اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کیت میدلتون روی جلد «Vogue» +عکس


مجله ووگ «Vogue» نخستین مجله مصور ویژه مد و شیوه زندگی و یکی از مشهورترین و تاثیرگذارترین مجلات مد در جهان است. این مجله در ابتدا به صورت یک هفته ‌نامه اجتماعی در سال ۱۸۹۲ میلادی، انتشار یافت .

صبح بخیر: مجله ووگ «Vogue» نخستین مجله مصور ویژه مد و شیوه زندگی و یکی از مشهورترین و تاثیرگذارترین مجلات مد در جهان است. این مجله در ابتدا به صورت یک هفته ‌نامه اجتماعی در سال ۱۸۹۲ میلادی، انتشار یافت و اکنون در نه کشور جهان (آمریکا، استرالیا، برزیل، بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، مکزیک و اسپانیا) بطور همزمان منتشر می‌شود. ساختمان مرکزی آن نیز در شهر نیویورک قرار دارد.

کیت میدلتون آخرین چهره مجله «British Vogue» است. این مجله برای صدمین سالگرد خود، تصویری زیبا از کیت میدلتون را برای جلدش انتخاب کرد.

کیت میدلتون روی جلد مجله «Vogue»+تصویر

این عکس ها توسط عکاسی با نام «Josh Olins» در نورفک انگلستان، جایی که کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام خانه ای 10 اتاق خوابه دارند، گرفته شده است.

ظاهر کیت میدلتون در این عکس ها با آن ژاکت قهوه ای و کلاه سبز رنگ، کاملا مانند روستایی ها شده است.

کیت میدلتون روی جلد مجله «Vogue»+تصویر

در تصویر دومی که از کیت میدلتون در این مجله به چاپ رسید، این مادر 34 ساله با بلوزی راه راه به رنگ قرمز و مشکی در حالی که به نرده ای چوبی تکیه داده است، لبخند می زند و موهایش هم با آن حالت طبیعی به روی شانه هایش ریخته است.

کیت میدلتون روی جلد مجله «Vogue»+تصویر

کیت میدلتون که به خاطر سلیقه خوبش در دنیای مد مورد تحسین قرار گرفته و همچنین نامش در لیست خوش پوشان است، بهترین انتخاب برای صدمین سالگرد مجله ووگ بوده است.


ویدیو مرتبط :
سبک پوششی کیت میدلتون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شباهت عجیب دختر شایسته ولز به کیت میدلتون +عکس



شباهت عجیب دختر شایسته ولز به کیت میدلتون +عکس

به گزارش پرداد به نقل از زیمبو: "سوفی مولدز" اخیرا عنوان دختر شایسته کشور ولز را از آن خود کرده است . گفته میشود وی از نظر ظاهری و حتی هوشی شباهت بسیاری به کیت میدلتون معروف دارد.

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

وی که 19 ساله و یک دانشجوست حتی از نظر قد هم با کیت میدلتون برابر است قد هردوی آنها 5 فوت و 10 اینچ است و موهای تیره و لبخند درخشانش او را بیشتر شبیه این بانوی سلطنتی کرده است.

وی میگوید از این قیاس بسیار خرسند است و در مصاحبه اش گفته است " برای من این افتخار بزرگی است که بسیاری از اطرافیان به من میگویند شبیه کیت میدلتون هستم. من یکی از طرفداران او هستم . زیبایی چهره او طبیعی است و فوق العاده خوش لباس است.

این دختر یکی از شرکت کنندگان در رقابتهای جهانی دختران شایسته خواهد بود./پرداد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب