اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کیش میزبان بازیهای غرب آسیا 2014


ایران میزبان مسابقات غرب آسیا در هشت رشته شد.

ایسنا: ایران میزبان مسابقات غرب آسیا در هشت رشته شد.

نمایندگان شورای المپیک آسیا پس از سفری دو روزه به کیش و بازدید از امکانات این جزیره، میزبانی بازیهای غرب آسیا در هشت رشته را به ایران دادند.

چندی قبل بهرام افشارزاده به همراه مهدی قدمی سفری به کویت داشت و در اجلاس فدراسیون غرب آسیا، پیشنهاد میزبانی ایران در رقابت‌های سال 2014 را ارائه کرد که پس از بررسی امکانات و تجهیزات جزیره کیش، ایران میزبان شد.

مسابقات غرب آسیا 29 فروردین تا پنجم اردیبهشت 993 در هشت رشته والیبال ساحلی مردان و شمشیربازی، تنیس، تنیس روی میز، تکواندو، کاراته، بسکتبال و اسکواش در دو بخش زنان و مردان به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

حیدر فرمان، مدیر دپارتمان بازی‌های آسیایی، حسین می کمی، مدیر کل فدراسیون بازی‌های غرب آسیا و حمودی، رییس کمیته‌ المپیک عراق به عنوان نمایندگان OCA در سفری دو روزه به ایران امکانات جزیره کیش را برای میزبانی این رقابت‌ها تایید کردند.


ویدیو مرتبط :
فینال بسکتبال غرب آسیا 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كشورهای غرب آسیا برای حمایت از كاراته ...



 

كشورهای غرب آسیا  برای حمایت از كاراته ایران قول مساعد دادند

 

كشورهای غرب آسیا برای حمایت از كاراته ایران قول مساعد دادند.خبرگزاری فارس: شماری از كشورهای غرب آسیا قول مساعددادند تا از ایران در انتخابات اتحادیه آسیا و جهان حمایت كنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، عباس احمدپناهی در هنگام حضورش در امارات با روسای فدراسیون های عربستان، امارات، عمان، قطر، یمن و بحرین دیدار و گفت و گویی داشت.

 

آنها درباره ورود بیشتر كشورهای غرب آسیا به اتحادیه كاراته قاره كهن و گرفتن كرسی های جهانی با یكدیگر به توافقاتی دست یافتند.

 

از انجا كه ایران از نظر سطح فنی در كاراته آسیا و جهان حرف های زیادی برای گفتن دارد، این كشورها قول مساعد برای حمایت از كشور ما دادند.

 

همچنین قرار است پناهی همراه كاراته كاران راهی المپیك هنرهای رزمی شود تا در آنجا با كشورهای جهانی به رایزنی های خود ادامه دهد..../ خبرگزاری فارس