اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گرانترین ها+تصاویر



گرانترین ها+تصاویر

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران این 7 قلم در لیست گرانترین های جهان محسوب می شوند.

 


گرانترین تخت خواب, گرانقیمت ترین سگ جهان, گرانترین ساعت


تخت خواب

گرانترین تخت خواب جهان نام دارد که با همکاری یک طراح بریتانیایی از لیورپول به نام استوارت هیوز و هیبانون توسط طراحان داخلی ایتالیایی ( Fratelli Basile ) از شهر ( Nocera Superiore ) ساخته شده است. این تخت یک تخت خواب دست ساز است که با ۱۰۷ کیلوگرم طلای ۲۴ عیار منبت کاری شده است.همچنین در این تخت از چوب شاه بلوط،چوب خاکستر و یک سایبان از چوب گیلاس استفاده شده است که با ۶٫۵ میلیون دلار گرانترین تخت خواب جهان است.

 

 

گرانترین تخت خواب, گرانقیمت ترین سگ جهان, گرانترین ساعت

 

تخت خواب کودک

گران ترین تخت خواب کودکانه دنیا است.تخت خواب ۴۷ هزار دلاری گران ترین تخت خواب کودکانه دنیا است.

 

 

گرانترین تخت خواب, گرانقیمت ترین سگ جهان, گرانترین ساعت

 

سگ

گرانقیمت ترین سگ جهان که به رنگ قرمز می باشد هانگ دانگ نام دارد.این سگ ۱۱ ماهه از نژاد سگ های بزرگ می باشد و بیش از ۸۱ کیلوگرم وزن دارد. ۱٫۶ میلیون دلار برای خرید یک سگ قرمز تبتی از نژاد ماستیف رکورد گرانترین سگ جهان را شکست.

 

 

گرانترین تخت خواب, گرانقیمت ترین سگ جهان, گرانترین ساعت

 

ساعت

گرانترین ساعت موجود در جهان با قیمت 25 میلیارد تومان است. هر چند باور آن دشوار است اما دارای سه تکه الماس درشت می باشد. این تکه ها شامل 15 قیراط الماس صورتی، 12 قیراط الماس آبی و 11 قیراط الماس سفید است. علاوه بر آن 163 قیراط الماس سفید و آبی در اطراف آن کار شده که در مجموع به 201 قیراط الماس می رسد .

 

 

 

گرانترین تخت خواب, گرانقیمت ترین سگ جهان, گرانترین ساعت

 

هتل

رویال پنت هاوس سوئیت درهتل پرزیدنت ویلسون واقع در ژنو که هرشب اقامت در آن برابر با پرداخت (حدود۰ ۵ میلیون تومان) است

 

 

گرانترین تخت خواب, گرانقیمت ترین سگ جهان, گرانترین ساعت

 

ماشین

بوگاتی ویرون 16.4 این اتومبیل با بهره گیری از موتور 16 سیلندر خود میتواند 1040 اسب بخار قدرت تولید کرده و به حداکثر سرعت 407کیلومتر بر ساعت نیز دست پیدا کند. قیمت این اتومبیل 1,700,000 دلار میباشد.

 

 

 

گرانترین تخت خواب, گرانقیمت ترین سگ جهان, گرانترین ساعت

 

خانه

این خانه مدرن که آنتالیا (Antalia) نام دارد متشکل از 27 طبقه و در حدود 40 هزار فوت مربع زیر بنا دارد که متعلق به مدیر عامل موكش آمبانی، ثروتمند‌ترین فرد آسیا می باشد و مبلغی بالغ بر 1 بیلیون دلار هزینه برداشته است..../باشگاه خبرنکاران


ویدیو مرتبط :
گرانترین خانه ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گرانترین طلاق های دنیا + تصاویر



گرانترین طلاق های دنیا + تصاویر

ظاهرا بحث داغ مهریه، تنها در كشور ما مطرح نیست و اگرچه در بسیاری از كشورها مبلغ پرداختی به خانم برای طلاق به عنوان مهریه شناخته نمی شود، اما برخی افراد بسیار ثروتمند در گوشه و كنار دنیا، ركورددار پرداخت چنین هزینه ای هستند:

