اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«کیت بلانش» و «کریستین بیل» در کتاب جنگل


«کیت بلانش» و «کریستین بیل» نیز به جمع صداپیشگان انیمیشن اقتباسی «کتاب جنگل» پیوستند.

خبرگزاری ایسنا: انیمیشن «کتاب جنگل» به کارگردانی «اندی سرکیس» و به اقتباس از داستان‌های کوتاه نوشته «رودیارد کیپلینگ» با صداپیشگی «کریستین بیل»، «کیت بلانش» و «بندیکت کامبرباچ» بازیگران سرشناس هالیوودی در نقش حیوانات جنگل همراه خود بود.

به گزارش هالیوود ریپورتر، «استیو کلووز» فیلمنامه‌نویس مجموعه فیلم‌های «هری‌پاتر» نیز قرار است تهیه‌کنندگی «کتاب جنگل‌» را برعهده بگیرد و «کالی کلووز» نیز فیلمنامه‌ی این فیلم را نوشته است.

«کیت بلانش» و «کریستین بیل» به کتاب جنگل می‌روند

کتاب جنگل نام یک مجموعه داستان نوشته «رودیارد کیپلینگ» است. از این مجموعه داستان‌، فیلم‌های زیادی در هالیوود و دیگر دستگاه‌های استودیویی ساخته شده است. شخصیت اصلی «کتاب جنگل» پسری به نام موگلی است که در جنگل و میان گرگ‌ها و حیوانات دیگر از جمله میمون‌ها و فیل‌ها بزرگ می‌شود.

اندی سرکیس نیز کارنامه‌ی درخشانی در عالم سینما دارد؛ از فیلم‌های معروف او می‌توان به «کینگ کونگ»، «ظهور سیاره میمون‌ها»، «ارباب حلقه‌ها: دو برج»، «ارباب حلقه‌ها: بازگشت شاه» و «هابیت: یک سفر غیرمنتظره» اشاره کرد.


ویدیو مرتبط :
آنونس انیمیشن کتاب جنگل : بازگشت به جنگل دوبله گلوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تبلت و کتاب‌های موردعلاقه بیل گیتس



اخبار ,اخبار اجتماعی , بیل گیتس

 

اخبار اجتماعی - تبلت و کتاب‌های موردعلاقه بیل گیتس

حالا که بیل گیتس با دادن صندلی ریاست اش به جان تامسون و قراردادن نادلا به جای استیو بالمر، یک قدم به سوی بازنشستگی رفته، در پرسش و پاسخی دوستانه به کاربران Reddit به صورت آنلاین پاسخ داد.

به گزارش خبرآنلاین، یک نفر از بیل گیتس پرسید از چه لپ تاپ یا تبلتی استفاده می کنید و وی پاسخ داد از سرفیس 2 پرو استفاده می کنم و کارهای مرا خوب جلو می برد.

کاربری پرسید فرق بیل گیتس 20 سال پیش با حالا چیست؟ وی پاسخ داد: 20 سال پیش روزها در اداره می نشستم و کار می کردم و هرگز درباره موضوعی دوبار فکر نمی کردم.انرژی زیادی داشتم و از آن استفاده می کردم.اکنون جاافتاده تر با کمی عقلانیت بیشتر در خدمت شما هستم!

در پاسخ به اینکه الان چه کاری انجام می دهید که مردم از بیل گیتس انتظار دیدن اش را ندارند، گفت: بازی بریج که سالهاست آن را بازی می کنم! تماشای اسب سواری دخترم برایم سرگرم کننده است. هر شب غذا درست می کنم،دیگران هم می خواهند غذا درست کنند اما ترجیح می دهم خودم بپزم.

کاربر دیگری از وی پرسید آیا مانند سابق که ایستاده از روی یک صندلی می پریدید، هنوزهم می توانید این حرکت را انجام دهید؟ که وی پاسخ داد: دیگر نمی توانم.البته می توانم بپرم اما از روی یک چیزی در حد واندازه سطل بزرگ زباله که در جوانی می پریدم، نه. البته احتیاط می کنم چرا که اگر موفق به این کار نشوم، ممکن است دچار آسیب شوم.

دیگری اصرار کرد که اگر سایز صندلی کوچکتر باشد چی؟ که بیل گفت می پرم.

مرد بزرگ مایکروسافت درباره نادلا، مدیر جدید اجرایی مایکروسافت نیز سخن گفت. به گفته بیل، نادلا ف.رش Fresh و پر انرژی است که نقاط ضعف و قوت مایکروسافت را می داند.وی فرد جدیدی در سمت مدیریت مایکروسافت است که با چرخش می خواهد روی موضوعاتی متمرکز کند.

