اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گران ترین بازیگران زن تلویزیونی معرفی شدند


ین دومین سالی است که این بازیگر در صدر این فهرست قرار می گیرد.مقام دوم /سوم این فهرست به طور مشترک به ماریسکا هارگیتی( مجموعه نظم و قانون) و کیلی کوکو(مجموعه تئوری بیگ بنگ) تعلق دارد که درآمدشان یازده میلیون دلار بوده است.

کافه سینما: این دومین سالی است که این بازیگر  در صدر این فهرست قرار می گیرد.مقام دوم /سوم این فهرست به طور مشترک به ماریسکا هارگیتی( مجموعه نظم و قانون) و کیلی کوکو(مجموعه تئوری بیگ بنگ) تعلق دارد که درآمدشان یازده میلیون دلار بوده است.

ستاره مجموعه خانواده مدرن، سوفیا وراگا گران ترین ستاره تلویزیونی به نقل از مجله فوربس است. به گزارش کافه سینما،درآمد این بازیگر در سال گذشته سی میلیون دلار تخمین زده شد. این بار هم بازه زمانی ماه ژوئن 2012 تا ژوئن 2013 بوده است.



این دومین سالی است که این بازیگر  در صدر این فهرست قرار می گیرد.مقام دوم /سوم این فهرست به طور مشترک به ماریسکا هارگیتی( مجموعه نظم و قانون) و کیلی کوکو(مجموعه تئوری بیگ بنگ) تعلق دارد که درآمدشان یازده میلیون دلار بوده است.

خواهران کارداشیان کلوئه کورتنی و کیم ، که برنامه زنده ایی را در شبکه ی «ایی» دارند مقام چهارم گرانترین ستارگان را با ده میلیون دلاربه خود اختصاص داده اند.

بازیگر کمدی تلویزیون و سینما ملیسا مکارتی که در مجموعه شبکه ان.بی.سی «مولی ومایک» نقش آفرینی می کند او هم با ده میلیون دلار مقام پنجم را دارد. این بازیگر امسال «گرما» را با ساندرا بولاک روی پرده سینماها داشت.

ایمی پوهلر ستاره« Parks & Recreation» برای نخستین بار در این فهرست قرار گرفته و مقام سیزدهم را داراست. سوفیا وراگا بازیگر کلمبیایی و چهل ویک ساله در آمدهای جانبی هم دارد. او  خط تولید وسائل خانه دارد. خواهران کارداشیان هم خط تولید لباس /عطردارند.


ویدیو مرتبط :
حجاب محدودیت است برای هرزه گران نه زن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پردرآمدترین بازیگران زن سال 2014 معرفی شدند +تصاویر



اخبار,اخبار فرهنگی ,پردرآمدترین بازیگران زن

 

اخبار فرهنگی - پردرآمدترین بازیگران زن سال 2014 معرفی شدند +تصاویر

در بررسی جدید پایگاه رتبه سنجی فوربس كه از ژوئن 2013 تا ژوئن 2014 انجام شد، «ساندرا بولاك» با 51 میلیون دلار عنوان ثروتمندترین بازیگر زن سال را از آن خود كرد.

 «ساندرا بولاك» عنوان پردرآمدترین بازیگر زن سال 2014 را بدست آورد.


در بررسی جدید پایگاه رتبه سنجی فوربس كه از ژوئن 2013 تا ژوئن 2014 انجام شد، «ساندرا بولاك» با 51 میلیون دلار عنوان ثروتمندترین بازیگر زن سال را از آن خود كرد.فوربس با بررسسی مجموع درآمد و فروش فیلمهای بازیگران زن این فهرست را تهیه كرده است.

