اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گدای سارق



گدای سارق

در پی دستگیری سارق مغازه بدلیجات بازار اصفهان، مشخص شد وی یكی از متكدیان بزرگ شهر است كه به علت اعتیاد شدید به تكدی گری اشتغال دارد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، در پی وقوع یك فقره سرقت در بازار بزرگ اصفهان ماموران انتظامی پلیس مركز استان بلافاصله به محل اعزام شدند كه در بررسی ها مشخص شد فردی با تخریب شیشه یك مغازه بدل فروشی اقدام به سرقت تعدادی بدلیجات كرده و متواری شده است.

مأموران با تحقیقات گسترده و راهنمایی نگهبان بازار با گشت زنی های مستمر خود سرانجام به فردی كه در گوشه ای از بازار در حال گدایی بود مشكوك شده و در بازرسی بدنی از وی بدلیجات مسروقه را كشف و ضبط كردند را به همراه تعداد زیادی اسكناس و پول خرد كشف و ضبط كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این خبر، افزود: متهم كه اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد در بازجویی های صورت گرفته اعتراف كرد كه در سطح شهر به امر تكدی گری اشتغال دارد، ولی امروز به دلیل كافی نبودن درآمدش از این راه برای تامین مواد مصرفی دست به این سرقت زده است.

سرهنگ حسن یاردوستی با بیان اینكه كلیه اموال مسروقه به مالباخته بازگردانده شد، اظهار داشت: متهم دستگیر شده پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد./ جام جم آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
دوربین مخفی - سارق و نوشیدنی مسمومدوربین مخفی - سارق و

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویای ثروتمند شدن ۳ سارق نوجوان با دزدی



 

 

 

 

3سارق نوجوان كه با كمین در مقابل منازل، كیف‌قاپی می‌كردند، دستگیر شدند.سیدمنصور هاشمیان ، دادیار شعبه اول دادسرای جنایی تهران در این ارتباط گفت: چند روز پیش زنی پس از متوقف كردن خودرویش قصد باز كردن در پاركینگ منزلش را داشت كه نوجوانی با گشودن در خودرو، كیف او را كه روی صندلی قرار داشت سرقت كرد و با كمك همدست موتورسوارش از محل متواری شد.



به دنبال این ماجرا زن مالباخته با فریاد از همسایه‌ها درخواست كمك كرد و در این هنگام راننده یك خودرو كه متوجه سرقت كیف شده بود به تعقیب سارقان پرداخت و پس از سد راهشان موفق شد یكی از آنها را دستگیر كند.



● متهم در پلیس آگاهی



هاشمیان افزود: پس از این كه سارق تحویل ماموران شد، پرونده‌ای در این ارتباط تشكیل و تحقیق از متهم ۱۷ ساله در دادسرای جنایی آغاز شد. متهم ۱۷ ساله با معرفی خود به نام نادر گفت: از چندی پیش به اتفاق ۲ نفر از دوستانم كه در یك محله ساكن هستیم، با پرسه زدن در مناطق شمال و غرب تهران، در اطراف خانه‌هایی كه دارای پاركینگ هستند كمین می‌كردیم و وقتی رانندگان خودرویشان را برای گشودن در پاركینگ متوقف می‌كردند، با سوءاستفاده از این فرصت كیفشان را می‌ربودیم و متواری می‌شدیم.



در پی این اعترافات، دستور قضایی در این ارتباط صادر شد و ماموران ۲ متهم دیگر را دستگیر و در بازرسی از محل سكونت آنها تعدادی از كیف‌های مسروقه را كشف و ضبط كردند.



قاضی جنایی در ارتباط با متهمان به خبرنگار ما گفت: هر سه متهم دستگیر شده ۱۷ و ۱۸ ساله و فاقد سابقه كیفری هستند و براساس اعترافاتشان، آنها به دلیل سكونت در محله‌ای كه تعدادی مجرم سابقه‌دار در آن سكونت دارند و با خلافكاری مبادرت به ثروت‌اندوزی كرده‌اند، تصمیم گرفته‌اند از راه دزدی ثروتمند شوند.


هاشمیان تصریح كرد: در حال حاضر و با توجه به اعترافات متهمان، دستور قضایی برای شناسایی مالباختگان صادر شده است.