اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کیهان خطاب به خاتمی: فقط شر نرسانید


روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود در واکنش به ابراز نگرانی خاتمی نسبت به موضع گیری جدید غرب در مطلبی تحت عنوان "چنین گفت جرج سوروس" نوشت :

در ماجرای اتهام پراکنی اخیر آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران (ادعای طراحی ترور سفیر عربستان در واشنگتن) چه بهانه ای به دست قدرت ها داده شده و این در حالی است که حتی محافل امنیتی و اطلاعاتی و سیاسی آمریکا نیز، اقدام ناشیانه سازمان سیا را باعث استهزاء و ریشخند توصیف کرده اند.

* جریان متبوع خاتمی خود یکی از زمینه چینان اتهام پراکنی آمریکا و جبهه ضد انقلاب داخلی و خارجی علیه نظام مقدس اسلامی بوده اند.

جعل سند و دروغ بافی و سیاه نمایی های خلاف واقع و اجرای دستورالعمل های دیکته شده جرج سوروس صهیونیست و حمایت از اسرائیل و... از جمله خیانت هایی بود که افراطیون مدعی اصلاح طلبی و جنبش سبز مرتکب شدند. لذا به این حضرات مدعی دلسوزی و نگرانی باید گفت ملت ایران را به خیر شما امیدی نیست فقط شر نرسانید!

منبع: کیهان



ویدیو مرتبط :
بدون ... شب را به صبح نرسانید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیهان خطاب به خاتمی: با وطن فروش مناظره نمی کنند اعدامش می کنند



 

 

 

کیهان خطاب به خاتمی: با وطن فروش مناظره نمی کنند اعدامش می کنند

 

روزنامه کیهان در مطلبی نوشت:

*یکی از دست اندرکاران فتنه 88 اذعان کرد این جریان بدیل جریان برانداز و ضدنظام است. خاتمی می گوید «باید شخصیت های باسابقه ولو معترض سرمایه نظام به حساب آیند و تقویت شوند در غیر این صورت خیزش بعدی ممکن است به طرف اسلام و نظام اسلامی نباشد»!

* خاتمی با چه رویی و در حالی که آفرین های متعددی از اوباما و کلینتون و شیمون پرز و رئیس موساد و سلطنت طلبانی چون داریوش همایون (بانی اهانت به حضرت امام در دی ماه 56 و باعث خیزش الهی مردم قم در 19 دی) دریافت کرده، فتنه عناصر وابسته به ضد انقلاب را با قیام 15 خرداد و 19 دی مقایسه می کند. آیا همان خروش چند میلیونی مردم غیور تهران در 9 دی 88 و اقیانوس جمعیت از میدان امام حسین(ع) تا میدان انقلاب و آزادی که شعار می دادند «لعن علی عدوک یا حسین(ع)- خاتمی و کروبی و میرحسین»، کافی نیست تا این عنصر بازی خورده محافل غربی یقین کند که جریان متبوع وی نه به کمون ]کما![ رفته بلکه مرده است؟

*اگر جریان همراه خاتمی و دیگر فتنه گران غم و نگرانی نظام را داشتند که بساط بی قانونی، اردوکشی و آشوب خیابانی و اهانت به مقدسات ملت ایران را فراهم نمی کردند. جای سؤال دارد که اگر به جای منافقین فتنه گر جدید قرار بود جریان های ضد انقلاب محارب (منافقین قدیم) مانند سال های اول انقلاب معرکه گیری کنند، جز همان حوادث سیاه و خیانت های بی سابقه را رقم می زدند که امثال خاتمی و موسوی و کروبی تدارک کردند؟! بله شما «سرمایه» بودید اما نه سرمایه ملت ایران بلکه همان طور که نتانیاهو گفت: «سرمایه بزرگ اسرائیل بودید» اما سوخت شدید و روی دست سرمایه گذاران باد کردید.

*در هیچ جای جهان با خائن و جاسوس و وطن فروش «مناظره و مباحثه» نمی کنند و خیانت وطن فروشی را که حکمش اعدام است، به حساب «اشتباه» نمی گذارند....../تحلیل:عصرایران