اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کی‌روش باز هم نیامد!


آخرین وعده فدراسیون فوتبال این بود که سرمربی تیم ملی صبح دوشنبه به تهران می آید اما او باز هم برنگشت.

ایسنا: آخرین وعده فدراسیون فوتبال این بود که سرمربی تیم ملی صبح دوشنبه به تهران می آید اما او باز هم برنگشت.

کارلوس سه روز است به انتظار فدراسیون فوتبال نشسته و در این مدت هنوز پولی به حسابش نریختند تا به تهران بیاید. درحالی که روز گذشته علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد: «پول کروش را کامل پرداخت کرده ایم.» او در این مصاحبه با انتقاد از رسانه هایی که نوشته بودند کروش به دلیل عدم پرداخت پولش، به ایران بازنگشته است، گفت: «اینکه گفته می‌شود کروش به دلیل عدم پرداخت دستمزد به ایران بازنمی‌گردد شایعه است و من آن را تکذیب می‌کنم. کروش تمام حقوق خود را دریافت کرده و به ایران بازخواهد گشت.»

پس از مصاحبه بالاترین مقام رسمی فدراسیون فوتبال، خبرروزشی نیز به انتشار جزئیات مالی قرارداد کارلوس کروش پرداخت و به استناد از حرف های رئیس، نوع قسط بندی حقوق این مربی و همچنین میزان پرداختی ها به او را، منتشر کرد. اما حالا خبرهای رسیده از دبی حکایت از آن دارد که سرمربی ایران، هنوز حقوق خود را به طور کامل دریافت نکرده است. خبرورزشی اولین رسانه ای بود که پس از سفر کروش به لیسبون، در گزارشی جنجالی نوشت، سرمربی تیم ملی ایران مسئولان فدراسیون فوتبال را تهدید کرده، در صورتی که حق و حقوقش را پرداخت نکنند به ایران بازنخواهد گشت. سرمربی تیم ملی روز 16 شهریور، پیش از ترک تهران همچنین گفت، باید تا زمان بازگشتش به ایران مشکلات مالی فدراسیون فوتبال نیز رفع شده باشد.

اما خبرهای موثق رسیده حکایت از آن دارد، کارلوس کروش از پول هایی که باید از فدراسیون فوتبال می گرفته است تنها یک قسط را گرفته که مربوط به طلب های او تا پیش از بازی با کره جنوبی بوده است و هنوز منتظر مانده تا ادامه مطالباتش را از فدراسیون فوتبال بگیرد و به تهران برگردد. البته هیچ بعید نیست که این بار و با توجه به خلف وعده های فدراسیون فوتبال ، علی کفاشیان مجبور شود به امارات برود و رودررو با سرمربی به مذاکره بنشیند.

کروش 20 روز قبل از تهران خارج شد و فدراسیون فوتبال تاکید داشت به این مربی بدهی ندارد و رفتن او ارتباطی به مسائل مالی نداشته است . آنها حتی کوچکترین نکته ای درباره اینکه سرمربی در امارات است نگفته بودند و کفاشیان مدام تاکید داشت بدهی های کروش پرداخت شده و مربی در نهایت روز دوشنبه در تهران خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
باز هم این جمعه نیامد نیامد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كارلوس كی‌روش: ما تیم محكمی داریم و به اوج باز می‌گردیم!



 

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران كه برای تماشای بازی چند بازیكن ایرانی‌الاصل حاضر در اروپا به قاره سبز سفر كرده بود می‌گوید اخبار خوشی برای هواداران فوتبال خواهد داشت.

كارلوس كی‌روش كه برای تماشای دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در جام حذفی به ورزشگاه آزادی آمده بود در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره سفر اخیرش به اروپا اظهار كرد: سفر خوبی بود و هیچ مشكلی وجود نداشت.

كی‌روش در پاسخ به این سوال كه چه نظری درباره شكست 6 بر یك منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی دارد با خنده گفت: هیچ نظری ندارم.

در ادامه خبرنگار ایسنا مجددا سوال‌هایی درباره این بازی از كی‌روش پرسید و مربی پرتغالی تیم ملی هم پاسخ داد: به هر حال فوتبال است و هیچ چیز در آن قابل پیش‌بینی نیست. ما (منچستریونایتد)‌ تیم قوی و محكمی داریم و در آینده به روزهای اوج بازمی‌گردیم.

وی همچنین درباره وضعیت اشكان دژاگه برای بازی در تیم ملی گفت: من در سفرم با او صحبت كردم اما بگذارید همه اخبار جدید و خوب را هفته آینده بگویم و الان توضیح زیادی نمی‌دهم.

سرمربی تیم ملی فوتبال همچنین درباره تاخیر 5 ساعته كاروان تیم ملی فوتبال ایران در پرواز به اندونزی پس از بازی این تیم مقابل بحرین گفت: ما دیگر انتخابی نداشتیم و البته این ساعت را هم خودمان انتخاب كرده‌ایم. خوبی كار اینجاست كه ما در این 5 ساعت یك هتل برای بازیكنان گرفته‌ایم تا در آن استراحت كنند.