اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کیم کارداشیان جشن طلاق گرفت!


بعد از 536 روز دعوای حقوقی، کیم کارداشیان و کریس هامفریز بالاخره از هم طلاق گرفتند و کیم طلاق خود را با خرید کردن جشن گرفت.

 
 
 
 
  صبح بخیر: بعد از 536 روز دعوای حقوقی، کیم کارداشیان و کریس هامفریز بالاخره از هم طلاق گرفتند و کیم طلاق خود را با خرید کردن جشن گرفت.

به گزارش صبح بخیر، روز جمعه 19 آوریل، قاضی رسماً نهایی شدن طلاق این دو نفر را اعلام کرد و دعوای این دو بالاخره به پایان رسید.



کیم بعد از آنکه از شر کریس هامفریس راحت شد، برای آنکه درام طلاقش را فراموش کند، به خریددرمانی پرداخت و به فروشگاه جورجیو آرمانی در بورلی هیلز رفت.


ویدیو مرتبط :
کیم کارداشیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حکم طلاق کیم کارداشیان و کریس همفریس نهایی شد +عکس



به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: "کیم کارداشیان" ستاره تلویزیونی هالیوودی نهایتا توانست از همسر سابقش جدا شود و این در حالی است که یکی دو ماه دیگر فرزند او و رپر معروف امریکایی متولد خواهد شد.

 

حکم طلاق کیم کارداشیان و کریس همفریس نهایی شد

 

کیم که همواره حواشی بسیاری را به همراه داشته است این بار در حالی سوژه عکاسان شد که بعد از نهایی شدن دادگاه طلاقش به یک سالن زیبایی رفت تا اولین لحظات بعد از طلاق رسمی اش را آنجا سپری کند. او گفته است وقت آن رسیده بود که با مانیکوریستش دیدار کند و اندکی به وضعیت ظاهری اش برسد

پرونده طلاق این زوج که حدود 2 سال است در دادگاه در حال بررسی است بالاخره با موفقیت "کیم کارداشیان" به پایان رسید. او بعد از ازدواج پر هزینه 72 روزه اش دادخواست طلاق به دادگاه ارائه کرد و خیلی زود با رپر معروف و سیاه پوست "کانیه وست" آشنا شد و رابطه آنها خیلی سریع شکلی رسمی به خود گرفت و لحظه ای از هم جدا نبودند . اخیرا خبرها نشان داد که کیم از وی باردار است و به زودی فرزندش را به دنیاخواهد آورد.

 

حکم طلاق کیم کارداشیان و کریس همفریس نهایی شد

 

کیم کارداشیان علت اصلی طلاق را عدم تفاهم با همسرش اعلام کرده بود اما شایعات زیادی پیرامون این ازدواج و جدایی به گوش میرسید ، حتی "کریس همفریس" همسر سابق او مدعی شده بود که این یک ازدواج از پیش تعیین شده بوده است.

 

حکم طلاق کیم کارداشیان و کریس همفریس نهایی شد

 

منبع: گروه خبری پرداد