اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کیمیایی و یزدانی؛ شکرآب و کدر


پولاد کیمیایی که اولین فیلمش «معکوس» با غیب شدن سرمایه گذار متوقف شده بود، به تازگی دلیل توقف این پروژه را ندانم‌کاری‌های یزدانی در کنار ماجرای سرمایه‌گذار دانسته و رفتار او به عنوان بازیگر را زیر سوال برده است.

آی‌سینما: رضا یزدانی به تازگی بازی در نقش اول «آه ای عبدالحلیم» به کارگردانی احسان عبدی‌پور و نقشی دیگر در فیلم «خورشید نیمه شب» به تهیه‌کنندگی شهاب حسینی و کارگردانی شبیر شیرازی و  را به پایان برده است. او واکنشی به حرف‌های اخیر پولاد کیمیایی در مورد توقف پروژه سینمایی «معکوس» نشان نمی‌دهد و تمایلی به پرداختن به حاشیه‌ها ندارد.

پولاد کیمیایی که اولین فیلمش «معکوس» با غیب شدن سرمایه گذار متوقف شده بود، به تازگی  دلیل توقف این پروژه را ندانم‌کاری‌های یزدانی در کنار ماجرای سرمایه‌گذار دانسته و رفتار او به عنوان بازیگر را زیر سوال برده است.

اما رضا یزدانی درباره این‌که پاسخی به گفته‌های اخیر فرزند کیمیایی دارد یا نه؟ می‌گوید: «این حرف‌ها را شنیدم و پاسخی به آن‌ها ندارم.»

از او درباره آخرین پروژه‌های سینمایی‌اش «آه ای عبدالحلیم» که نقش اول را در آن ایفا کرده و «خورشید نیمه‌شب» می‌پرسیم که پاسخ می‌دهد: «در این پروژه‌ها تجربه‌های خوبی را از سرگذارندم و امیدوارم که مردم ببینند و خودشان قضاوت کنند. به خصوص در پروژه «آه ای عبدالحلیم» با حضور خانم مهتاب کرامتی و احسان عبدی‌پور که کاربلد هستند. همچنین مصطفی زمانی که هم‌بازی من بود. این پروژه بسیار متفاوت است و تجربه خوبی برای من بود. امیدوارم اتفاقات خوبی هم در جشنواره فجر برای آن بیافتد.»

این فیلم امروز با پایان یافتن تدوین توسط سپیده عبدالوهاب، تحویل دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شده است.

یزدانی با توجه به این‌که در این مدت در دو پروژه حضور داشته و پیشنهادهای بسیاری هم برای بازیگری در سینما دارد، ادامه می‌دهد: «حاشیه‌های درست شده، از سوی مجلات زرد است و ابدا علاقه‌ای به پاسخ دادن در این مورد ندارم.»

یزدانی که این سال‌ها در برخی از فیلم‌های مسعود کیمیایی خوانده و حضورهای کوتاهی هم داشته است، ادامه می‌دهد: «من 15 سال است که در بالاترین سطح هنر این مملکت بدون هیچ حاشیه‌ای کار می‌کنم. حداقل به احترام مسعود کیمیایی پاسخی به این حواشی نخواهم داد. من اهل حاشیه نیستم و هیچ‌وقت هم نخواسته‌ام که حاشیه داشته باشم، اگر کسی می‌خواهد با حاشیه سر زبان‌ها بیافتد مسئله اوست. بهتر است رسانه‌ها هم به این موضوعات نپردازند.»

او با اشاره به این‌که به خاطر حضورش در سینما، انتشار آلبومش کمی با تاخیر مواجه شده است، می‌گوید: «الان درگیر آلبومم هستم که انتشار آن به سال آینده افتاده است. از طرفی کنسرت‌های شهرستان هم هست. با این‌حال پیشنهادهای بسیاری در حوزه سینما هم دارم که در حال بررسی‌شان هستم.»

 


ویدیو مرتبط :
رضا یزدانی بازیگر نقش اول کیمیایی شد: خیلی خوشحالم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: از آواز خواندن یزدانی تا رونمایی کتاب کیمیایی


مراسم رونمایی و جشن امضای سومین رمان مسعود کیمیایی با عنوان "سرودهای مخالف ارکستر بزرگ ندارد" با حضور چهره های ادبی و سینمایی در مکتب تهران برگزار شد.

تی وی پلاس: مراسم رونمایی و جشن امضای سومین رمان مسعود کیمیایی با عنوان "سرودهای مخالف ارکستر بزرگ ندارد" با حضور چهره های ادبی و سینمایی در مکتب تهران برگزار شد. مسعود کیمیایی در این مراسم گفت: اگر قرار باشد در این جهان تکه تکه که سینما یک گوشه آن و ادبیات گوشه دیگر از آن را نشان می دهد سخن بگویم می توان گفت که ادبیات دنیای دیگری است.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: حل کردن مکعب روبیک در مترو , فقط با یک دست

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.