اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گاف عجیب در برنامه زنده تلویزیونی


برنامه «صبحی دیگر» به اشتباه روی کتابی مانور داده و آن را تبلیغ کرد که نه مجوز انتشار اداره کتاب ارشاد را دارد و نه کتابی موجه شمرده می‌شود.

خبرگزاری فارس: با وجود اینکه محمدعلی طاهری سرکرده فرقه «شعور کیهانی» موسوم به حلقه به جرم اعمال غیرقانونی و غیرشرعی مدتی است که در زندان به سر می‌برد، کتاب وی در روز دوشنبه گذشته 14 مهر ماه  در یک برنامه صبحگاهی بیش از یک دقیقه تبلیغ می‌شود.

این کتاب به گفته علی شجاعی صائین مدیر اداره کتاب مجوز نشر نداشته است. این مدیر ارشاد در توضیح بیشتر به خبرنگار فارس می‌گوید: «انسان از منظری دیگر» مجوز نشر ندارد، این اثر یک بار در زمان تصدی مجید حمیدزاده مدیر سابق اداره کتاب (1387 مدیر اداره کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده‌ است) به اشتباه مجوز گرفت اما بلافاصله مجوز آن باطل شد.

وی افزود: آثار این فرد حق انتشار ندارد ضمن اینکه در هیات رسیدگی به تخلفات ناشران هم دارای پرونده است.

گاف عجیب در برنامه زنده تلویزیونی

فعالیت اصلی این فرقه کاذب در قالب دوره‌های آموزشی و برگزاری جلسات جن‌گیری از سال 1370 توسعه یافت، در این جلسات به افراد این گونه القا می‏‌شد که علت بیماری آن‌ها رسوخ اجنه یا ارواح سرگردان است و طاهری می‏‌تواند با خارج کردن آن‌ها سلامتی را به افراد برگرداند، نام این روش را سایمنتولوژی گذاشتند و ادعا کردند که جوایز و مدارک بین المللی به این روش تعلق گرفته است.

 پس از مدتی با افزایش آسیب‏‌های روحی روانی در اثر تلقینات عرفان حلقه و فروپاشی برخی از خانواده‏‌های آسیب دیدگان، محمدعلی طاهری محاکمه شد و برای تحمل چهار سال حبس از سال 90 به زندان افتاد، در این مدت برخی از شبکه‏‌های بیگانه از او به عنوان یک دانشمند ایرانی و گاهی زندانی سیاسی یاد کردند.

یکی از ترفندهای بنیان‌گذار عرفان حلقه (محمدعلی طاهری) برای موجه نشان دادن آموزه‌های انحرافی خود، استفاده از آیات قرآن است، او با زیرکی برای جذب مخاطب مسلمان خود، آیات قرآن را دست آویز قرار داده و با تفسیرهای غلط قصد دارد عقاید انحرافی خود را با کلام الهی تأیید کند و در این زمینه دست به انتشار کتاب با عناوینی نظیر عرفان کیهانی (حلقه)، انسان از منظری دیگر، بینش انسان، انسان و معرفت و ... زد که در این کتاب‌ها به وضوح تفکرات انحرافی وی به چشم می‌خورد. امید است سازندگان برنامه «صبحی دیگر» از روی غفلت و عدم آگاهی درباره فرقه حلقه، نسبت به معرفی کتاب سرکرده آن اقدام کرده باشند.


ویدیو مرتبط :
اتفاق عجیب در برنامه زنده تلویزیونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گاف عجیب سرپرست تیم ملی در برنامه زنده تلویزیونی!



اخبار,اخبار ورزشی ,جام ملت های آسیا

 

ویلیامز در بازی ایران و بحرین، داور چهارم بوده؟

سرپرست تیم ملی در جام ملت ها اظهارنظر عجیبی در مورد اعتراض ایران به داور استرالیایی انجام داد.

 برخی رسانه ها مدعی شدند که مسئولان ایران به خوبی در مورد انتخاب داور استرالیایی برای دیدار ایران و عراق فضا را مدیریت نکرده و مانع انتخاب وی نشدند و برخلاف ادعای خود، اعتراضی به این مسئله نداشته اند.

مهدی محمد نبی سرپرست تیم ملی پس از بازگشت به ایران در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد که ایران به خاطر مسائلی که در بازی ایران و بحرین بوجود آمد، نسبت به انتخاب داور استرالیایی برای بازی با عراق اعتراض کرد اما کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد از آنجا که ویلیامز در بازی ایران و بحرین، داور چهارم بوده، مشکلی برای قضاوت به عنوان داور وسط در بازی با عراق ندارد.

نبی در حالی در برنامه زنده تلویزیونی این اظهارات را انجام داد که ویلیامز داور وسط بازی ایران و بحرین بوده و عجیب است که چطور سرپرست تیم ملی در جریان این مسئله قرار نداشته و همین گاف نیز این شائبه را ایجاد کرده که احتمالا ایران اعتراضی به این مسئله نداشته است.
اخبار ورزشی - نامه