اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گاف توییتری ترامپ


دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا که به اظهارات جنجالی و ناشیانه معروف است، این‌بار مطلبی در مورد حمله به یک کلانتری در پاریس در صفحه توییتر خود منتشر کرد و پاریس را پایتخت آلمان نامید!

خبرگزاری ایسنا: دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا که به اظهارات جنجالی و ناشیانه معروف است، این‌بار مطلبی در مورد حمله به یک کلانتری در پاریس در صفحه توییتر خود منتشر کرد و پاریس را پایتخت آلمان نامید!

وی در توییتر خود نوشت: «شخصی در یک کلانتری در پاریس کشته شد. من تاکید کرده بودم که تهدیدات تروریستی در بالاترین سطح است. در آلمان هرج و مرج شدیدی حاکم است. هوشیار باشید.»


ویدیو مرتبط :
اقدامات عجیب ترامپ و گاف‌های او سوژه رسانه ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گاف توییتری سخنگوی طالبان مخفیگاهش را لو داد (+عکس)




 اخبار بین الملل - گاف توییتری سخنگوی طالبان مخفیگاهش را لو داد (+عکس)

سخنگوی طالبان با تکذیب این خبر گفت که این کارهکرهای جاسوس دشمنان طالبان است. مجاهد تاکید کرد که او در خاک افغانستان قرار دارد و به همین منظور حتی شماره تلفنی داد و گفت می توانند برای صحبت با او تماس بگیرند.

یک توییت ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان که روز گذشته به مناسبت عید قربان منتشر کرده بود، مخفیگاه او را لو داد.

به گزارش عصر ایران به نقل از وب سایت " خاما پرس" (KP) افغانستان ، ذبیح الله مجاهد که در سال های گذشته سخنگویی طالبان را بر عهده داشته است، روز گذشته به مناسبت عید قربان پیام تبریک ملا محمد عمر رهبر طالبان را در صفحه توییتر منتشر کرد.

در زیر این توییتر مکان توییت شدن "سند " پاکستان نوشته شده است و مشخص شد سخنگوی پاکستان در منطقه ای در ایالت سند پاکستان قرار دارد.

اخبار,اخباربین الملل,پیام تبریک ملا محمد عمر


پیش از این توییت نیز یک توییت دیگر که توضیحی مبنی بر انجام یک حمله تروریستی طالبان علیه نیروهای ارتش افغانستان در منطقه استان نورستان بود، با همین موقعیت جغرافیایی منتشر شده بود.

با این حال پس از انتشار خبر حضور احتمالی  مجاهد در سند پاکستان، سخنگوی طالبان با تکذیب این خبر گفت که این کارهکرهای جاسوس دشمنان طالبان است. مجاهد تاکید کرد که او در خاک افغانستان قرار دارد و به همین منظور حتی شماره تلفنی داد و گفت می توانند برای صحبت با او تماس بگیرند.

دولت افغانستان سال هاست که دولت پاکستان را به حمایت و پشتیبانی از گروه طالبان متهم می کند. بسیاری از رهبران ارشد طالبان از جمله ملامحمد عمر و شورای کویته که تحت رهبری او قرار دارند، در پاکستان مستقر هستند.

این افراد پس از حمله سال 2001 و سرنگونی حکومت طالبان به پاکستان متواری شدند و از آنجا ستیزه جویان طالبان در افغانستان را رهبری می کنند.

طالبان در سال های کذشته در عرصه اینترنت بسیار فعال شده و این گروه هم اینک چندین حساب توییتری دارد.

 

اخبار بین الملل -   عصر ایران