اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«گاهی» فیلم سلفی کنجکاوی برانگیز


فیلم سینمایی «گاهی» اولین فیلم سلفی سینمایی روز گذشته در اولین روز از نمایش آثار سینماهای مردمی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر طی دو سانس در پردیس کورش روی پرده رفت.

خبر آنلاین: فیلم سینمایی «گاهی» اولین فیلم سلفی سینمایی روز گذشته در اولین روز از نمایش آثار سینماهای مردمی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر طی دو سانس در پردیس کورش روی پرده رفت.

در سانس ساعت 18 این فیلم سینمایی در سالن خورشید نو پردیس کوروش کلیه بلیط های «گاهی» فروش رفت و در سانس ساعت 23 این فیلم نیز به دلیل استقبال تماشاگران عده ای با تهیه بلیط تماشای این فیلم را از روی زمین دنبال کردند.

 فیلم سینمایی «گاهی» در سومین نمایش خود در سینماهای مردمی روز چهارشنبه 14 بهمن در سالن شهر قصه سینما آزادی از ساعت 21 روی پرده خواهد رفت.

اندیشه فولادوند، مهدی پاکدل، فریبرز عرب نیا، آزاده صمدی، ایمان افشاریان و عاطفه نوری در 
اولین فیلم سلفی سینمایی «گاهی» به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم داستان سه زوج ایرانی است که در پایان حضور خود در یک مهمانی با تراژدی روبرو می‌شوند.

عوامل اصلی فیلم سینمایی «گاهی» عبارتند از کارگردان: محمدرضا رحمانی، نویسنده: آرش عباسی، فیلمبرداران: اندیشه فولادوند، مهدی پاکدل، فریبرز عرب نیا، دستیار کارگردان و برنامه ریز: محسن دین محمد، مدیر نورپردازی: مهرداد مقیمی، صدابردار: محمد شاهوردی،‌ عکاس: مهدی دلخواسته، مشاور رسانه ای: احسان عباسی، تهیه کننده: امیر پورکیان، محصول خانه فیلم پروان.


ویدیو مرتبط :
عکس های بازیگران فیلم هندی گاهی خوشی گاهی غم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«عصر یخبندان»، یک فیلم کنجکاوی برانگیز


فیلم سینمایی «عصر یخبندان» فردا 15 بهمن ماه در کاخ جشنواره‌ی فیلم فجر به نمایش درمی‌آید.

ایسنا: «عصر یخبندان» تازه‌ترین فیلم مصطفی کیایی است که در بخش سودای سیمرغ سی‌و‌سومین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده و براساس گزارش‌های اعلام شده پس از سه روز از آغاز جشنواره فیلم فجر جزو یکی از فیلم‌های پرطرفدار در سینماهای مردمی بوده است.

در این فیلم بهرام رادان، مهتاب کرامتی، آنا نعمتی، سحر دولتشاهی، محسن کیایی، مینا ساداتی، فرهاد اصلانی و ژاله صامتی از جمله بازیگرانی هستندکه در آن ایفای نقش کرده‌اند.

«عصر یخبندان» فیلمی است که به گفته تهیه‌کننده‌اش مسئولان باید حتما آن را تماشا کنند. منصور لشگری قوچانی دلیل این موضوع را کار تحقیقی عمیقی که بر ای فیلم انجام شده، می‌داند.

او می‌گوید: «عصر یخبندان» هم مانند «خط ویژه» فیلمی است که هم مخاطب از دیدن آن لذت می‌برد و هم مسئولان می‌توانند به عنوان یک کار تحقیقی به آن اشاره کنند و در لابلای سکانس‌های آن، راه کارهایی را هم برای حل بعضی از معضلات اجتماعی پیدا کنند.

در خلاصه داستان کنجکاوی برانگیز این فیلم سینمایی آمده است: در «عصریخبندان» خارپشت‌ها تصمیم گرفتند رنج خارهای یکدیگر را تحمل کنند اما کنار هم باشند و به هم گرما بدهند، خارپشت‌ها تنها جاندارانی بودند که در «عصر یخبندان» زنده ماندند.

این فیلم توسط نیما جعفری‌جوزانی تدوین شده و آرمان موسی‌پور ساخت موسیقی آن را برعهده داشته است.