اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گرانترین ماوس های دنیا +عکس



اخبارگوناگون - موشواره هایی از جنس طلا و الماس؛
گرانترین ماوس های دنیا +عکس

ماوس های کامپیوتری در بیشتر موارد بر اساس تکنولوژی و طراحی خود معرفی می شوند اما ماوس های گران قیمتی نیز وجود دارند که معمولا از موارد خاصی تشکیل شده اند.

ماوس(موس) که در انحام کارهای رایانه ای کمک بسیاری به ما می کند گاهی اوقات تبدیل به یک کالای لوکس شده و با قیمت های بالایی به فروش می رسد. در ادامه با گران ترین ماوس هایی آشنا می شویم که در بازار وجود دارد.

7- ماوس پیتون:

اخبار ,اخبارگوناگون,گرانترین ماوس

مار پیتون یکی از مارهایی است که پوستی بسیار  خوب دارد این مار همیشه در میان حیواناتی بوده است که به سختی شکار می شوند و نمی توان آن ها را به درستی شکار کرد از این رو ارزش بالایی دارد. شرکت ام جی با استفاده از پوست مار پیتون ماوسی درست کرده است که با قیمت 17 هزار دلار یعنی معادل 51 میلیون تومان به فروش می رسد.

6- ماوس خورشید طلایی:

اخبار ,اخبارگوناگون,گرانترین ماوس

بار دیگر کاری از ام جی که این بار ماوسی با استفاده از طلای خالص ساخته است. این ماوس بسیار ساده درست شده است و مدل آن 777 نام دارد. البته نام دیگر این ماوس خورشید طلایی است که اشاره به شرکت کروی آن دارد. این ماوس با قیمت 19 هزار دلار معادل 57 میلیون تومان به فروش می رسد.


5-Logitech air 3D :

اخبار ,اخبارگوناگون,گرانترین ماوس

این محصول به گفته سازندگان آن یکی از افتخارات شرکت Logitech است. این ماوس توانایی آن را دارد تا در محیط های سه بعدی به کمک طراحان آید و و البته روکشی از طلا نیز بر روی آن قرار دارد. شما با خریدن این موس یک فلش مموری ساخته شده از طلا نیز به عنوان کادو دریافت می کنید. این موس ارزشی برابر با 24 هزار دلار که معادل 72 میلیون تومان است دارد.

4- ماوس از طلای سفید:

اخبار ,اخبارگوناگون,گرانترین ماوس

یکی از گرانترین ماوس های دنیا، ماوسی است که با طلای سفید پوشیده شده و بر روی آن 59 برلیان کار شده است. این موس کارایی زیادی برای افراد ندارد و تنها به خاطر موادی که روی آن استفاده شده اس بسیار گران می باشد. این موس 26 هزار دلار می ارزد که معادل 78 میلیون تومان است.

3- ماوس الماس سیاه:

اخبار ,اخبارگوناگون,گرانترین ماوس

بار دیگر یک موس از شرکت Logitech توانسته است به عنوان یکی از گرانترین موس های بازار شناخته شود. این موس به مانند بیشتر موس های این شرکت ساخته شده است اما سطح رویی آن کاملا از الماس سیاه پوشیده شده است. برای خرید این موس باید بیش از 31 هزار دلار بپردازید که معادل 93 میلیون تومان است.

2- ماوس VIP:

اخبار ,اخبارگوناگون,گرانترین ماوس

این موس همانطور که از اسمش مشخص است بسیار حرفه ای ساخته شده و در کنار مشخصه های کامپیوتری ای که دارد به طور کامل به وسیله الماس و طلا پوشیده شده است. این موس به صورت بی سیم کار می کند و قیمتی به اندازه 34 هزار دلار دارد که برابر با 102 میلیون تومان است.

1- Gold Bullion:

اخبار ,اخبارگوناگون,گرانترین ماوس

این ماوس به عنوان گرانترین موس دنیا شناخته می شود و شکل ظاهری اش نیز به مانند شمش های طلا می ماند و بدون سیم کار می کند. این موس تماما از طلا ساخته شده و ارزشی معادل 36 هزار دلار دارد این قیمت به تومان 108 میلیون است.
اخبارگوناگون -  صبحانه آنلاین/باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
گرانترین لباس عروس های دنیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این زن گرانترین صدای دنیا را داراست!! + عکس



زن , گرانترین صدای دنیا , صدای اپرای سوپرانو

به نقل از ماست اکسپنسیو و ویکیپدیا: لیست گران قیمت ترین صداهای جهان در اعلام شد که در این لیست، آنا نتربکودر در صدر گرانترین صداهای جهان قرار داشت.

آنا نتربکودر که اکنون ۴۰ساله می باشد، اصلیتی روسی دارد ولی شهروندی دوگانه روسی و اتریشی دارد و ساکن شهر وین است. نام مستعار وی که توسط هواداران این زن خوش صدا بر روی وی گداشته شده “بلیسیما” است.

زن , گرانترین صدای دنیا , صدای اپرای سوپرانو

درامد این زن خوش صدای روسی ۳٫۷۵ میلیون دلار سال است که اختلاف این سقف درامد نسبت به نفر دوم این لیست بسیار زیاد است.

زن , گرانترین صدای دنیا , صدای اپرای سوپرانو

صدای آنا نتریکودر گران قیمت ترین صدای اپرای سوپرانو در تاریخ اپرای آلمان نیز شناخته شده است../پارس ناز