اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گرامیداشت بازیگری که هفته پیش درگذشت


در مراسمی که از سوی کلانتری لس آنجلس کانتی برگزار شد، شمار زیادی از دوستداران پل واکر و دوست او که هفته پیش در تصادف اتومبیل کشته شدند، شرکت کردند.

خبرگزاری مهر: در مراسمی که از سوی کلانتری لس آنجلس کانتی برگزار شد، شمار زیادی از دوستداران پل واکر و دوست او که هفته پیش در تصادف اتومبیل کشته شدند، شرکت کردند.

هالیوود ریپورتر نوشت:  در این مراسم که از ظهر تا ساعت 5 بعدازظهر به طول انجامید، شرکت کنندگان در مکانی که محل کشته شدن پل واکر 40 ساله بازیگر فیلم "سریع و خشن" و راجر روداس دوست 38 ساله‌اش بود، حضور یافتند.

شرکت گنندگان حدود 20 دقیقه در مکان آتش گرفتن اتومبیل این دو جمع شدند و اتومبیل سواران متوقف شدند و از این مراسم و این مکان عکس گرفتند.

این مکان با گل و شمع و حیوانات عروسکی و یادداشت هایی از سوی طرفدارن این بازیگر از سراسر جهان پر شده بود.



روداس و واکر در تاریخ 30 نوامبر با پورشه مدل 2005 خود به قدرت 600 اسب بخار در حال رانندگی بوند که اتومبیل ناگهان دچار سانحه شد و آتش گرفت.

اتومبیلی که روداس آن را می راند ابتدابه یک تیر چراغ برق و سپس درخت برخورد کرد و دو مرد که جراحات سختی برداشته بودند، در اثر تصادف کشته شدند.

شماری از اعضای کلیسای نورت پارک که با فاصله اندکی از محل تصادف واقع شده در این مراسم با قهوه، آب و شکلات داغ از شرکت کنندگان پذیرایی می‌کردند. واکر از افرادی بود که به برنامه‌های خیریه این کلیسا نیز کمک می کرد.

این مراسم بزرگداشتی غیررسمی بود که از سوی طرفداران کشته شدگان برپا شد و از سوی طرفداران فیس بوکی آنها ترتیب داده شده بود.

هنوز روشن نشده که چطور این اتومبیل دچار سانحه شد و آیا مشکلی در اتومبیل موجب بروز این سانحه شده است یا از دست رفتن کنترل اتومبیل توسط راننده موجب بروز این رخداد شد. 6 تا 8 هفته برای رسیدن به نتیجه دقیق آزمایش‌ها زمان لازم است.

واکر به دلیل تعطیلات عید شکرگزاری از مکان فیلمبرداری فیلم "سریع و خشن 7" خارج شده و راهی لس‌آنجلس شده بود تا در یک حراجی خیریه برای آسیب دیدگان توفان فیلیپین شرکت کند. 

شرکت یونیورسال فیلمبرداری این پروژه را متوقف کرده تا راه حلی منطقی برای ادامه فیلم پیدا کند.


ویدیو مرتبط :
گرامیداشت هفته بسیج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معنای همسر شهید بودن را فهمیدم/ بازیگری که در پلان به پلان «39 هفته» اشک ریخت + تصاویر



اخبار فرهنگی - معنای همسر شهید بودن را فهمیدم/ بازیگری که در پلان به پلان «39 هفته» اشک ریخت + تصاویر

بازیگر نقش اصلی «39 هفته» از حضور در این سریال گفت؛ اینکه ایفای نقش عاطفه چطور نگاه او به مفاهیمی چون زن بودن و همسر شهید بودن را کامل کرده و او برای ایفای پلان به پلان این سریال اشک ریخته است.

 اخباراخبار فرهنگی,سریال 39 هفته

  مریم معصومی بازیگر نقش عاطفه در سریال «39 هفته» که به مناسب هفته دفاع مقدس از شبکه تهران روی آنتن رفت، درباره حضور پررنگ عشق در فیلمنامه این پروژه توضیح داد: می‌توانم بگویم یکی از مهم‌ترین امتیازهایی که این فیلمنامه داشت، پررنگ بودن مقوله عشق بود و باعث شد من به بازی در «39 هفته» مشتاق شوم.