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه،

 

1- روپرت مرداك و آنا

هزینه طلاق: 1/7 میلیارد دلار

این زوج پس از 32 سال زندگی مشترك و با وجود سه بچه، در سال 1999 تصمیم به جدایی گرفتند. روپرت مرداك سرمایه دار آمریكایی_ استرالیایی و سهامدار نیوز كورپورشین در جریان این طلاق، ملزم به پرداخت 1/7 میلیارد دلار به همسرش شد، تا شماره یك لیست گرانترین طلاق های دنیا را از آن خود كند. روپرت مرداك 17 روز پس از این طلاق با دختر بسیار جوانی به نام وندی دنگ ازدواج كرد.

 

2- برنی اكلستون و اسلاویكا

هزینه طلاق: 1 میلیارد دلار

 

 , گرانترین طلاقهای دنیا,اخبار,اخبار جالب

 

اكلستون میلیاردر معروف و مدیرعامل و سهامدار شركت های "گروه فرمول یك" در سال 2009 همسر خود را با هزینه ای حدود 1 میلیارد دلار طلاق داد. البته این مبلغ ابتدا 4 میلیارد دلار بود كه با رضایت اسلاویكا به مبلغ 1 میلیارد دلار كاهش یافت.

 

3- عدنان خاشقچی و ثریا

هزینه طلاق: 874 میلیون دلار

این زوج سعودی در سال 1974 از یكدیگر جدا شدند، اما ثریا در سال 1979 ادعای مهریه 2/5 میلیارد دلاری از همسرش كه تاجر و دلال اسلحه بود، كرد.

عدنان و ثریا سپس در سال 1982 روی مبلغ 874 میلیون دلار توافق كردند و هزینه طلاق آنها حدود 20 سال به عنوان گرانترین طلاق دنیا شناخته می شد.

 

4- كرگ مك كاو و وندی

هزینه طلاق: 460 میلیون دلار

كرگ مك كاو، یكی از سهامداران عمده شركت های مخابراتی و دیجیتالی مك كاو بوده كه در اواسط دهه 90، تصمیم به فروش كمپانی خود به مبلغ 12 میلیارد دلار می گیرد.

وندی با دریافت چنین مبلغی از همسر سابقش در لیست 400 نفر از ثروتمندترین آمریكایی ها در مجله فوربز قرار گرفت و بخشی از سهام نیویورك تایمز را نیز خریداری كرد.

 

5- رابرت جانسون و شیلا

هزینه طلاق: 400 میلیون دلار

رابرت جانسون یكی از سرمایه گذاران اصلی شبكه تلویزیونی بی. ای. تی و اولین میلیاردر آمریكایی با اصلیت آمریكایی_ آفریقایی بوده است.

این زوج پس از سه دهه زندگی مشترك در سال 2000 تصمیم به جدایی می گیرند و هزینه طلاق آنها برای مدتها سوژه رسانه ها می شود. شیلا اندكی بعد با قاضی دادگاه طلاق خود ازدواج می كند.

 

6- رومان آبرامویچ و ایرنیا

هزینه طلاق: 300 میلیون دلار

 

 , گرانترین طلاقهای دنیا,اخبار,اخبار جالب

 

رومان آبرامویچ میلیاردر و مالك باشگاه چلسی باید وكلای بسیار زبده ای داشته باشد كه از هزینه طلاق نصف دارایی اش (طبق قانون طلاق روسیه) كه در آن زمان حدود 18 میلیارد دلار بود، تنها با 300 میلیون دلار از همسرش جدا شد.

رومان در زمان طلاق، شانزدهمین مرد ثروتمند جهان بود. ایرنیا این 300 میلیون دلار را به صورت املاكی در انگلیس و مسكو و یك هواپیمای شخصی دریافت كرد.

