اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گران‌ترین تی شرت دنیا +عکس



گران‌ترین تی شرت دنیا +عکس

شرکت فرانسوی تولید کننده پوشاک به نام هرمس تی شرتی را به قیمت 100 هزار دلار تولید کرده است که قیمت حدودی آن به تومان نزدیک به 300 میلیون است.

لباس یکی از اقلام ضروری هر انسانی است و البته برخی دوست دارند به هر ترتیب بهترین لباس را بپوشند و پول های زیادی را برای آن پرداخت کنند. در این میان تولید کنندگان لباس نیز گاهی لباس های عجیب با قیمت های نجومی تولید می کنند.

شرکت فرانسوی تولید کننده پوشاک به نام هرمس تی شرتی را به قیمت 100 هزار دلار تولید کرده است که قیمت حدودی آن به تومان نزدیک به 300 میلیون تومان است که البته به هر پولی بسیار گران قیمت است.

این تی شرت با استفاده از پوست کروکدیل تولید شده است و دلیل اصلی گرانی آن نیز همین جنس مرغوب و البته بسیار عجیب آن است. این جنس باعث می شود تا لباس بسیار سبک  والبته محکم باشد.

 

گران‌ترین تی شرت دنیا,عکس گران‌ترین تی شرت دنیا

از زمانی که قیمت های این شرکت مشخص شده است نه تنها این شرکت پوشاک از کار خود دست نکشیده است بلکه اعلام کرد قصد دارد لباس هایی با از همین جنس با قیمت های بالاتر تولید کند.

این لباس ها همچنین باعث شده است بسیاری از دوست داران حیوانات نیز به این شرکت پوشاک اعتراض کنند و البته خواستار آن هستند تا جلوی این کار گرفته شود./باشگاه خبرنگاران

 

 


ویدیو مرتبط :
تی شرت های باب اسفنجی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گران ترین تی شرت دنیا 70 هزار یورو +عکس


یک کمپانی صاحب نام در دنیای مد ، تی شرتی را طراحی و عرضه کرده که قیمت آن 70 هزار یورو است.

فردا نیوز: یک کمپانی صاحب نام در دنیای مد ، تی شرتی را طراحی و عرضه کرده که قیمت آن 70 هزار یورو است.

جنس این تی شرت از پوست تمساح است و با دست دوخته شده و در سری پوشاک آقایان قرار می گیرد.