اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گرانترین و ارزانترین خانه های تهران



اخبار,اخباراقتصادی,معاملات مسکن

 

 اخبار اقتصادی - گرانترین و ارزانترین خانه های تهران

مرکز آمار ایران منطقه یک را رکورد دار گرانترین و منطقه ۱۸ را دارای ارزانترین واحدهای مسکونی درشهر تهران اعلام کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، تازه ترین گزارش مرکز آمار ایران نشان می دهد متوسط قیمت فروش هر مترمربع بنای مسکونی معامله شده در شهر تهران در بهار امسال  حدود 4 میلیون تومان بود که نسبت به بهار پارسال دو دهم درصد افزایش نشان می دهد.

در میان مناطق 22 گانه شهر تهران هم بیشترین متوسط قیمت فروش یک متر مربع زیر بنای مسکونی 8 میلیون و صد هزار تومان در منطقه یک و کمترین آن کمتر از دو میلیون تومان در منطقه 18 به ثبت رسیده است .

متوسط قیمت فروش هر مترمربع ، زمین یا ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده در شهر تهران در فصل بهار امسال حدود 4 میلیون و 400 هزار تومان بود که نسبت به بهار پارسال 10 و یک دهم  درصد کاهش نشان می دهد.

بالاترین قیمت در میان مناطق 22 گانه شهر تهران در منطقه 3 و حدود 8 میلیون و 800 هزار تومان و کمترین ان در منطقه 20 با حدود یک میلیون و 500 هزار تومان گزارش شده است .

مرکز آمار همچنین متوسط مبلغ اجاره هر متر مربع بنای مسکونی را بعلاوه سه درصد ودیعه پرداختی حدود 17 هزار تومان اعلام کرد که  نسبت به بهار پارسال پنج و دو دهم درصد افزایش داشته است.

در میان مناطق 22 گانه شهر تهران نیز بیشترین متوسط اجاره ماهانه برای هر متر مربع بنای مسکونی در بهار امسال حدود 28 هزار تومان در منطقه یک و کمترین آن حدود 9 هزار تومان در منطقه 19 به ثبت رسیده است.


 اخبار اقتصادی - واحد مرکزی خبر


ویدیو مرتبط :
گرانترین و ارزانترین مناطق در تهران!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارزانترین و گرانترین خانه هایی که هفته پیش در تهران معامله شدند



 

اخبار,اخبار اقتصادی ,بازار مسکن

 

اخبار اقتصادی - روزنامه اقتصاد