اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کیمیایی با ناصر ملک‌ مطیعی همبازی شد؟


مسعود کیمیایی کارگردان فیلم‌هایی چون «گوزن‌ها» و «قیصر» قصد دارد برای نخستین بار بازیگری را تجربه کند.

خبرآنلاین: مسعود کیمیایی کارگردان فیلم‌هایی چون «گوزن‌ها» و «قیصر» قصد دارد برای نخستین بار بازیگری را تجربه کند.

کیمیایی در نخستین فیلم سینمایی فرزند خود پولاد کیمیایی با عنوان «معکوس» مقابل دوربین خواهد رفت.

براساس خبر «بانی‌فیلم» پیش‌تولید «معکوس» به پایان رسیده و طبق آخرین اخبار از این پروژه قرار است مسعود کیمیایی به عنوان بایگر در چند سکانس از این فیلم بازی کند. البته حضور کیمیایی در «معکوس» منوط به حضور ناصر ملک‌مطیعی در فیلم است. ظاهرا سکانس‌هایی که قرار است کیمیایی در آن بازی کند با سکانس‌های ملک‌مطیعی مشترک است.

اگر حضور کیمیایی در «معکوس» صورت بگیرد این اولین بار است که این فیلمساز سرشناس در مقام بازیگر جلوی دوربین می‌رود.

بخش اعظم این فیلم جاده‌ای است و در جاده‌های اطراف تهران جلوی دوربین می‌رود. این اولین فیلم بلند سینمایی پولاد کیمیایی در مقام کارگردان است و تجربه‌ای در ژانر اکشن در سینمای ایران محسوب می‌شود.

فهرست عوامل پشت دوربین «معکوس» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پولاد کیمیایی، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، طراح صحنه و لباس: ایرج رامین فر، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، مدیر تولید: محمدرضا منصوری، سرمایه گذار: امین محمود یار، تهیه کننده: مسعود کیمیایی.


ویدیو مرتبط :
‫پیام تبریک نوروزی مسعود کیمیایی، سعید راد و ناصر ملک مطیعی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای حضور مسعود کیمیایی در قنادی ناصر ملک مطیعی!



ماجرای حضور مسعود کیمیایی در قنادی ناصر ملک مطیعی!

یادم نمی‌رود یک روزی در آن اوایل کار مسعود کیمیایی آمد و دم در ایستاد. پلان خیلی قشنگی می‌شد اگر از داخل مغازه ‌ازش فیلم می‌گرفتم. کیمیایی نگاهم کرد و گفت: «پاشو بیا سرِکارِت» خیلی قشنگ گفت. گفتم: «نه دیگه، کار من اینجاست».

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 بابک صحرایی ترانه سرای مطرح ایرانی که چندی است مجله ای با عنوان «هفت نگاه» را اداره می کند در تازه ترین شماره این مجله به سراغ ناصر ملک مطیعی رفته و درددلهای او را بدون کمترین سانسوری ارائه داده است. ملک مطیعی در بخشی از این گفتگو درباره دلیل اصلی اش از دایر نمودن یک قنادی در سالهای ابتدایی انقلاب سخن گفته است. بخشهایی از این گفته ها را در ادامه می خوانید:

چرا به مملکت خودم نروم و همانجا کار نکنم؟

_ من بعد از انقلاب به خارج از کشور رفتم و آنجا کار می‌کردم. در یک فروشگاهی کار می‌کردم. بعد از 5-6 ماه گفتم من که دارم در اینجا کار می‌کنم چرا به مملکت خودم نروم و همانجا کار نکنم؟ می‌خواستم از خودم کار بکشم. خود را به زحمت بیندازم که لااقل این فکر در من تقویت نشود که من آدم بیکاره‌ای هستم. بعد بلند شدم آمدم ایران. خانه بزرگی در ونک داشتم که گوشه حیاطمان اتاق‌های کوچکی داشت. به توصیه رفقا و خانمم که خدا رحمتش کند این اتاق‌ها را کمی‌بزرگتر کردیم و یک شیرینی‌فروشی درست کردم.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

ناصر ملک مطیعی در کنار بابک صحرایی(ترانه سرا)

وقتی کیمیایی به قنادی ناصر ملک مطیعی می رود

_ مردم از شهرستان‌ها و این ور و آن ور می‌آمدند تا من را ببینند و من هم خودم بدون رودربایستی می‌ایستادم داخل جعبه زولبیا و بامیه و شیرینی می‌چیدم و همه می‌آمدند صف می‌کشیدند و من را تماشا می‌کردند. خیلی خوب بود و خیلی خوشحال بودم که دارم کار می‌کنم و 10-12 سال مشغول این کار بودم. یادم نمی‌رود یک روزی در آن اوایل کار مسعود کیمیایی آمد و دم در ایستاد. پلان خیلی قشنگی می‌شد اگر از داخل مغازه ‌ازش فیلم می‌گرفتم. کیمیایی نگاهم کرد و گفت: «پاشو بیا سرِکارِت» خیلی قشنگ گفت. گفتم: «نه دیگه، کار من اینجاست»./شبکه ایران