ساندرا بولاك؛ 51 میلیون دلار
«بولاك» در سال گذشته بازی در فیلم «جاذبه» را كه بیش از 600 میلیون دلار فروش كرده در كارنامه دارد. اوهمچنین از تهیه كنندگان مطرح سینماست كه چند فیلم كمدی را در كارنامه دارد. او به زودی در فیلم«تاپر ویر» مقابل دوربین می رود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پردرآمدترین بازیگران زن


جنیفر لارنس؛ 34 میلیون دلار
بازیگر 23 ساله فیلم «بازیهای گرسنگی» علاوه بر دریافت 3 جایزه اسكار،‌ همواره با فروش موفق فیلمهایش مواجه است. او در فیلم های بازی های گرسنگی، زد و بند آمریكایی و مردان ایكس ظاهر شده و یكی از قدرتمندترین بازیگران هالیوود هم است. لارنس سال گذشته نیز در جایگاه دومین بازیگر زن پردرآمد هالیوود قرار داشت.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پردرآمدترین بازیگران زن

 
جنیفر انیستون؛ 31 میلیون دلار
اگر چه او در دهه 40 قرار دارد ولی فیلمهای كمدی او همچون «رؤسای ترسناك» و «خانواده مایلرز» در گروه كمدی های پرفروش قرار دارد. ستاره سریال «دوستان» بخشی از درآمد خود را از برندهای مطرح كه خود موسس آنهاست بدست می آورد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پردرآمدترین بازیگران زن

 
گوئینت پالترو؛ 19 میلیون دلار
«پالترو» همچنان در آمد سرشار خود را مدیون بازی در فیلم «مردآهنی 3» است. او سال گذشته از طریق برندهای تجاریش درآمدزایی داشته است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پردرآمدترین بازیگران زن

 
آنجلینا جولی؛ ‌18 میلیون دلار
«جولی» سال گذشته در رتبه اول فهرست قرار داشت. این در حالی است كه او در سال 2014 فقط یك فیلم «خبیث» را داشته  بیشتر وقت خود را به حضور فعال در كمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل سپری كرده است. او اواخر امسال فیلم «شكست ناپذیر» را كه دومین تجربه كارگردانی اوست را روی پرده می برد و قرار است در فیلم «لب دریا» با همسرش «برد پیت» بازی كند.

كامرون دیاز؛ 18 میلیون دلار
فیلمهای «دیاز» در سال گذشته بیش از 216 میلیون دلار فروش داشته است. او در سال 2014 فیلم «زن دیگر» را به اكران رسانده و هم اكنون فیلم «نواررسوایی» را روی پرده دارد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پردرآمدترین بازیگران زن

 
اسكارلت جوهانسون؛ ‌17 میلیون دلار
از سال 1998 جوهانسون در فهرست سلبریتی 100 قرار داشته است ولی در فیلم ابرقهرمانی «انتقامجویان» و با ایفای نقش بیوه سیاه به شهرت رسید. او بازیگری است كه با فیلمهای اكشن شناخته می شود و این روزها فیلم «لوسی» را پیش رو دارد. فیلمهای درام او نیز به زودی روی پرده سینماها می رود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پردرآمدترین بازیگران زن

 
امی آدامز؛ 13 میلیون دلار
«آدامز» موفقیت خود را مدیون فیلمهای «جولی و جولیا» و «استاد» است. او در سال گذشته پنجمین نامزدی اسكار بهترین بازیگر مكمل زن را برای فیلم زد و بند آمریكایی بدست آورد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پردرآمدترین بازیگران زن

 
ناتالی پورتمن؛ 13 میلیون دلار
پپورتمن تنها با بازی در فیلم «ثور2» كه فروشی بالغ بر 645 میلیون دلار داشته،‌ موقعیت خود را در این فهرست حفظ كرده است. او این روزها در صدد نگارش و كارگردانی اولین فیلم خودش است.

اخبار,اخبار فرهنگی ,پردرآمدترین بازیگران زن

 
كریستین استوارت؛ 12 میلیون دلار
«استوارت» سال گذشته با فیلم «سفیدبرفی و شكارچی» به رتبه های بالاتر فوربس رسید. او اواخر امسال فیلمهای «فرا تر از آمریكا»، «كمپ اشعه ایكس» و «آلیس همیشگی» را روی پرده می برد.
اخبار فرهنگی - سینما خبر