اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گران‏ترین گوشی‏ های موجود در ایران


گوشی‏های آی‌فون همیشه از گران‏ترین گوشی‏های موجود در بازار بوده‏اند، گوشی آی‌فون 6 پلاس با حافظه 128 گیگابایتی همچنان گران‏ترین تلفن همراه است.

روزنامه دنیای اقتصاد: گوشی‏های آی‌فون همیشه از گران‏ترین گوشی‏های موجود در بازار بوده‏اند، گوشی آی‌فون 6 پلاس با حافظه 128 گیگابایتی همچنان گران‏ترین تلفن همراه است.

در حال حاضر گوشی آی‌فون 6 پلاس 128 گیگابایتی گران‏ترین تلفن همراه موجود در بازار است.

گران‏ترین گوشی‏ های موجود در ایران

 بر اساس مشاهدات در سایت‏های آنلاین و بازار موبایل، قیمت بدون گارانتی و باگارانتی پایه این تلفن همراه به ترتیب 38 میلیون و 990 هزار ریال و 40 میلیون ریال است، اما این گوشی را تا قیمت 60 میلیون ریال هم به فروش می‏رسانند.

قیمت باگارانتی آی‌فون 6 پلاس با حاظه داخلی 64 و 16 گیگابایتی نیز به ترتیب 37 میلیون ریال و 31 میلیون ریال است. بعد از آی‌فون 6 و 6 پلاس، یکی دیگر از گوشی‏های گران‏قیمت Samsung Galaxy Note 4 است که این روزها با قیمت حدود 22 میلیون و 350 هزار ریال در بازار ایران به فروش می‏رسد.


ویدیو مرتبط :
دزدیدن گوشی گران قیمت....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گران‌ترین خودروهای وارداتی از هر برند موجود در ایران (+جدول)



اخبار,اخبار اقتصادی, گران‌ترین خودروهای وارداتی

این رکود سبب کاهش قیمتی تا حدود 25 میلیون تومان در خودروهای خارجی شده که نسبت به خودروهای داخلی درصد کاهش قیمت بالاتری داشته‌اند.

قیمت خودروهای وارداتی در بازار راکد خودرو از ابتدای سال جاری تاکنون رو به افول نهاده بود. این روند با دستیابی به توافق هسته‌ای و تعدیل اندک قیمت دلار و بیش از آن با افزایش رکود و انتظارات کاهشی از بازار خودرو شدت گرفت.

به گزارش پول‌نیوز، این رکود سبب کاهش قیمتی تا حدود 25 میلیون تومان در خودروهای خارجی شده است. درواقع کاهش محسوس خریداران خودرو نه تنها عامل موثری در نزول قیمت خودروهای گران قیمت وارداتی شده بلکه سبب بی‌رونقی این بازار نیز شده است.

کاهش هزینه‌های واردات با رفع تحریم‌های مالی، حذف واسطه‌ها و فراهم آمدن امکان خرید مستقیم از خودروسازان خارجی و نیز مذاکرات مربوط به تولید مشترک با آن‌ها از دیگر دلایل افت قیمت در بازار وارداتی‌ها بوده که نسبت به خودروهای داخلی درصد کاهش قیمت بالاتری داشته‌اند.

آن‌چه در ادامه می‌خوانید، "قیمت بازار" و "قیمت نمایندگی" یا "قیمت واردکننده" گران‌ترین خودروهای وارداتی از تمامی برندهای موجود در بازار است.

البته منظور از "گران‌ترین" قیمت محصول نسبت به دیگر محصولات عرضه‌شده از همان برند در ایران است.

 

اخبار,اخبار اقتصادی, گران‌ترین خودروهای وارداتی

 

اخبار,اخبار اقتصادی, گران‌ترین خودروهای وارداتی

 

اخبار,اخبار اقتصادی, گران‌ترین خودروهای وارداتی

 

اخباراقتصادی  - پول نیوز