از بیل گیتس در مورد سمت جدیدش نیز پرسیده شد. همان طوری که می دانید مایکروسافت از سمت رییس هیئت مدیره کنار رفت و جای خود را به جان تامسون داد و سمت مشاور تکنولوژی را در کنار مشاوره به مدیر اجرایی مایکروسافت برای محصولات جدید بر عهده گرفت. وی گفت علاقمندم ببینم چگونه کلود کامپیوتینگ و نیز ابزار جدید برای توسعه ارتباطات مان و نیز همکاری و تعامل یکپارچه در راههای جدید ، به ما کمک می کند. سیستم عامل تنها برای یک ابزار خلق نشده و اطلاعات هم تنها یک فایل محسوب نمی شود بلکه جزیی از تاریخ شده که ما قادر به یادآوری آن بوده و مانند چیزهایی که در کودکی با ما رشد کرده اند، خاطره انگیز می شوند و همین عامل توسعه و خلق ابزار جدید را موجب می شود.

بیل گیتس در مورد بنیاد خیریه ای که با همسرش اداره می کنند نیز صحبت کرد و از آنجایی که بیت کوئین (واحد پول مجازی) را رسما وارد بینگ مایکروسافت کرده گفت ما در بحث خیریه ها با سازمانهای افریقایی و دور دست کار می کنیم و دلیل پذیرش بیت کوئین به عنوان واحد پولی جدید در تبادلات مجازی این است که از این پتانسیل استفاده کرده تا کمک به مردم در نقاط دور دست را مهیا سازیم. بیل گیتس گفت ما بیت کوئین را تهدید نمی دانیم بلکه فرصت دانسته، و از آن نهایت استفاده را خواهیم برد.

وی تاکید کرد که در کنیا نیمی از نقل و انتقال مالی خیریه مایکروسافت، با بیت کوئین انجام می شود. بیل گیتس معتقد است نقل و انتقال با واحد های پولی مجازی بدلیل اینکه هزینه کمتری دارد، برای فقرا واحد پولی مناسبی است. (در جای دیگری بیل گیتس به کاربران reddit گفت: مردمی که زندگی شان را در کشورهای فقیر وقف مردم فقیرتر از خود می کنند، قابل ستایش هستند و من تعدادی از آنها را ملاقات کرده ام.)

بیل گیتس معتقد است تا 5 سال آینده پول های مجازی در هند وبخشی از افریقا توسعه زیادی پیدا خواهد کرد.

وی گفت دو سوم وقت اش را برای سازمان خیریه گذاشته و یک سوم را نیز برای مایکروسافت گذاشته و تمرکزش روی محصولات و ایده های جدید است.

در مورد گیم بازی و کنسول ایکس باکس پاسخ داد: پسرم بیشتر از من ایکس باکس بازی می کند. من بازی Halo انجام می دهم اما خانوادگی گیم های اسپرت را بازی می کنیم.

در مورد کتاب خواندن و اینکه چه کتابهایی می خواند نیز گفت: برای اینکه بدانید چه کتابهایی می خوانم(در پاسخ به یک کاربر) به www.gatesnotes.com مراجعه کنید که نوت های مرا بعد از خواندن کتاب ها می بینید.

مرد بزرگ دنیای نرم افزار گفت سیاسیون باید تمرکز خود را روی حل مشکلات مردم کنند و نه مبارزه با طرف مقابل شان.وی تاکید کرد برنامه آموزش معلمین برای مبارزه با بی سوادی را در آسیا و افریقا تحت سازمان خیریه ای که با همسرش مشغول خدمت هستند، دنبال می کنند.

در پاسخ به اینکه چه نصیحتی برای کارآفرینان جوان دارید تا توازنی میان  کسب و کار و انسان دوستی ایجاد کنند گفت: ایجاد کمپانی نوآورانه در سطح جهانی خوب است و من تمرکز کاری خود در دهه 20 و 30 زندگی ام را روی آن انجام دادم. اما فردی مثل زاکربرگ ایده آل است که زود شروع کرد، کارآفرینی کرد و حالا هم خیر شده و انسان دوست بزرگی است و من تحت تاثیر قرار گرفته ام و او خیلی زودتر از من وارد کارهای خیر و انسان دوستانه شد.

برخی پاسخ های بیل گیتس در این گفتگوی آنلاین را در زیر مشاهده کنید:

بیل گفت یکی از فیلم های مورد علاقه من فیلم Brainstorm است که پیشنهاد می کنم آن را ببینید.

بدترین تراژدی دیدن کودکان گرسنه است که غذای کافی ندارند و از لحاظ جسمانی و روحی دچار مشکل می شوند و رشد نمی کنند. باید واکسن را در این کشورها توسعه دهیم. ما باید مشکلات را حل کنیم. بدبینی بزرگترین مانع است.

داشتن هواپیمای شخصی یک لذت آلوده به گناه است اما بدلیل سفر به اقصی نقاط جهان مجبورم از آن استفاده کنم.{عکس هواپیمای بیل گیتس}

بهترین پیشنهاد برای مردمی که درآمد سالانه شان کمتر از 100 هزار دلار است : سرمایه گذاری در آموزش.

اخبار اجتماعی - خبرآنلاین