اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گانگسترهای زن و رهبرشان در هند! +عکس


زنان منطقه باندلخند در اوترپرادش هند بعد از داستان تجاوز یک مرد به یکی از زنان و بازداشت زنان در اعتراض به این موضوع به پلیسهای فاسد تاختند و تصمیم گرفتند تا خودشان با تشکیل نیروی محلی جلوی جرم و جنایت را بگیرند.

خبرآنلاین: زنان منطقه باندلخند در اوترپرادش هند بعد از داستان تجاوز یک مرد به یکی از زنان و بازداشت زنان در اعتراض به این موضوع به پلیسهای فاسد تاختند و تصمیم گرفتند تا خودشان با تشکیل نیروی محلی جلوی جرم و جنایت را بگیرند.
 


گانگسترهای صورتی پوش ملقب به گانگسترهای گلابی حدود 10 هزار نفرند که با لباس ساری صورتی و یک چوب بلند تشخیص داده می شوند.



رهبر آنها زن 47 ساله بنام سمپات پال دوی است که با رانی لاکسمیبای مقایسه شده است. آنها فلسفه خاص خود را بنیان نهاده و می گویند پلیس فاسد هیچ کاری برای زنان نمی کند و خود آنها باید از جان خود و سایر زنان محافظت کنند.




ویدیو مرتبط :
تور هند بلیط هواپیما هند هتل هند تور لحظه آخری هند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیلی خوردن بازیگر زن هند برای لباس کوتاه (عکس)



اخبار فرهنگی - سیلی خوردن بازیگر زن هند برای لباس کوتاه (عکس)

پوشش نامناسب بازیگر مشهور هندی سبب کتک خوردنش شد.

به گزارش عصرخبر، روز گذشته گوهرخان ستاره زن مشهور سینمای هند، به خاطر پوشیدن لباس کوتاه توسط یکی از هوادارانش مورد حمله قرار گرفت وسیلی جانانه ای خورد. این اتفاق در بمبئی رخ داد و فرد مهاجم عقیل محمد مالک نام داشت که توسط پلیس دستگیر شد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , بازیگر زن هند

 

اخبار,اخبار فرهنگی , بازیگر زن هند

 اخبار فرهنگی - عصرخبر