اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گرایش زنان به شیشه بیشتر از مردان!


رئیس دفتر تحقیقات كاربردی پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: گرایش زنان به ماده مخدر شیشه بیشتر از مردان است.

خبرگزاری مهر: رئیس دفتر تحقیقات كاربردی پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: گرایش زنان به ماده مخدر شیشه بیشتر از مردان است.

دکتر تهمینه باهری گفت: برخی زنان با تبلیغات انجام شده در خصوص لاغری با استفاده از مخدر شیشه در این دام گرفتار شده اند و به استفاده از این مخدر روی می آورند. تا چندی قبل نیز شاهد تبلیغات این مخدر در آرایشگاههای زنانه بودیم که خوشبختانه با اقدامات انجام شده و اطلاع رسانی این موضوع به شدت کاهش یافت و زنان در این باره آگاه شدند.

وی ادامه داد: آمار دقیقی از معتادان شیشه ای زن وجود ندارد اما براساس تبلیغات فریبنده میزان گرایش زنان به مخدرهای صنعتی بیشتر از زنان است.

رئیس دفتر تحقیقات كاربردی پلیس مبارزه با مواد مخدر با اعلام اینکه هیچ ماده مخدر جدیدی در کشور وجود ندارد، افزود: مافیا با تغییر اسم مخدرهای قدیمی سعی در جذب افراد دارد. هیچ مخدر جدیدی وارد کشور نشده است.

باهری در خصوص وجود ماده مخدر کروکودیل گفت: این مخدر یکی از مواد مخدر صنعتی است که در برخی کشورها وجود دارد اما تاکنون موردی از مصرف آن در کشور گزارش نشده است.


ویدیو مرتبط :
مردان فضایی ، زنان شیشه ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلایل گرایش مردان به زنان چاق چیست؟


تحقیقات اخیر حاکی از آن است که مردان در شرایط سخت و زمانی که دچار استرس و نگرانی هستند، به زنان درشت هیکل تر تمایل پیدا می کنند.

 
 
 
 
 صبح بخیر: آمار نشان می دهد که مردانی که در سلامت روح و جسم به سر می برند غالبا به زنان لاغرتر و جوان تر گرایش دارند. با این وجود تحقیقات اخیر حاکی از آن است که مردان در شرایط سخت و زمانی که دچار استرس و نگرانی هستند، به زنان درشت هیکل تر تمایل پیدا می کنند.

استرس می تواند مردان را به "بازبینی اولویت هایشان" وادار کند. در واقع وقتی مردان ترسیده یا نگران باشند،  به ویژگی های "خانگی تر" و آشناتر، مانند بدن بزرگ، که نشاندهنده دسترسی به نیازهای اولیه مانند غذا است، گرایش پیدا می کنند.



به گزارش صبح بخیر، چاقی بدن همچنین به عواملی مانند پیری و جاافتادگی اشاره دارد، که از سازگاری بیشتر یک زن با سختی ها خبر می دهند.

قبلا تحقیقات نشان داده بود که گرسنگی موجب گرایش مردان به زنان چاق تر می شود.
در این تحقیق دو گروه از مردان انتخاب شده و از یکی از گروه ها خواسته شده بود کارهای پراسترس مانند مسائل پیچیده ریاضیات را انجام دهند. سپس چندین عکس به این مردان نشان داده شد و نهایتا مشخص شد که آنها زنان چاق تر را ترجیح می دهند.