اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«کیم کارداشیان» آدم فضایی شد!


کمپانی فاکس اعلام کرد پخش مجموعه انیمیشن کمدی "پدر آمریکایی" از 29 سپتامبر از سر گرفته شده و کیم کارداشیان جای یکی از شخصیت‌های فضایی صداپیشگی می‌کند.

خبرگزاری مهر: کمپانی فاکس اعلام کرد پخش مجموعه انیمیشن کمدی "پدر آمریکایی" از 29 سپتامبر از سر گرفته شده و کیم کارداشیان جای یکی از شخصیت‌های فضایی صداپیشگی می‌کند.

کیم کارداشیان بازیگر هالیوودی در قسمت جدید انیمیشن کمدی "پدر آمریکایی" به جای یک بیگانه فضایی صحبت می‌کند.

در این فصل از مجموعه "پدر آمریکایی" یک سفینه فضایی در شهر لانگلی فالز با زمین برخورد می کند و در این مدت شخصیتی که کارداشیان جای وی صحبت می کند عاشق همکار خود راجر می‌شود.



"پدر آمریکایی" نام مجموعه انیمیشنی کمدی-اجتماعی به تهیه‌کنندگی کمپانی فاکس است که پخش آن از سال 2005 آغاز شده و تا کنون 152 قسمت از آن ساخته شده است. کارداشیان در دهمین فصل "پدر آمریکایی" صداپیشگی خواهد کرد و از دیگر صداپیشگان این فصل از "پدر آمریکایی" می توان به زویی دشنل، اولیویا وایلد، استنلی توشی و الیسون بری اشاره کرد.

ست مک فارلن، مایک بارکر و مت ویتزمن خالقان انیمیشن "پدر آمریکایی" هستند و کارداشیان در دهمین فصل این انیمیشن، صداپیشگی می‌کند. داستان های این مجموعه انیمیشن که برای بزرگسالان ساخته می شود، حول خانواده اسمیت می گردد و از دریچه طنز با مسائل اجتماعی روز برخورد می کند.

تاکنون کمپانی فکس تهیه کننده انیمیشن "پدر آمریکایی" بوده اما کمپانی تی.بی.اس امتیاز فصل یازدهم تا بیست و پنجم این مجموعه انیمیشن پر طرفدار را خریداری کرده است.

همچنین شایعاتی درباره ساخته شدن فیلم سینمایی انیمیشن "پدر آمریکایی" به گوش می رسد.


ویدیو مرتبط :
کیم کارداشیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیم کارداشیان بازیگر هالیوود چادر به سر کرد !



 

بازیگر و مدل مشهور هالیوود ( کیم کارداشیان ) چادر به سر کرد !

 

 

کیم کارداشیان بازیگر مشهور هالیوود چادر به سر کرد !

 

 

کیم کارادشیان، مدل، خواننده و سلبرتی مشهور چند روز برای انجام یک سفر تبلیغاتی به همراه مادرش به شهر دوبی آمده است  وی با حضور در یک مرکز خرید به ناگاه به یک مغازه برقع فروشی(چادر روبنده دار) مراجعه کرد و به همراه مادرش ضمن خرید یک جفت برقع با حجاب در شهر به قدم زدن پرداختند.

 

 

کیم کارداشیان بازیگر مشهور هالیوود چادر به سر کرد !

 

 

عده ای از فعالان حقوق زنان به جهت اینکه این کار کیم کارداشیان را تبلیغ باری پوشیدن برقع میدانند از این کار او انتقاد کرده اند ولی خود کیم کارداشیان میگوید تنها محض تنوع و به احترام سنن کشوری که میزبانش بوده این لباس را به تن کرده است.

 

 

کیم کارداشیان بازیگر مشهور هالیوود چادر به سر کرد !

 

 

کیم کارداشیان بعد از پوشیدن چادر گفت: « زیبایی حجاب زنان مسلمان در نوع خود جالب توجه است و من بسیار آنرا می پسندم» کارداشیان که بار اول است از خاورمیانه دیدار می کند با پوشش حجاب اسلامی به قدم زدن در خیابانهای دوبی پرداخت.

 

لازم به ذکر است موج اسلام گرایی سالهاست که در اروپا و آمریکا قوت گرفته و حتی به خواننده ها و بازیگران هالیوودی نیز رسیده است.

 

 

کیم کارداشیان بازیگر مشهور هالیوود چادر به سر کرد !