اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گربه پیشگو ، گربه بالدار



اسکار نام گربه عجیب و مرموز و برای برخی ترسناکی است که به تازگی سوژه کتاب داستان پزشک یک بیمارستان خصوصی شده است.

 

گربه پیشگو

 

این گربه با ظاهر کاملا طبیعی خود از قدرتی غیرطبیعی برخوردار است می تواند زمانی که مرگ کسی فرا رسیده باشد آن را پیش بینی کند. اسکار که اکنون در مرکز پرستاری و بازتوانی در پروویدنس ساکن است سوژه کتابی با عنوان "استعدادی غیر عادی به گربه ای عادی" شده که توسط پزشکی به نام دیوید دوسا از دانشگاه براون در حال نگاشته شدن است.

 

دوسا می گوید اسکار طی پنج سال گذشته در حدود ۵۰ مرگ را با دقتی بالا پیش بینی کرده است. این جاندار غیر اجتماعی پیش بینی خود را با چمباتمه زدن در نزدیک بیمارانی که فکر می کند زمان مرگ آنها رسیده اعلام می کند و در صورتی که او را خارج از اتاق فردی در حال مرگ نگاه دارند با پنجه های خود در اتاق را خراش می دهد.

 

دوسا معتقد است توانایی اسکار در ردیابی نشانه های رایحه دار بیوشیمیایی است که در هنگام مرگ سلولها ایجاد می شود.

 

گربه عجیب دیگری که تصویر آن در سال ۲۰۰۷ به ثبت رسیده است، گربه ای سه ساله است که پس از تولد دو بال بر روی بدنش رشد کرده است. این گربه که ساکن ایالت شانکسی چین است از بالهایی به طول تقریبا ۱۰ سانتیمتر برخوردار است.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
گربه پیشگو!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارثیه گران‌قیمت برای گربه‌های خوش‌شانس



زن ثروتمند آمریكایی، اموال گران‌قیمتش را برای گربه‌هایش به ارث گذاشت.به گزارش روزنامه الریاض ، این زن ۷۷ ساله چون نگران حیوانات اهلی خود بود، خانه‌ای را كه در آن زندگی می‌كرد به همراه ۳۰۰ هزار دلار وجه نقد، برای گربه‌هایش به ارث گذاشت.

 

گربه ثروتمند

 

وكیلی كه مسوول نگهداری ۴ گربه این زن در خانه او شده، دراین باره گفت: خیلی سعی كردم او را قانع كنم تا چنین پول زیادی را برای گربه‌هایش اختصاص ندهد اما او نپذیرفت.