اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کی‌روش دستیار، بهتر از کی‌روش سرمربی


سایت Talksport انگلیس در گزارشی به بررسی نفراتی پرداخته که به عنوان دستیار کارنامه موفق تری از دوران سرمربیگری داشتند و نفرات دوم بهتری بودند.

 
 
 
 
  روزنامه گل: سایت
Talksport انگلیس در گزارشی به بررسی نفراتی پرداخته که به عنوان دستیار کارنامه موفق تری از دوران سرمربیگری داشتند و نفرات دوم بهتری بودند.

 در این لیست که به نفراتی محدودمی شود که در لیگ برتر جزیره فعالیت کردند، نام کارلوس کروش هم به چشم می خورد. در این گزارش به ناکامی این مربی پرتغالی در تیم هایی چون رئال مادرید و تیم ملی پرتغال به عنوان سرمربی اشاره شده است. البته موفقیت او در رساندن تیم ملی ایران به جام جهانی 2014 برزیل دیده نمی شد. دیوید پلات، تونی پارکس، سامی لی و کریس هاچینگز دیگر نفراتی هستند که بر اساس این گزارش بهتر است نفر دوم باشند تا سرمربی.


ویدیو مرتبط :
دستیار جدید کی روش را بشناسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستیار سابق کی‌روش سرمربی فیورنتینا شد


سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال بازل هدایت بنفش‌پوشان فلورانس را بر عهده گرفت. خبرگزاری تسنیم: باشگاه فیورنتینای ایتالیا با انتشار بیاینه‌ای، پائولو سوسا را رسماً به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد. سوسا پس از یک فصل هدایت تیم فوتبال بازل با توافقی که با مسئولان این باشگاه سوئیسی داشت روز چهارشنبه از سمت خود کناره‌گیری کرد.

این مربی پرتغالی که در فصل اول حضورش در بازل این تیم را به قهرمانی سوپرلیگ سوئیس رساند جانشین وینچنزو مونتلایی شد که اوایل ماه جاری میلادی ویولا به همکاری با او پایان داد.

در بیانیه باشگاه فیورنتینا آمده است: فیورنتینا اعلام می‌کند که امروز با آقای پائولو سوسا به توافق مالی رسیده است، کسی که هدایت ویلا را بر عهده خواهد گرفت. مربی جدید فردا (دوشنبه) در فلورانس حضور پیدا خواهد کرد تا قرارداد خود را به طور رسمی به امضا برساند.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال پرتغال در دوران بازیگری‌اش با دو تیم یوونتوس و بورسیا دورتموند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است. سوسای 44 ساله سابقه مربیگری در تیم‌هایی همچون کوئینز پارک‌رنجرز، سوانزی و لسترسیتی را در کارنامه‌اش دارد.

سوسا که در سال 2008 به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی پرتغال مشغول فعالیت شد در دوران بازیگری‌اش در تیم‌هایی همچون بنفیکا، اسپورتینگ لیسبون، یوونتوس، بورسیا دورتموند، اینتر، پارما، پاناتینایکوس و اسپانیول بازی کرده است.