اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کیتلین جنر، چهره جدید تبلیغات «اچ اند ام»


کیتلین جنر که پیش از این با نام بروس جنر شناخته می‌شد یک ورزشکار شناخته شده آمریکایی است. او برنده مدال طلای المپیک تابستانی ۱۹۷۶ در رشته ده‌گانه مردان است.

 برترین ها: کیتلین جنر که پیش از این با نام بروس جنر شناخته می‌شد یک ورزشکار شناخته شده آمریکایی است. او برنده مدال طلای المپیک تابستانی ۱۹۷۶ در رشته ده‌گانه مردان است. او در سال ۲۰۱۵ طی یک مصاحبه رسماً اعلام کرد که یک تراجنسیتی است و در حال طی کردن مراحل تغییر است.

اگر چه او تغییر جنسیت داده اما گویا این موضوع تاثیری بر روند کاری اش نداشته است.

کیتلین جنر به عنوان جدیدترین چهره تبلیغات برند لوکس اچ اند ام « H&M» معرفی شده است.

کیتلین جنر، چهره جدید تبلیغات «اچ اند ام»

یکی از مدیران شرکت اچ اند ام می گوید: «ما کیتلین جنر را برای کلکسیون جدید لباس های اسپورت خود انتخاب کردیم تا ثابت کنیم که هیچ چیزی غیر ممکن نیست، چه در ورزش و چه در زندگی روزمره.

کیتلین جنر که به زودی محصولات زیبایی خود را روانه بازار می کند (کلکسیون رژ لب با همکاری برند مک) ثابت کرد که همچنان هم به عنوان یک ورزشکار حرفه ای در جهان تاثیرگذار است.


ویدیو مرتبط :
چهره جدید تریپله اچ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهره‌های مشهور و کمک به تبلیغات برند ها


همکاری موفقیت آمیز یک چهره و یک محصول به وجود زمینه‌ای مشترک میان آن دو بستگی دارد که برای نمونه می توان به چهره هایی اشاره کرد که برندهای مخصوص به خود را تبلیغ می کنند.