اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کیهان: قطع به یقین هیچ توافقی نخواهد شد!


حسین شریعتمداری در یاداشت امروز خود در روزنامه کیهان نوشت: برخلاف تصور برخی از دوستان که روزهای پیش‌روی را مرحله پایان مذاکرات تلقی می‌کنند و احتمال دستیابی به یک توافق را دور از انتظار نمی‌بینند، با قاطعیت و به یقین می‌توان گفت که هیچ توافقی در پیش نخواهد بود.

حسین شریعتمداری در یاداشت امروز خود در روزنامه کیهان نوشت: برخلاف تصور برخی از دوستان که روزهای پیش‌روی را مرحله پایان مذاکرات تلقی می‌کنند و احتمال دستیابی به یک توافق را دور از انتظار نمی‌بینند، با قاطعیت و به یقین می‌توان گفت که هیچ توافقی در پیش نخواهد بود، و باز هم مانند 12سال گذشته، مذاکرات در مرحله پایانی خود با شکست روبرو می‌شود.

 مگر آن که یکی از دو حالت اتفاق بیفتد. اول آن که ما از حق مسلم و قانونی خود که حفظ صنعت هسته‌ای کشورمان است دست بکشیم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب«به یک کاریکاتور از فعالیت هسته‌ای و تابلوی بی‌محتوا» تن بدهیم و حالت دوم این که، حریف با دست کشیدن از نگاه سلطه‌جویانه خود، برخورداری ایران اسلامی از صنعت هسته‌ای را بپذیرد.

ولی هیچیک از دو حالت یاد شده در افق پیش‌روی دیده نمی‌شود بنابراین، از هم‌اکنون به جد می‌توان پیش‌بینی کرد که توافقی در میان نخواهد بود و از آنجا که طرف مقابل قواعد بازی و اصول مذاکرات را رعایت نکرده و برخلاف روال تعریف شده مذاکرات، موضوع مذاکره- کف مذاکره- را که برخورداری ایران از صنعت هسته‌ای بوده است، دور زده است به عنوان عامل اصلی شکست مذاکرات شناخته می‌شود.

روشنگری مستند در این‌باره وظیفه‌ای است که علاوه بر دست‌اندرکاران مذاکرات هسته‌ای برعهده همه جریانات سیاسی- صرفنظر از سلیقه‌های متفاوت آنها- نیز هست و باید در انجام این وظیفه، دولت و تیم هسته‌ای را همراهی کنند.»


ویدیو مرتبط :
قطع به یقین پشیمون نمیشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام کیهان به احمدی نژاد: اگر قرار باشد مردم پدر کسی را در بیاورند به قطع یقین این کار را خواهند کرد



پیام کیهان به احمدی نژاد: اگر قرار باشد مردم پدر کسی را در بیاورند به قطع یقین این کار را خواهند کرد

کیهان امروز در ستون خوانندگان نوشت:

خطاب به ریاست محترم جمهوری عرض می کنم اگر قرار باشد مردم پدر کسی را در بیاورند به قطع یقین این کار را خواهند کرد. نمونه آن حضور با شکوه و با بصیرت و قدرتمندانه آنان در روز 9 دی سال 88 در مقابله با فتنه گران بود.

دیدیم و دیدند که همین مردم در منطقه هفتکل نیز اجازه ندادند منحرفین و افراد فاقد صلاحیت پشت بلندگو قرار بگیرند. البته قبل از آن تیر حلقه انحرافی در استادیوم آزادی توسط همین مردم به سنگ خورد. منحرفین بدانند با شبهه آفرینی در ایام نزدیک به انتخابات راه به جایی نخواهند برد.

انتظار می رود که رئیس جمهور محترم این شیرینی و حلاوت خدمت 8 سال را با برخی ندانم کاری ها و غفلت ها به کام ملت تلخ ننمایند و از ایشان می خواهیم که اگر صلاح و رستگاری را می طلبند از وسوسه های خناثان به درگاه حضرت احدیت پناه ببرند.

کاش آقای رئیس جمهور به جای هزینه کردن و وقت گذاشتن برای برگزاری مراسم تقدیر از خادمان نوروزی فقط یک هفته وقت خود و دولت را صرف مقابله جدی با گرانی های افسار گسیخته می کرد. این گرانی ها و بی توجهی آقای رئیس جمهور به این مشکلات تمام خدمات گذشته ایشان را تحت الشعاع قرار داده است./عصرایران