اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گذشت از قاتلی که مرد موردعلاقه همسرش را کشت



اخبار حوادث -  گذشت از قاتلی که مرد موردعلاقه همسرش را کشت

مردی که در پی خیانت همسرش، جوانی را که با او رابطه داشت به قتل رسانده ‌بود با رضایت اولیای‌دم از قصاص نجات یافت و به‌لحاظ جنبه عمومی جرم محاکمه ‌شد.

 مردی چهار اردیبهشت سال 88 به پلیس مراجعه کرد و گفت فرزندش به‌نام هوشنگ گم شده‌است. او گفت: «پسرم سوار بر ماشین از خانه بیرون رفت چون با ماشین کار می‌کرد نپرسیدم کجا می‌رود اما در آخرین تماسی که با او داشتیم، گفت ماشین خراب شده و باید آن را درست کند بعد از آن هم دیگر نه تلفنش را جواب داد و نه به خانه برگشت.» ماموران تحقیقات خود را روی ردیابی خودرو هوشنگ متمرکز کردند و این اتومبیل را در حالی‌که هر چهار چرخ آن پنچر شده بود، پیدا کردند.


پلیس متوجه ‌شد گزارشی درخصوص این خودرو توسط مردی به‌نام علی به پلیس ارایه و وی مدعی شده صاحب ماشین قصد داشت از خانه‌اش دزدی کند به همین دلیل او چرخ‌هایش را پنچر و بعد هم ماموران را باخبر کرد. علی در جریان تحقیقات مدعی شد مرد سارق فرار کرده این در حالی بود که پدر هوشنگ گفت فرزندش نیاز مالی نداشت. به این ترتیب علی به‌عنوان مظنون بازداشت شد.

 

او گفت: من و همسرم در طبقه پایین خانه پدرم زندگی می‌کنیم. روز حادثه خواهرم با من تماس گرفت و پرسید منتظر میهمان هستی؟ جواب منفی دادم و او گفت شخصی در خانه‌ات است، بلافاصله به خانه‌ آمدم. برادرم هم چهار چرخ ماشین را پنچر کرد تا سارق نتواند فرار کند، وقتی وارد خانه ‌شدم سعی کردم دزد را بگیرم اما او فرار کرد و نفهمیدم به کجا رفت، حتی کفش‌هایش را هم نپوشید.کارآگاهان در گام بعدی تلفن همراه هوشنگ را بررسی کردند و متوجه ‌شدند او با زنی ارتباط داشت و دقایقی قبل از گم شدنش نیز با آن زن تماس گرفته‌ بود. بررسی شماره تلفن فاش کرد این زن فرشته نام دارد و همسر علی است. فرشته در بازجویی‌ها به رابطه با هوشنگ اعتراف کرد و گفت: «یکبار وقتی داشتم از شهرستان به تهران می‌آمدم سوار ماشین هوشنگ شدم و او شماره تلفن‌ام را خواست، من هم به‌دلیل اختلافاتی که با شوهرم داشتم شماره را به او دادم.

 

فکر نمی‌کردم تماس بگیرد اما او مرتب تماس می‌گرفت و سراغم می‌آمد. روز حادثه به من گفت مقابل در خانه ‌است. ترسیدم و گفتم پدرشوهرم خانه ‌است، تو را می‌بیند و بدبخت می‌شوم، گفت نترس من تو را دوست دارم و اگر لازم باشد به شوهرت هم خواهم گفت. او در حیاط بود که شوهرم وارد خانه‌ شد. هوشنگ فرار کرد اما چند دقیقه ‌بعد دوباره برگشت و خواست با علی صحبت کند که علی او را زد و بعد هم کشت و جسد را از خانه بیرون برد، من دیگر نفهمیدم چه اتفاقی افتاد. علی یک‌بار دیگر مورد بازجویی قرار گرفت. او این دفعه اتهام قتل را قبول کرد و گفت: وقتی خواهرم گفت دزد به خانه‌ات آمده من بلافاصله به سمت منزل حرکت و فرد غریبه را دنبال کردم اما نتوانستم او را بگیرم به پلیس خبر دادم و دوباره به خانه برگشتم. سپس هوشنگ با کلید در خانه‌ام را باز کرد و وارد شد. ما با هم درگیر شدیم، گفتم تو چرا با زن من رابطه برقرار کردی. بعد او را زدم و به قتل رساندم.

 

سپس جسدش را داخل ماشین گذاشتم و به بیرون از شهر بردم و آتش زدم. جسد با توجه به آدرسی که علی داده ‌بود پیدا و پرونده بعد از تکمیل تحقیقات به شعبه 74 دادگاه کیفری‌ استان تهران فرستاده ‌شد. متهم بعد از محاکمه به اتهام قتل به قصاص و به جرم جنایت بر میت به پرداخت دیه محکوم شد. با تایید رای قصاص در دیوان عالی کشور خانواده متهم تلاش گسترده‌ای را برای جلب رضایت انجام دادند و موفق شدند با پرداخت دیه رضایت اولیای‌دم را جلب کنند.


متهم روز گذشته به‌لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه رفت و بعد از اینکه نماینده دادستان تهران کیفرخواست را خواند و متهم در جایگاه حاضر شد اتهام را قبول کرد و گفت: از همسرم جدا شده‌ام و سال‌هاست که در زندان هستم درخواست دارم با توجه به اینکه زندانی خوبی بودم، آزادم کنید تا بتوانم دوباره به زندگی عادی برگردم. بنابر این گزارش قضات بعد از پایان جلسه دادگاه برای صدور رای وارد شور شدند.
 اخبار حوادث - شرق

 


ویدیو مرتبط :
کتک خوردن مرد بحرینی در جلو همسرش و دفاع همسرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد جوان خواستگار پیر و پولدار همسرش را کشت!



