی سرکلانتر نهم پلیس پایتخت در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم شرور و سابقه دار منطقه دولت آباد مهدی شیاس به اتهامات مشارکت در تخریب اموال عمومی و وسائل نقلیه متعدد و ایراد صدمه عمدی با چاقو به شکات متعدد و اختلال در نظم عمومی با ایجاد هیاهو و جنجال و حرکات غیر متعارف و شرکت در سرقت و آزار متعدد و زورگیری از شکات متعدد توسط پایگاه نهم پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ دستگیر گردیده و در محل های وقوع جرم به رویت همگان  رسید.
 
وی خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان درخواست می گردد جهت شناسایی وی به پایگاه پلیس امنیت واقع در شهرری مراجعه نمایند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران