اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گرانترین ساپورت دنیا روانه بازار شد



اخبار گوناگون - گرانترین ساپورت دنیا روانه بازار شد +عکس

به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز : ساپورت با مولکولهای طلا ویژه از بین بردن سلولیت به بازار عرضه شد. این ساپورت استثنایی که دارای یک پک ویژه شامل دستکش و ماسک چشم نیز میباشد با قیمت 145 پوند (580 هزار تومان) روانه بازار شد.

این ساپورت ویژه لاغری و ضد سلولیت ساخت کارخانه " پرو اسکین" میباشد که الیاف آن از جنس طلای 24 عیار ساخته شده است. این ساپورت به رنگ سیاه تولید شده و ذرات مولکولی ریزی از جنس طلا در آن تزریق شده است و حاوی هزاران مولکول" اسید هیالورنیک "  نیز میباشد.اسید هیالورنیک مرطوب کننده ای قدرمتند است که به طور طبیعی در پوست تولید میشود و با افزایش سن مقدار آن کاهش یافته و به دنبال آن پوست خشک، کسل و شل به نظر میرسد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,گرانترین ساپورت دنیا


این کمپانی مدعی است اسید یاد شده موجود در ساپورت عمیقا در پوست نفوذ کرده و با هیدراته ساختن آن و خاصیت مرطوب کنندگی که دارد باعث حفظ جوانی پوست میشود . این نخستین بار است که چنین فرآیندی در ساپورتها اعمال میشود. قیمت این ساپورت استثنایی در کنار دیگر محصولات معرفی شده در پک این محصول به 235 پوند (940 هزار تومان ) میرسد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,گرانترین ساپورت دنیا


 اخبارگوناگون - پرداد 


ویدیو مرتبط :
ویندوز هشت روانه بازار شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرفه‌ای‌ترین هدفون دنیا روانه بازار شد



هدفون HE1000,ویژگیهای هدفون HE1000,حرفه‌ای‌ترین هدفون دنیا

حرفه‌ای‌ترین هدفون دنیا روانه بازار شد
هدفون HE1000 ساخت شرکت‌های فای من با کیفیتی استثنایی که صدایی کاملا شفاف و زنده را به کاربر ارائه می‌کند، به زودی در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.
شرکت سازنده پیش از این هم هدفون EF1000 را عرضه کرده بود که وضوح صدای آن مورد توجه علاقمندان قرار گرفته بود. علاوه بر کیفیت پخش صدا، نحوه طراحی این هدفون و سازگاری آن با سر و به خصوص گوش انسان که باعث آسب دیدن زخم شدن یا حتی قرمز شدن پوست نمی شود نیز از جمله دیگر مزایای آن است.

 

هدفون HE1000,ویژگیهای هدفون HE1000,حرفه‌ای‌ترین هدفون دنیا

 

در هدفون مذکور از سطوح مسطح مغناطیسی و همین طور پرده های جداکننده گوش از خود هدفون با ضخامت چند نانومتر استفاده شده تا صدا با حداکثر کیفیت ممکن به گوش انسان منتقل شود. شرکت سازنده مدعی است صدایی که از این هدفون به گوش می رسد کاملا جامع و دارای همه جزییات است.
وزن این هدفون 500 گرم است که البته نسبت به دیگر هدفون ها کمی سنگین تر است، اما طراحی مناسب آن جلوی خستگی گوش انسان را می گیرد. هنوز قیمت نهایی این محصول اعلام نشده است.
منبع : farsnews.com