اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گاف یک پزشک در عمل جراحی دختر جوان


یک جراح در جریان عمل جراحی یک دختر جوان به جای خارج کردن لوزه، هموروئید او را تحت عمل جراحی قرار داد.

تابناک : یک جراح سعودی در جریان عمل جراحی یک دختر جوان به جای خارج کردن لوزه، هموروئید او را تحت عمل جراحی قرار داد.

 مدیرکل بهداشت "جازان" و رییس کمیته تخلفات پزشکی، اعلام کرد: این پزشک در یکی از بیمارستانهای خصوصی به جای خارج کردن لوزه های یک دختر 20 ساله، هموروئید او را عمل جراحی کرد.

النعمی خاطرنشان کرد: این پزشک که عضو هیأت متخصصان سعودی است، هنوز مجوز نهایی عمل جراحی را از اداره بهداشت منطقه دریافت نکرده است.

وی افزود: اداره بهداشت جازان همچنان درحال تحقیق درباره پرونده این دختر است و پدر این دختر سعودی شکایتی را به اداره بهداشت فرستاده است.

النعمی گفت: در صورت اثبات این اشتباه، بیمارستان مذکور جریمه مالی، و یا بسته خواهد شد.

پدر این دختر عربستانی اعلام کرده که از عمل جراحی هموروئید دخترش به جای خارج کردن لوزه، شوکه شده، زیرا بیمارستان هیچ گونه رضایتنامه ای از وی برای این عمل جراحی نگرفته بود.     


ویدیو مرتبط :
عمل جراحی لیزیک - بهمراه توضیحات پزشک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نویدکیا در آلمان تحت عمل جراحی قرار گرفت/ پزشک سپاهان: از جزئیات جراحی محرم بی‌خبر هستم



عمل جراحی نویدکیا در آلمان,علت عمل جراحی نویدکیا در آلمان,محرم نویدکیا

نویدکیا در آلمان تحت عمل جراحی قرار گرفت/ پزشک سپاهان: از جزئیات جراحی محرم بی‌خبر هستم

محرم نویدکیا کاپیتان با تجربه سپاهان که برای درمان مصدومیتش راهی آلمان شده است سرانجام تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش  خبرآنلاین،نویدکیا که از ناحیه زانو مصدوم شده بود توسط پزشکان آلمانی مورد عمل جراحی قرار گرفت.او قرار است در یکی دو روز آینده توسط پزشک جراحش تحت معاینه قرار بگیرد و تا اواسط این هفته به ایران باز خواهد گشت.

 

دکتر رشادی پزشک سپاهان هم جراحی نویدکیا را تایید کرده و به خبرآنلاین می گوید:«نویدکیا جراحی شده ولی از جزئیات این جراحی بی خبرم و قرار است با محرم صحبت کنم.البته می دانم که او از ناحیه رباط صلیبی عمل نشده و این جراحی سنگین نبوده است.»


آخرین اخبار حاکی از آن است که محرم دو تا سه ماه نمی توند سپاهان را همراهی کند ولی پزشک سپاهان در این خصوص می گوید:«فعلا نمی توان در این خصوص نظر قطعی داد و باید منتظر بازگشت نویدکیا باشیم تا در مورد وضعیت او صحبت کنیم.محرم قرار است مراحل درمانی را در ایران پشت سر بگذارد.»/خبرآنلاین