وی ادامه داد: در واقع این سریال یک قصه عاشقانه بین دو شخصیت اصلی با نام امیرعلی و عاطفه است. آنها پس از سختی بسیار به هم می‌رسند و با گذشت 20 روز از زندگی مشترک عاشقانه و البته کوتاهشان امیرعلی داوطلبانه به جبهه می‌رود.

 اخباراخبار فرهنگی,سریال 39 هفته

 وی بااشاره به اینکه سریال از جایی شروع شد که امیرعلی رفته و عاطفه تنها است و سنگینی قصه روی دوش او حس می‌شود، بیان کرد: من تمام تلاشم را کردم که این عشق را نشان دهم. عاطفه نمونه یک همسر دهه شصتی دوران هشت سال دفاع مقدس و واقعا ستودنی است.

این بازیگر یادآور شد: من تا پیش از بازی در این سریال، شاید به درستی این موضوعات را درک نمی‌کردم اما با ایفای نقش عاطفه تازه فهمیدم زن بودن به چه معنا است؛ یعنی همراه و مکمل بودن. همانطور که امیرعلی آن طرف در جبهه مشغول دفاع از وطن خود است و خون خود را می‌دهد، این طرف هم عاطفه می‌جنگد.

معنای همسر شهید بودن را فهمیدم
معصومی با بیان اینکه نقشی که ایفا می‌کند همواره برای نگاه داشتن عشق خود در حال دست و پا زدن است، ادامه داد: او مدام منتظر بازگشت امیرعلی است و در خیالات و خاطرات و دلتنگی‌های بسیار خود سیر می‌کند. من تازه فهمیدم همسر شهیدن بودن یعنی چه؛ وقتی همسرت با تو خداحافظی می‌کند و تو نمی‌دانی آیا او برمی‌گردد یا خیر؟

 اخباراخبار فرهنگی,سریال 39 هفته

  وی تصریح کرد: اشک‌هایی که عاطفه در این سریال ریخته همه واقعی بوده‌ است و من پلان به پلان سریال در حال گریه بودم و تحت تاثیر قرار می‌گرفتم.

بازیگر «39 هفته» با تشکر از تهیه‌کننده و کارگردان پروژه گلی و هرندی که برای سپردن این نقش به او ریسک کرده‌اند، اظهار کرد: این نقش به شدت حسی بود و حس در آن بیش از تکنیک کاربرد داشت. من تمام تلاشم را کردم تمام رنج یک زن دهه شصتی را که بعدها همسر شهید یا همسر جانباز می‌شود نشان دهم.

یک عاطفه و کلی تنهایی و عشق
معصومی ادامه داد: کار با داریوش کاردان و مجید مظفری برایم کاملا قابل تأمل بود و بیشتر با کاردان بازی دارم، گرچه این شخصیت بیشتر تنها است. «39 هفته» ماجرای یک عاطفه است و کلی تنهایی و عشقی که به همسرش دارد. من از نجاریان مدیر تصویربرداری با قاب‌های فوق‌العاده‌ای که گرفت و رفیع‌زاده به خاطر فیلمنامه قوی و دیالوگ‌های عالی تشکر می‌کنم.

 اخباراخبار فرهنگی,سریال 39 هفته

  وی تأکید کرد: یکی از دلایلی که من هر کاری را کنار زدم و این سریال را انتخاب کردم این بود که «39 هفته» قصه‌ای دفاع مقدسی است که یک زن محور آن قرار دارد. من عاطفه را واقعا زندگی کردم و پلان به پلان اشک ریختم. سعی کردم سختی‌های دوران بارداری یک زن را که همسرش کنارش نیست و نمی‌داند همسرش برمی‌گردد یا خیر به تصویر بکشم.

بازیگر سریال «سه دونگ سه دونگ» در پایان اعلام کرد: در «همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی یکی از نقش‌های اصلی با نام سمانه را ایفا می‌کنم و آنجا با حدیث میرامینی همبازی هستم. من نقش یک دختر صبور و سنتی را دارم و میرامینی دختری سرکش و یاغی است. در حالی که این دو دوست در یک دانشگاه درس می‌خوانند و تحصیل‌کرده‌اند اما شیوه برخوردشان با مشکلات متفاوت است.

 اخبار فرهنگی - سینما خبر