اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گاف دلواپسان درباره استقبال از روحانی


مخالفان روحانی که در روزهای اخیر، به نحوه ی استقبال دولت فرانسه از رئیس جمهوری ایران انتقاد داشتند، بازهم مرتکب اشتباه شدند.

پایگاه خبری انتخاب: مخالفان روحانی که در روزهای اخیر، به نحوه ی استقبال دولت فرانسه از رئیس جمهوری ایران انتقاد داشتند، بازهم مرتکب اشتباه شدند.

روحانی روز سه شنبه توسط لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه مورد استقبال گرفت و رئیس جمهور در آن مراسم سان نظامی دید. این امر موجب آن شد که برخی رسانه ها و در صدر آن صداوسیما با آب و تاب مدعی شوند که ایران تحقیر شده است.

گاف دلواپسان درباره استقبال از روحانی +عکس

اما بررسی ها نشان می دهد که بر خلاف این جنجال های بی مورد، استقبال رسمی در فرانسه لزوما شامل همراهی رئیس جمهور فرانسه در مراسم سان دیدن مقامات دیگر کشور ها نیست.

براساس این گزارش، استقبال رسمی و اصلی در فرانسه توسط رئیس جمهور در ورودی کاخ الیزه صورت می گیرد.

سان دیدن نظامی یک سنت احترام برای مقامات کشورهای دیگر است. در زیر چندین عکس از مراسم سان نظامی مقامات کشورها در پاریس بدون حضور رئیس جمهور این کشور را مشاهده می کنید.

گاف دلواپسان درباره استقبال از روحانی +عکس

پادشاه اسپانیا و نخست وزیر فرانسه



گاف دلواپسان درباره استقبال از روحانی +عکس

نخست وزیر هند و وزیر خارجه فرانسه



گاف دلواپسان درباره استقبال از روحانی +عکس

پادشاه اردن


ویدیو مرتبط :
من روحانی هستم 2 - دلواپسان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس:استقبال با شکوه لرستانی‌ها از روحانی


حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری روز چهارشنبه در ادامه سفرهای استانی وارد فرودگاه خرم آباد شد.