اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کیفرخواست یک حقوقدان علیه ۸سال آشفتگی و دزدی



اخبار,اخبارسیاسی, محمد علی ابطحی

 

اخبار سیاسی - کیفرخواست یک حقوقدان علیه ۸سال آشفتگی و دزدی

صحبت های روحانی، مصاحبه نبود، کیفرخواست یک حقوقدان علیه ۸سال آشفتگی و دزدی و خیانت به ملت و تاریخ ایران بود

شجاعتی که روحانی در این مصاحبه از آن استفاده کرد، برای آینده تاریخ این ملت مظلوم که ۸ سال عمر وزندگی و تاریخشان را هدر کردند، قابل استناد ترین گزارش رسمی است.

صحبت های آقای دکتر روحانی، مصاحبه نبود، کیفرخواست یک حقوقدان علیه ۸سال آشفتگی و دزدی و خیانت به ملت و تاریخ ایران بود.


به گزارش گفتگونیوز محمد علی ابطحی معاون رییس دولت اصلاحات در صفحه فیس بوک نوشت: صحبت های روحانی، مصاحبه نبود، کیفرخواست یک حقوقدان علیه ۸سال آشفتگی و دزدی و خیانت به ملت و تاریخ ایران بود. دادخواهی آیا هست که داد این ملت را بستاند؟
وی اضافه کرده است: این گزارش رسمی رئیس جمهور، بیش از همه کارهای قابل تشکر، تشکر لازم دارد.
وی ادامه داد: شجاعتی که روحانی در این مصاحبه از آن استفاده کرد، برای آینده تاریخ این ملت مظلوم که ۸ سال عمر وزندگی و تاریخشان را هدر کردند، قابل استناد ترین گزارش رسمی است.
اخبار سیاسی - گفت و گو 

 


ویدیو مرتبط :
کیفرخواست دو کودتا علیه ملت ایران ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به صدور کیفرخواست وزارت دادگستری آمریکا علیه 7 ایرانی



 اخبارسیاست خارجی,خبرهای سیاست خارجی,سخنگوی وزارت خارجه

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به صدور کیفرخواست وزارت دادگستری آمریکا علیه هفت شهروند ایران به اتهام حملات سایبری تاکید کرد: دولت ایالات متحده در موقعیتی نیست که شهروندان دیگر کشورها و از جمله ایران را بدون ارائه دلایل مستند در موضع اتهام قرار دهد.

به گزارش ایسنا، حسین جابری انصاری گفت: جمهوری اسلامی ایران که خود از حملات پیچیده سایبری مورد حمایت برخی دولتها آسیب های فراوانی متحمل شده، همواره پیشتاز تلاشهای دسته جمعی بین المللی برای مقابله با جرایم سایبری بوده و بر ضرورت قاعده مند کردن فضای سایبری با نظارت همه دولتها تاکید داشته است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه اقدامات مخاطره آمیز در فضای سایبری را در دستور کار نداشته و از این قبیل اقدامات حمایت نمی کند. دولت ایالات متحده که با حملات سایبری علیه تاسیسات صلح آمیز هسته ای ایران میلیون ها انسان بی گناه را با خطر یک فاجعه زیست محیطی مواجه کرده بود، در موقعیتی نیست که شهروندان دیگر کشورها و من جمله ایران را بدون ارائه دلایل مستند در موضع اتهام قرار دهد.

 

 اخبار سیاست خارجی  -  ایسنا