 

 

قتل,قاتل,قتل عمد

 

مرد 65 ساله زمانی که به زن جوان پیشنهاد ازدواج داد نمی دانست سرانجام قربانی توطئه او و همسرش خواهد شد.

مهر:ساعت 1 بامداد روز یکشنبه 9 بهمن امسال مأموران کلانتری 170 کهریزک از طریق مرکز فوریت های پلیسی در جریان خبر آتش گرفتن یک دستگاه خودرو سواری در کمربندی جاده ورامین قرار گرفتند. با مراجعه امدادگران آتش نشانی و کلانتری به محل و اطفای حریق خودرو ، ماموران با بقایای سوخته شده جسدی در داخل خودروی سوخته شده روبرو شدند که بلافاصله موضوع به قاضی کشیک دادگاه کهریزک و اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع داده شد. بررسی های مقدماتی تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم و کارشناسان تشخیص هویت نشان داد که جسد سوخته شده پس از مثله شدن ،در صندوق عقب خودرو قرار گرفته بود.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور رئیس شعبه 102 دادگاه عمومی کهریزک ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شد . کارآگاهان اداره دهم در تحقیقات خود با بررسی ارکان هویتی خودرو موفق به شناسایی هویت مالک آن به نام جعفر 65 ساله شدند که در ادامه مشخص شد جسد کشف شده متعلق به جعفر است. با شناسایی هویت مقتول کارآگاهان دریافتند او بازنشسته یکی از شرکت های خصوصی و دارای وضعیت مالی مناسب بوده و با وجود آنکه یکی از بستگانش به هویت ستاره، متأهل و دارای همسر می باشد ، اما وی همچنان اصرار داشته تا ستاره به بهانه نداشتن شرایط اقتصادی مناسب از همسر خود جدا شده و با او ازدواج کند .

با اعلام نظریه پزشکی قانونی در خصوص نحوه ارتکاب جنایت و نتایج اعلام شده از سوی تیم بررسی صحنه جرم و تشخیص هویت، کارآگاهان اداره دهم اطمینان پیدا کردند که قتل از سوی یک نفر انجام نشده و فرد یا افراد دیگری نیز در ارتکاب جنایت نقش و مشارکت داشته اند. با بدست آمدن این اطلاعات ، کارآگاهان با شناسایی محل سکونت ستاره و همسرش در پیروزی به تحقیقات نامحسوس در خصوص ستاره و اعضای خانواده وی پرداختند .

با توجه به جمع بندی اطلاعات پرونده و با شناسایی تمامی اعضای خانواده ستاره و انجام تحقیقات پلیسی ، کارآگاهان اداره دهم با دستور قضایی عصر پنجشنبه 13 بهمن ، ستاره 28 ساله را همراه همسرش غلامرضا 39 ساله در محل سکونتشان دستگیر و به اداره دهم انتقال دادند .

با انتقال هر دو متهم به اداره دهم و آغاز تحقیقات ، آنها به ارتکاب جنایت اعتراف و در اظهارات خود به کارآگاهان عنوان داشتند که پس از ارتکاب جنایت ، با کمک و مشارکت پدر و برادر ستاره به اسامی کرم 53 ساله و فرامرز 27 ساله اقدام به مثله کردن جسد مقتول کرده و با بنزین اقدام به آتش زدن جسد و خودروی متعلق به مقتول کرده اند.

ستاره در اعترافات خود به کارآگاهان گفت : پس از آنکه همسرم از نیت و تلاش جعفر برای ازدواج با من اطلاع پیدا کرد ، به قصد گرفتن انتقام از من خواست تا با مقتول تماس گرفته و به بهانه صحبت کردن در خصوص نحوه ازدواج ، وی را به خانه بکشانم . زمانیکه جعفر به خانه آمد همسرم در راه پله مخفی شد و پس از ورود جعفر به داخل خانه ، میان آنها درگیری شدیدی ایجاد شد . در همین زمان ، با چاقو ضربه ای را به کمر مقتول زدم و غلامرضا نیز با یک طناب که به دور گردن جعفر انداخت ، باعث خفه شدن و مرگ وی شد .

ستاره در خصوص نقش و نحوه مشارکت پدر و برادرش در این جنایت ، به کارآگاهان گفت : پس از کشته شدن جعفر ، بلافاصله با پدرم تماس گرفته و موضوع را به او اطلاع دادم . پس از دقایقی کوتاه ، پدرم همراه برادر بزرگترم به خانه ما آمدند و با جسد جعفر روبرو شدند .

با توجه به اعترافات صریح ستاره و همسرش در خصوص ارتکاب جنایت و تأیید نقش و مشارکت پدر و برادر ستاره در این جنایت ، این دو نفر نیز ، همان روز و در منطقه محلاتی دستگیر و پس از انتقال به اداره دهم ، به نقش و مشارکت خود در این جنایت اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده - معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ - با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات متهمان در خصوص نقش و مشارکت آنها در ارتکاب جنایت و به منظور تکمیل تحقیقات در خصوص این پرونده، دستور بازداشت موقت برای هر چهار متهم پرونده صادر و تحقیقات تکمیلی در دستور کار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .... / mehrnews.com