 

7- مایكل پولسكی و مایا

هزینه طلاق: 184 میلیون دلار

مایكل پولسكی مالك و رئیس شركت اینونرژی یكی از شركتهای پیشرو در صنعت انرژی های پاك در سال 1975 با مایا ازدواج كرد و در سال 1976 تنها با سرمایه 500 دلار به آمریكا مهاجرت كرد. وی پس از موفقیت های شغلی چشمگیر، در سال 2003 همسرش را طبق قانون تقسیم مساوی اموال، طلاق داد.

 

8- مایكل جردن و جوانتیا

هزینه طلاق: 168میلیون دلار

مایكل جردن از مشاهیر بسكتبال آمریكا با همسرش 17 سال زندگی كرد، اما در سال 2006 از وی جدا شد. همسرش خانه 168 میلیون دلاری جردن را در ازای هزینه طلاق، گرفت.

 

9- نیل دیاموند و مارسیا مورفی

هزینه طلاق: 150 میلیون دلار

ظاهرا 25 سال زندگی مشترك برای در كنار هم ماندن و زندگی تا آخر عمر با یكدیگر كافی نبود. مارسیا پس از خبرهایی كه مبنی بر خیانت همسرش منتشر شد، تصمیم به طلاق از او گرفت، البته هزینه طلاق این زوج هیچگاه به طور رسمی اعلام نشد، اما دیاموند یكبار طی یك مصاحبه به پرداخت 150 میلیون دلار اشاره كرد.

 

10- تایگر وودز و الین نوردگرن

هزینه طلاق: 110 میلیون دلار

 

 , گرانترین طلاقهای دنیا,اخبار,اخبار جالب

 

تایگر وودز قهرمان ورزش گلف جهان در سال 2004 با الین نوردگرن ازدواج كرد و در آگوست 2010 از او جدا شد.

 

11- گرگ نورمن و لورا اندرسی

هزینه طلاق: 103 میلیون دلار

گرگ نورمن بازیكن گلف استرالیایی نیز در سال 2006 به ازدواج 25 ساله خود، خاتمه دادند.

نورمن پس از آن، با یكی از قهرمانان تنیس با نام كریس اورت ازدواج كرد كه ازدواجشان بیش از 15 ماه نیز طول نكشید.

 

12- استیون اسپیلبرگ و امی ایرونیگ

هزینه طلاق: 100 میلیون دلار

 , گرانترین طلاقهای دنیا,اخبار,اخبار جالب

 

استیون اسپیلبرگ كارگردان، تهیه كننده و فیلمنامه نویس آمریكایی و برنده 3 جایزه اسكار، اولین بار در سال 1984 امی ایرونیگ بازیگر را ملاقات كرد، اما این ازدواج چندان به طول نینجامید و این زوج در سال 1988 تصمیم به جدایی گرفتند. در آن زمان ایرونیگ مالك نیمی از دارایی اسپیلبرگ شد.

 

13- سامنر و فیلیس رد استون

هزینه طلاق: 100 میلیون دلار

ازدواج 52 ساله این زوج نیر سرانجام خوشی نداشت.

سامنر مالك و مدیر شركت های بزرگی چون ویاكام بوده كه فاصله زیادی بین این 100 میلیون دلار پرداختی با سرمایه 1/5 تا 2/5 میلیارد دلاری او وجود دارد. سامنر اما در ازدواج دوم خود دیگر حواسش جمع شده بود و توافق نامه ای را با همسرش جدیدش امضاء كرد تا دوباره مجبور به پرداخت چنین مبالغ هنگفتی نشود.

 

14-  گای ریچی

هزینه طلاق: 92 میلیون دلار

طلاق گای ریچی علاوه بر قرار گرفتن در فهرست گرانترین ها از این نظر جالب بود كه این مبلغ از طرف مدونا به شوهرش پرداخت شد.

در واقع، مدونا اولین زنی بود كه پس از طلاق به همسر سابقش نیز پول می پردازد.

 

15- هریسون فورد و ملینا متیسون

هزینه طلاق: 85 میلیون دلار

هریسون فورد بازیگر آمریكایی و از چهره های قدیمی هالیوود و همسرش، پس از 18 سال زندگی مشترك و تشكیل یك خانواده چهار نفره در سال 2004، از یكدیگر جدا شدند./باشگاه خبرنکاران