اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گران‌ترین نقاش زنده دنیا کیست؟


«گرهارد ریشتر» نقاش سرشناس آلمانی توسط مجله‌ی «Manager Magazin» به‌عنوان گران‌ترین نقاش معاصر جهان معرفی شد.

خبرگزاری ایسنا: «گرهارد ریشتر» نقاش سرشناس آلمانی توسط مجله‌ی «Manager Magazin» به‌عنوان گران‌ترین نقاش معاصر جهان معرفی شد.

یکی از تابلوهای «گرهارد ریشتر» با عنوان «تصویر انتزاعی ۵۹۹» که او آن در سال ۱۹۸۶ نقاشی کرده است، در حراجی «ساتبی» لندن به قیمت 46.3 میلیون دلار به فروش رفت تا رکورد جدیدی در زمینه‌ی گران‌ترین اثر فروخته‌شده توسط یک نقاش معاصر ثبت شود.

تابلوی «تصویر انتزاعی ۵۹۹» دو برابر قیمتی به فروش رسید که دست‌اندرکاران این حراجی بزرگ ارزیابی کرده بودند.

گران‌ترین نقاش زنده دنیا کیست؟

مجله‌ی «Manager Magazin» این هنرمند آلمانی را یکی از محبوب‌ترین هنرمندان 40 سال گذشته دانست و عنوان کرد که درآمد بالای حاصل از فروش آثار «ریشتر» مبنای محبوبیت او بوده است.

در حال حاضر «پابلو پیکاسو» گران‌ترین آثار نقاشی در جهان را دارد و در مقام اول در میان آثاری است که بین سال‌های ۱۹۷۰ تا ۲۰۱۴ به حراج گذاشته شده‌اند.

پس از «پیکاسو» و در رده‌های بعدی به ترتیب «اندی وارهول»، «کلود مونه»، «فرانسیس بیکن»، «پیر آگوست رنوآر» و در مقام ششم «گرهارد ریشتر» قرار می‌گیرند.

برای تعیین این رده‌بندی، این مجله نتایج فروش اطلاعات مربوط به پنج میلیون فروشنده در 700 حراجی در سراسر جهان را ارزیابی کرده است.

کارشناسان معتقدند در مراکز حراج و مزایده‌ در حال حاضر هنرمندان معاصر محبوب‌تر از گذشتگان هستند و بیشترین متقاضیان را دارند و قیمت آثار آن‌ها به‌شکل فزاینده‌ای افزایش یافته است.


ویدیو مرتبط :
گران ترین هتل دنیا(شبی 47500 دلار)-تاپ تن هتل های گران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جذاب‌ترین زن زنده دنیا کیست؟/عکس



اخبار فرهنگی و هنری - جذاب‌ترین زن زنده دنیا کیست؟/عکس

جنیفرلارنس و اسکارلت یوهانسون شکست خوردند؛

طی مراسمی در بورلی هیلز کالیفرنیا، کیت آپتون مدل و بازیگر ۲۲ ساله امریکایی که چندی پیش در فیلم زن دیگر، به همراه کامرون دیاز بازی کرده بود، به عنوان جذاب ترین زن زنده دنیا انتخاب شد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,جذابترین زن جهان

 

اخبار فرهنگی و هنری - بهار نیوز