اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کیت وینسلت یک پیرزن را از آتش نجات داد!


در نیمه شب دوشنبه ،خانه بزرگ سر ریچارد در جزیره نکر ، براثر یک رعد و برق شدید آتش گرفت و ستاره مشهور تایتانیک مادر ۹۰ ساله سر ریچارد را از این آتش سوزی نجات داد.

سر ریچارد برانسون از کیت وینسلت بخاطر نجات مادر پیرش از یک آتش سوزی مهیب تقدیر و قدردانی کرد.

در نیمه شب دوشنبه ،خانه بزرگ سر ریچارد در جزیره نکر ، براثر یک رعد و برق شدید آتش گرفت و ستاره مشهور تایتانیک مادر ۹۰ ساله سر ریچارد را از این آتش سوزی نجات داد.

کیت وینسلت ، مادر و دختر ۲۹ ساله سر ریچارد ، فرزندان کیت وینسلت و بقیه کسانی که در شب حادثه در این خانه بزرگ مهمان بودند، توانستند صحیح و سالم از آتش سوزی فرار کنند.

سر ریچارد که در شب حادثه به همراه همسرو پسر ۲۵ ساله اش در یک ملک دیگر به فاصله ۱۰۰ یاردی این خانه بزرگ اقامت داشتند ، گفت:" در آن شب حدود ۲۰ نفر در این خانه بودند که خوشبختانه همه آنها توانستند صحیح و سالم از خانه خارج شوند و در حال حاضر، حال همه آنها خوب است."

به محض اینکه از وقوع این آتش سوزی مطلع شدیم ، پسرم سام و خواهر زاده ام ، جک ، به طرف خانه رفتند و به همه مهمانان کمک کردند تا از خانه خارج شوند . کیت وینسلت هم به مادر ۹۰ ساله من کمک کرد تا به سلامت از محل آتش سوزی دور شود.

سر ریچارد ۶۰ ساله این خانه بزرگ را در سال ۱۹۸۰ خرید و درسال ۱۹۸۲ ،۸ اتاق خواب در آن ساخت.

او گفت:"خانه کاملا" ویران شده است و آتش هم هنوز بطور کامل خاموش نشده است."

وینسلت ۳۵ ساله که در سال ۲۰۰۸ بخاطر بازی در فیلم"کتاب خوان" برنده جایزه اسکار شد ، از همسر اولش ، جیم تریپلتون ، یک دختر ۱۰ ساله با نام "میا " دارد و از ازدواج دومش با کارگردان سم مندس، یک پسر ۷ ساله با نام "جو" دارد . این بازیگر مشهور از همسر دومش هم جدا شده است.

منبع: پرتال آفتاب



ویدیو مرتبط :
10 فیلم برتر" کیت وینسلت "

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیت وینسلت و سام مندس پس از هفت سال ...



کیت وینسلت و سام مندس پس از هفت سال از هم جدا شدند

بازیگر برنده اسکار و همسر فیلمسازش روز دوشنبه اعلام کردند پس از هفت سال ازدواج اوایل سال جاری میلادی از هم جدا شدند.


کیت شیلینگ از موسسه حقوقی لندن در بیانیه‌ای جدایی کیت وینسلت و سام مندس را «کاملا دوستانه و بر اساس توافق دو‌ طرف» دانست.



این ازدواج دوم کیت وینسلت ۳۴ ساله بود که سال ۲۰۰۸ برای بازی در نقش زنی با گذشته تاریک در فیلم «کتابخوان» برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد.



وینسلت سال ۲۰۰۱ پس از سه سال از جیم تریپلتن همسر اول خود که دستیار کارگردان است، جدا شد. او سال ۲۰۰۸ در فیلم «جاده روولوشنری» به کارگردانی سام مندس نقش‌آفرینی کرد و به خاطر آن برنده جایزه گلدن گلوب شد.



مندس ۴۴ ساله که مانند وینسلت بریتانیایی است، هم به خاطر آثار نمایشی و سینمایی خود شهرت دارد. او برای «زیبایی آمریکایی» (۱۹۹۹) که اولین تجربه سینمایی‌اش بود اسکار بهترین کارگردانی را دریافت کرد.


خبر جدایی وینسلت و مندس از آن جهت باعث شگفتی ناظران هالیوود شده که تاکنون خبری درباره مشکلات خانوادگی آنها در مطبوعات و رسانه‌ها منتشر نشده بود. با این حال، وینسلت در مراسم اعطای جوایز اسکار ۸۲ که هفتم مارس برگزار شد، تنها شرکت کرد.



آنها سال ۲۰۰۳ ازدواج کردند و یک پسر دارند. وینسلت از ازدواج اول خود صاحب دختری ۹ ساله بنام میا است. او سال ۱۹۹۷ با بازی در فیلم «تایتانیک» در کنار لئوناردو دی کاپریو به شهرت رسید.



او و دی‌کاپریو در فیلم «جاده روولوشنری» هم همبازی شدند. وینسلت برای فیلم‌های «حس و حساسیت»، «تایتانیک»، «آیریس»، «درخشش ابدی ذهن پاک» و «بچه‌های کوچک» نیز نامزد اسکار بوده است.


«جاده رو به تباهی»، «تفنگدار دریایی» و «دست به کار شویم» از دیگر فیلم‌های مندس است که قرار است بیست و سومین فیلم از مجموعه سینمایی جیمز باند را کارگردانی کند.