اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کیزاشی: جدیدترین محصول وارداتی ایران خودرو


جدیدترین محصول سواری شرکت سوزوکی به نام "کیزاشی" که دارنده بالاترین رتبه ایمنی پنج ستاره از سازمان ملی ایمنی ترافیک آمریکاست، توسط گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه خودرو شیراز معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.




جدیدترین محصول سواری شرکت سوزوکی به نام "کیزاشی" که دارنده بالاترین رتبه ایمنی پنج ستاره از سازمان ملی ایمنی ترافیک آمریکاست، توسط گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه خودرو شیراز معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.

جواد نجم الدین مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان این مطلب گفت: خودروی کیزاشی توسط موسسه بین المللی کانسیومرز دایجست از نظر فرمان پذیری بهترین سدان خانوادگی شناخته شده است.
وی افزود: این خودرو سواری در دو مدل دولوکس و سوپر دولوکس مطابق استانداردهای 2014 اروپا تولید می شود و مصرف سوخت خودروی کیزاشی به طور میانگین با موتور 2400 سی سی 7.9 لیتر در هر 100کیلومتر است.
نجم الدین تصریح کرد: خودرو کیزاشی، مجهز به مدرن ترین تکنولوژی انتقال نیروی تمام اتوماتیک از نوع متغیر پیوسته CVT است.
وی دیگر خصوصیات خودروی کیزاشی را سیستم استارت دکمه ای، صندلی برقی راننده، کیسه هوا راننده و سرنشین، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پره ای و کیسه هوای زانو، سیستمESP) کنترل الکترونیکی پایدار) برای محافظت از سرنشین ها در هنگام تصادف عنوان کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: این خودرو از نظر راحتی، ارگونومی، طراحی، امکانات و تجهیزات، رتبه ایمنی، گارانتی و هزینه های نگه‌داری در میان رقبای بین الملی بهترین گزینه برای خرید است.
وی بیان کرد: براساس توافقات صورت گرفته قرار است خودروی کیزاشی در مدل دولوکس و سوپر دولوکس با دنده اتوماتیک و دستی عرضه خواهد شد.
نجم الدین مهم‌ترین تجهیزات رفاهی کیزاشی مدل سوپر دولوکس را سقف شیشه ای، صندلی برقی برای راننده و سر نشین، گرم‌کن صندلی جلو، سنسور باران و کروز کنترل عنوان کرد.

منبع : خبرگزاری موج




ویدیو مرتبط :
جدیدترین محصول ایران خودرو هیچ کس ندیده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: جدیدترین محصول ایران خودرو


با توجه به تولید دنا روی پلت‌فرم سمند، این خودرو جدیدترین مدل سمند محسوب می‌شود و نمی‌توان آن را یک محصول جدید با طراحی و پلت‌فرم منحصر به فرد به شمار آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان: با توجه به تولید دنا روی پلت‌فرم سمند، این خودرو جدیدترین مدل سمند محسوب می‌شود و نمی‌توان آن را یک محصول جدید با طراحی و پلت‌فرم منحصر به فرد به شمار آورد.