اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گازگرفتگی مرگبار در مدرسه



سهل انگاری در نصب بخاری صنعتی در نمازخانه یک مدرسه، مرگ نخستین قربانی گازگرفتگی را در فصل سرمای امسال کرج رقم زد.

 روزنامه ایران به نقل از مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی کرج نوشت: سهل انگاری در نصب بخاری صنعتی در نمازخانه یک مدرسه، مرگ نخستین قربانی گازگرفتگی را در فصل سرمای امسال کرج رقم زد.

 سیدجواد موسوی اظهار داشت: این حادثه حدود ساعت 12:45 پنجشنبه در نمازخانه یک مدرسه در خیابان هفت تیر کرج رخ داد.

وی گفت: با اینکه اقدام‌های آموزشی و پیشگیرانه آتش‌نشانی در فصل سرمای امسال، مرگ ناشی از گازگرفتگی را در کرج به صفر رساند اما این حادثه ناگوار پایان ناخوشایندی درسال 94 در این شهر رقم زد.

موسوی اظهار داشت: با توجه به اینکه بخاری‌های صنعتی بدون دودکش هستند، براساس ضوابط فنی، نصب این بخاری‌ها در مکان‌های بسته نظیر مدارس و خانه‌ها خطرساز است و نباید از آنها در چنین مکان‌هایی استفاده شود.

مسئول آتش‌نشانی کرج گفت: در فصل سرمای سال گذشته، 10 نفر براثر گازگرفتگی در کرج جان خود را از دست دادند و برهمین اساس آتش‌نشانی برنامه‌های آموزشی فراگیر در این شهر اجرا کرد.

وی افزود: مردم امسال با انجام اقدام‌های مناسب ایمنی، میزان گازگرفتگی را به پایین ترین سطح رساندند لیکن از مسئولان آموزشی و اداری انتظار می‌رود در استفاده از وسایل گازسوز دقت بیشتری کنند.

 

 احبار  حوادث  -  ایران


ویدیو مرتبط :
این هم یه مدل گازگرفتگی !!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیراندازی مرگبار در مدرسه آلمانی‌ها



 

مقامات پلیس آلمان از كشته شدن یك نفر در پی حمله مسلحانه یك پسر ۲۳ساله به مدرسه‌ای در این كشور خبر دادهو اعلام كردند: در این حادثه تیراندازی ۳ نفر نیز مجروح شدند.



مقامات پلیس و كارشناسان امنیتی آلمان در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این كشور اعلام كردند: یك معلم نیز در این حادثه جان باخته است. به گزارش آسوشیتدپرس، حادثه تیراندازی در ساعت ۱۰ به وقت محلی و در شهر لودویگ شافن رخ داد.



شاهدان عینی این ماجرا به ماموران پلیس گفتند این مرد جوان با سلاح و چاقو به سمت مدرسه حمله كرده و با تیراندازی بر روی حاضران در مدرسه باعث كشته شدن یك معلم ۵۸ ساله شده است. شاهدان عینی همچنین اعلام كردند این پسر جوان پس از كشتن این معلم به سمت دیگران نیز شلیك كرده كه ۳ نفر از جمله یكی از محصلان این مدرسه مجروح شدند.



همچنین وضعیت ۲ نفر از مجروحان این حادثه تیراندازی وخیم گزارش شده است